Anbudsoversikt for Anskaffelse av midlertidig infrastruktur KNM HH

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Formålet med denne anskaffelsen er å anskaffe midlertidig infrastruktur ved KNM HH i forbindelse med gjennomføring av rekruttskole og håndtering av COVID-19 pandemien.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av midlertidig infrastruktur KNM HH
Kategori (CPV)
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister eller handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Norske leverandører: - Firmaattest. Utenlandske leverandører: - Bekreftelse på at leverandøren er registrert i foretaksregister eller handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha den nødvendige økonomiske og finansielle kapasiteten til å utføre kontrakten, herunder tilfredsstillende resultatgrad, likviditetsgrad og egenkapitalandel.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha god erfaring fra lignende leveranser. Med lignende leveranser menes levering av midlertidig infrastruktur, dvs. leie av komplett infrastruktur (teltfasiliteter), herunder AV-materiell, inventar, sanitærfasiliteter, varme og forpleiningsfasiliteter.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner