Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30125110 Toner til laserprintere/faxmaskiner.

Viser 1-25 av 73 resultater

  1. Ikt Nordhordland Kommunalt Oppgåvefellesskap

    Levering av kopi, utskrift og skanning som tjeneste

    Ikt Nordhordland Kommunalt Oppgåvefellesskap har inngått en avtale med Ricoh Norge AS om levering av kopi, utskrift og skanning som tjeneste, inkludert løsning for sikker utskrift og rapporter på forbruk, til en verdi av 121 millioner kroner. Avtalen har en varighet på 6 år og dekker kommunene Alver, Aurland, Austrheim, Austevoll, Etne, Fedje, Gulen, Masfjorden, Modalen, Osterøy, Samnanger, Sveio, Tysnes, Vaksdal, Vindafjord, Askvoll, Fjaler, Hyllestad, Høyanger, Solund, Vik, Luster og Sunnfjord. Det ble lagt vekt på pris og totaløkonomi (40%), miljø og klima (30%), teknisk løsning (25%), samt leveranseplan, gjennomføring og SLA (5%).

    Resultat2. sep. 2025135 000 000 kr
  2. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Statlig fellesavtale om kjøp og leie av multifunksjonsmaskiner, printere og skannere med tilhørende tjenester og løsninger

    Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring har inngått en rammeavtale med Canon Norge AS, Konica Minolta Business Solutions Norway AS og Sharp Business Systems Norge AS om kjøp og leie av multifunksjonsmaskiner, printere og skannere med tilhørende tjenester og løsninger, inkludert service- og vedlikeholdsavtale, sikkerprintløsning, administrasjonsverktøy og tonere. Avtalen har en varighet på 2 år og en estimert total verdi på 140 millioner kroner. Formålet er å dekke det statlige behovet for et enkelt og enhetlig system for print, skann og kopi med en tidsriktig og miljøvennlig maskinpark.

    Resultat19. aug. 2025760 000 000 kr
  3. Finnmark Fylkeskommune

    Anskaffelse av rammeavtale - tonere og skrivere til Finnmark fylkeskommune

    Finnmark fylkeskommune trenger en rammeavtale for levering av IT-utstyr, spesifikt skrivere og tonere/blekk, med en maksimal totalverdi på 3,5 millioner kroner. Avtalen skal sikre en kostnadseffektiv og rasjonell anskaffelse av IT-utstyr til bruk i fylkeskommunens enheter og virksomheter. Det skal inngås én rammeavtale med én leverandør, og leveransen vil omfatte skrivere og plottere. Tildelingskriteriene og kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse30. mai 2025
    27. juni 2025(Utgått)
    3 500 000 kr
  4. Sykehusinnkjøp Hf

    Konkurranse: Skriverrekvisita til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF skal anskaffe skriverrekvisita til de regionale helseforetakene i Norge, med en total kontraktsverdi på maksimalt 92 millioner kroner over 4 år. Anskaffelsen er delt inn i 5 delkontrakter og omfatter leveranse av blekkpatroner til eksisterende maskinpark. Det er spesifikke krav til leverandørens økonomiske og finansielle status, samt kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder, som beskrevet i konkurransebestemmelsene. Leverandørene må også følge retningslinjer for etisk handel og aktsomhetsvurderinger for ansvarlig næringsliv. Kvalifikasjonskravene inkluderer registrering i handelsregister eller foretaksregister, samt tekniske og faglige kvalifikasjoner.

    Konkurranse15. jan. 2025
    20. jan. 2025(Utgått)
    92 000 000 kr
  5. Ofa Iks

    OFA - Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Ofa Iks har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir til skoler, barnehager og andre kommunale og fylkeskommunale enheter samt tilknyttede enheter. Avtalen har en varighet på 4 år og en total verdi på 160 millioner kroner. Det ble lagt vekt på pris/kostnad (55%), service og oppfølging (15%), produktenes kvalitet (15%), og klima og miljø - nullutslipp (15%) i tildelingskriteriene. Det var kun ett tilbud mottatt i konkurransen.

    Resultat10. jan. 2025160 000 000 kr
  6. Sykehusinnkjøp Hf

    Utskriftssystemer til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF trenger kompetanse innen utskriftssystemer for å levere skrivere, skannere og multifunksjonsmaskiner over 4 år til en verdi av 312 000 000 NOK. Anskaffelsen inkluderer også etiketteskrivere, skriverrekvisita og tilleggsutstyr. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha utført lignende vareleveranser eller tjenester i referanseperioden med minst tre års erfaring.

    Konkurranse23. aug. 2024
    25. sep. 2024(Utgått)
    312 000 000 kr
  7. Sykehusinnkjøp Hf

    Utskriftssystemer til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF trenger utskriftssystemer for å levere skrivere, skannere og multifunksjonsmaskiner over 48 måneder til en verdi av 312 000 000 NOK. Anbudet omfatter levering av et bredt spekter av utstyr som inkluderer multifunksjonsmaskiner, vanlige skrivere, etiketteskrivere samt tilhørende rekvisita og tilleggsutstyr, delt inn i tre delkontrakter. To viktige formelle krav er at leverandører må oppfylle minstekravene listet under kvalifikasjonskrav 5.5 og 5.4 i konkurransebestemmelsene.

    Konkurranse27. mai 2024
    26. juni 2024(Utgått)
    312 000 000 kr
  8. Melhus Kommune

    Multifunksjonsmaskiner (MFP) for kommunene Melhus, Malvik, Skaun og Midtre-Gauldal

    Melhus kommune, Malvik kommune, Skaun kommune og Midtre Gauldal kommune trenger leverandører for å levere leieavtale på printere og multifunksjonsmaskiner i Trøndelag over 5 år. Det skal inngås en avtale om leie av nye printere og multifunksjonsmaskiner med sikker print løsning og rekvisita (utenom papir), inkludert en serviceavtale for disse maskinene.

    Konkurranse7. feb. 2024
    15. feb. 2024(Utgått)
  9. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Veiledende kunngjøring nr. 2 - invitasjon til markedsdialog - statlig fellesavtale om kjøp og leie av multifunksjonsmaskiner, skannere og printere med tilhørende tjenester

    Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) v/Statens innkjøpssenter har til hensikt å inngå parallelle rammeavtaler for kjøp og leie av multifunksjonsmaskiner, printere og skannere med tilhørende tjenester. Anskaffelsen gjennomføres som åpen anbudskonkurranse jf. anskaffelsesforskriften § 13-1 (1).

    Planlegging6. juni 2023
    5. juni 2023(Utgått)
    750 000 000 kr
  10. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Veiledende kunngjøring - invitasjon til markedsdialog - statlig fellesavtale om kjøp og leie av multifunksjonsmaskiner, skannere og printere med tilhørende tjenester

    Direktoratet for forvaltning og økonomistyring v/Statens innkjøpssenter skal gjennomføre en konkurranse for å anskaffe multifunksjonsmaskiner, printer og skanner med tilhørende tjenester. Det har tidligere vært gjennomført markedsdialog i form av både spørreundersøkelse og dialog med flere forskjellige markedsaktører. Statens innkjøpssenter har i større grad kartlagt både behov og marked, og har behov for ytterligere dialog med markedsaktørene. Dialogen er viktig for å få etablert en god avtale for partene gjennom en konkurranse som drar nytte av markedet. Markedsaktørene oppfordres til å benytte muligheten i denne markedsdialogen til å gi tilbakemeldinger og innspill som er relevant for området.

    Planlegging23. feb. 2023
    22. feb. 2023(Utgått)
    750 000 000 kr
  11. Kinn Kommune

    Rammeavtale for kjøp av Kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner mv INSS 2022

    INSS består av kommunane Askvoll, Aurland, Bremanger, Fjaler, Gulen, Hyllestad, Høyanger, Kinn, Luster, Lærdal, Sogndal, Stad, Stryn, Vik og Årdal. INSS ville med denne anskaffinga inngå rammeavtale ein leverandør for kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner. Føremålet med denne konkurransen er å sikre kunden etter denne avtalen god tilgang på varer som inngår i dette sortimentet, med riktig miljøprofil og til riktig pris. Ein hadde ein samla omsetning etter førre avtale på om lag NOK 4,3 mill i 2021. Omfanget av avtalen er uklart, og det påligg ikkje INSS eller kommunane som deltek nokon kjøpsplikt i volum etter denne anskaffinga. Avtale vil bli inngått etter vedlagde utkast til Rammeavtale. Varighet på avtalen er 2 år med mogeleg lenging i ytterlegare 1+1år.

    Resultat14. feb. 2023
  12. Sunnfjord Kommune

    Kontorrekvisita, rammeavtale

    Konkurransen gjelder rammeavtale for levering av kontorrekvisita, skriveredskaper, kopipapir, datarekvisita, toner, fritt skolemateriell og kalendere. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for ca. NOK 1.500.000,- eks. mva. per år de siste 3 årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Maksimalverdi for avtalen, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 8.000.000,- eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    Resultat30. nov. 2022
  13. Sandnes Kommune

    Markedsundersøkelse - Anskaffelse av Multifunksjonsprintere

    Sandnes, Randaberg og Kvitsøy kommune heretter benevnt oppdragsgiver, forbereder et innkjøpssamarbeid for anskaffelse av rammeavtale på Multifunksjonsprintere med en varighet på 2 år og opsjoner på 1 + 1 år. Sandnes kommune har sekretariatfunksjon for gjennomførelse av konkurranse og ivaretar kontakten med leverandørene på vegne av ovennevnte kommuner. Oppdragsgiver ønsker å ha en god dialog med markedet slik at konkurransen kan gjennomføres på en best mulig måte. Det er derfor ønskelig med innspill på de ulike punktene i markedsundersøkelsen. Disse tilbakemeldingene vil være viktige for at oppdragsgiver skal kunne få oversikt over markedssituasjonen og arrangere en god og realistisk konkurranse.

    Planlegging7. okt. 2022
    6. okt. 2022(Utgått)
  14. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Veiledende kunngjøring - invitasjon til markedsdialog - statlig fellesavtale om kjøp av multifunksjonsmaskiner og printere med tilhørende tjenester

    Statens innkjøpssenter skal inngå en statlig fellesavtale for multifunksjonsmaskiner og printere med tilhørende tjenester. Det vises til tidligere kunngjort markedsundersøkelse. Vi har behov for ytterligere informasjon og ønsker følgelig å opprettholde dialogen.

    Planlegging15. sep. 2022
    14. sep. 2022(Utgått)
  15. Kinn Kommune

    Rammeavtale for kjøp av Kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner mv INSS 2022

    INSS består av kommunane Askvoll, Aurland, Bremanger, Fjaler, Gulen, Hyllestad, Høyanger, Kinn, Luster, Lærdal, Sogndal, Stad, Stryn, Vik og Årdal. INSS vil med denne anskaffinga inngå rammeavtale ein leverandør for kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner. Føremålet med denne konkurransen er å sikre kunden etter denne avtalen god tilgang på varer som inngår i dette sortimentet, med riktig miljøprofil og til riktig pris. Ein hadde ein samla omsetning etter førre avtale på om lag NOK 4,3 mill i 2021. Omfanget av avtalen er uklart, og det påligg ikkje INSS eller kommunane som deltek nokon kjøpsplikt i volum etter denne anskaffinga. Avtale vil bli inngått etter vedlagde utkast til Rammeavtale. Varighet på avtalen er 2 år med mogeleg lenging i ytterlegare 1+1år.

    Konkurranse13. sep. 2022
    18. okt. 2022(Utgått)
    20 000 000 kr
  16. Kriminalomsorgsdirektoratet

    Rammeavtale kontorrekvisita til kriminalomsorgens virksomheter

    Kriminalomsorgsdirektoratet (heretter kalt KDI) skal inngå rammeavtale med én leverandør for kjøp av kontorrekvisita for alle kriminalomsorgens virksomheter. Eventuelle nye enheter som blir opprettet i avtaleperioden, skal også omfattes av avtalen. Anskaffelsens anslåtte årlige omfang er på om lag 20-30 millioner kroner. Kontraktens totale estimerte verdi er ca. 110 MNOK eks. mva. Antatt årlig forbruk i hver produktkategori er angitt i bilag 2 til kontrakt. Det anslåtte forbruk av utvalgte produkter vil legges til grunn ved evaluering av tilbudene.

    Konkurranse28. apr. 2022
    7. juni 2022(Utgått)
    110 000 000 kr