Anbudsoversikt for Anskaffelse av multifunksjonsprintere

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kontor- og utskriftsløsninger

Oppdragsgiver ønsker å innhente tilbud på leie av multifunksjonsprintere (MFP) for oppkobling i nettverk, samt tilhørende tjenester. Sandnes kommune leier i dag ca. 340 multifunksjonsprintere, fordelt på ca. 170 lokasjoner, med serviceavtaler levert av Canon. I perioden mars 2014 – oktober 2017 er det tatt ca. 57 mill. kopier/utskrifter på disse maskinene. Alle maskinene har tilnærmet samme utløpsdato. Randaberg kommune leier i dag ca. 50 multifunksjonsprintere, fordelt på ca. 25 lokasjoner, med serviceavtaler levert av Canon. I perioden mars 2014 – oktober 2017 er det tatt ca. 8 mill. kopier/utskrifter på disse maskinene. Alle maskinene har tilnærmet samme utløpsdato.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Anskaffelse av multifunksjonsprintere
Estimert verdi
16 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav 1: Leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav 1: • Norske firma: Skatteattest, ikke eldre enn 6 mnd. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn. Hvis dette ikke er mulig kan den bestilles hos skatteoppkrever eller Skatteetaten. • Utenlandsk firma: Attest utstedt av vedkommende myndighet i leverandørs hjemstat som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser vedrørende skatter og avgifter i samsvar med lovbestemmelser i den stat leverandøren er etablert. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder. Krav 2: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav 2: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister som bestemt ved lovgivning i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Leverandør må minimum oppnå vurderingen god kredittverdighet. Dokumentasjonskrav: Som dokumentasjon vil oppdragsgiver innhente kredittvurdering fra Experian (Oppdragsgiver abonnerer på tjenester fra Experian). Leverandør forutsettes å ha gjort seg kjent med registrerte opplysninger om foretaket og samtykker ved sin inn¬levering av tilbudet til at opplysningene innhentes og legges til grunn for vurder¬ingen av leverandørens økonomiske forhold. Leverandør kan ved innlevering av tilbud selv legge ved kredittvurdering fra anerkjent kreditt¬vurderingsselskap som viser at leveran¬døren oppfyller kravet i kolonne A. Kredittvurderingen skal basere seg på siste tilgjengelige regnskap. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet. Utenlandske foretak: Bes selv legge ved kredittvurdering fra et anerkjent kredittvurderingsselskap som viser at leverandøren oppfyller kravet i kolonne A. Kredittvurderingen skal basere seg på siste tilgjengelige regnskap.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandør skal ha erfaring fra minst en relevant leveranse av tilsvarende multifunksjonsprintere som beskrevet i dette konkurransegrunnlaget i løpet av de tre siste årene, hvor relevansen vil bli bedømt ut ifra størrelse og omfang. Dokumentasjonskrav: Leverandøren bes legge ved en liste over de viktigste relevante oppdragene de siste tre årene. Listen skal bestå av inntil tre oppdrag. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, omfang, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner