Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Elektrisk utstyr og belysning

Ålesund Kommune trenger en leverandør for å levere et bredt spekter av forbruksvarer. Det skal inngås rammeavtale for produkter som renholdsmidler, håndsåpe/desinfeksjon, papir/plastprodukter, cateringartikler, lyskilder, batterier og engangshansker. Et viktig formelt krav er at tilbyderen må ha et godt kvalitetsstyringssystem som ISO 9001 eller tilsvarende og erfaring fra minst to lignende oppdrag de siste tre årene med en verdi på over 5 millioner NOK ekskl. mva. per oppdrag. Anbudets vekting er klima- og miljø: 20%, kvalitet: 40% og pris: 40%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med én leverandør. Valgt leverandør skal levere alle produkter som er forespurt i prisskjema, samt har et tilfredsstillende sortiment på andre produkter som inngår i dette produktspekteret. For denne anskaffelsen skal det inngås rammeavtale for kjøp av følgende produktgrupper: - renholdsmidler og utstyr - håndsåpe/desinfeksjon - papir/plast - catering - lyskilder - batterier - ulike typer engangshansker Merknader til avtalen: Det tas forbehold om at spesialprodukter som ikke finnes i leverandørens katalog/utvalg vil kunne bli kjøpt hos andre leverandører. Dispensere til nybygg eller ved totalrenovering av hele bygg kan kjøpes utenom denne avtalen. Liste over brukersteder er lagt ved konkurransegrunnlaget. Avtalen skal dekke alle deltakende kommuner/selskap i sin helhet, og flere brukersteder kan derfor tilkomme under avtaleperioden.

    Kontakt navn
    Even Arvik Langseth
    Adresse
    Keiser Wilhelms gate 11, 6003 ÅLESUND

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør må ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift i henhold til lovbestemmelsene og leverandør skal ikke ha vesentlige restanser.

    Leverandør må ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre avtalen. Det kreves at leverandør er kredittverdig, minimum A i henhold til firma- og regnskapsinformasjonssystemet Bisnode AS (www.soliditet.no/creditcontrol) med tjenesten CreditPro (heretter kalt CreditPro), eller har økonomisk kapasitet til å gjennomføre avtalen basert på oppdragsgivers skjønn.

    Det kreves et godt og velfungerende kvalitetsstyringssystem for ytelsene som skal leveres, som eksempelvis ISO 9001 eller tilsvarende.

    Det kreves at leverandør eller ansatte hos leverandør, har erfaring fra minst 1 tilsvarende oppdrag siste 3 år. Med tilsvarende oppdrag menes levering av forbruksrekvisita innenfor en eller flere produktgrupper i prisskjema, med en verdi på minimum NOK 5 000 000 ekskl. mva. pr oppdrag. Referanseoppdrag kan gjelde levering til offentlige eller private virksomheter.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Miljø

    Beskrivelse

    Kvalitet

Se hele utlysningen

Tittel
Rammeavtale - Forbruksvarer (inkl. cateringprodukt) 2023 (3)
Tilleggskategorier (CPV)

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner