Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30125110 Toner til laserprintere/faxmaskiner.

Viser 1-25 av 70 resultater

  1. Ikt Nordhordland Kommunalt Oppgåvefellesskap

    Levering av kopi, utskrift og skanning som tjeneste

    IKT Nordhordland Kommunalt Oppgåvefellesskap (IKTNH) trenger levering av kopi, utskrift og skanning som tjeneste for en periode på 6 år, med en maksimal totalverdi på 135 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter kommunene Alver, Aurland, Austrheim, Austevoll, Etne, Fedje, Gulen, Masfjorden, Modalen, Osterøy, Samnanger, Sveio, samt samarbeid med Tysnes, Vaksdal, Vindafjord og SYSIKT KO-kommunene. Løsningene skal være kostnadseffektive, miljøvennlige og forberedt på fremtidige teknologier, med integrasjon mellom ulike tjenester. Tildelingskriteriene inkluderer pris og totaløkonomi, miljø og klima, teknisk løsning, samt leveranseplan og gjennomføring. Leverandører må kunne dokumentere teknisk og profesjonell evne, inkludert miljøledelsestiltak.

    NorgeKonkurranse17. jan. 2025
    24. feb. 2025(Utgått)
    135 000 000 kr
  2. Sykehusinnkjøp Hf

    Konkurranse: Skriverrekvisita til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF skal anskaffe skriverrekvisita til de regionale helseforetakene i Norge, med en total kontraktsverdi på maksimalt 92 millioner kroner over 4 år. Anskaffelsen er delt inn i 5 delkontrakter og omfatter leveranse av blekkpatroner til eksisterende maskinpark. Det er spesifikke krav til leverandørens økonomiske og finansielle status, samt kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder, som beskrevet i konkurransebestemmelsene. Leverandørene må også følge retningslinjer for etisk handel og aktsomhetsvurderinger for ansvarlig næringsliv. Kvalifikasjonskravene inkluderer registrering i handelsregister eller foretaksregister, samt tekniske og faglige kvalifikasjoner.

    NorgeKonkurranse15. jan. 2025
    20. jan. 2025(Utgått)
    92 000 000 kr
  3. Ofa Iks

    OFA - Rammeavtale Kontorrekvisita og fritt skolemateriell

    Ofa Iks har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS for levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir til skoler, barnehager og andre kommunale og fylkeskommunale enheter samt tilknyttede enheter. Avtalen har en varighet på 4 år og en total verdi på 160 millioner kroner. Det ble lagt vekt på pris/kostnad (55%), service og oppfølging (15%), produktenes kvalitet (15%), og klima og miljø - nullutslipp (15%) i tildelingskriteriene. Det var kun ett tilbud mottatt i konkurransen.

    NorgeResultat10. jan. 2025160 000 000 kr
  4. Sykehusinnkjøp Hf

    Utskriftssystemer til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF trenger kompetanse innen utskriftssystemer for å levere skrivere, skannere og multifunksjonsmaskiner over 4 år til en verdi av 312 000 000 NOK. Anskaffelsen inkluderer også etiketteskrivere, skriverrekvisita og tilleggsutstyr. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha utført lignende vareleveranser eller tjenester i referanseperioden med minst tre års erfaring.

    NorgeKonkurranse23. aug. 2024
    25. sep. 2024(Utgått)
    312 000 000 kr
  5. Sykehusinnkjøp Hf

    Utskriftssystemer til helseforetakene i Norge

    Sykehusinnkjøp HF trenger utskriftssystemer for å levere skrivere, skannere og multifunksjonsmaskiner over 48 måneder til en verdi av 312 000 000 NOK. Anbudet omfatter levering av et bredt spekter av utstyr som inkluderer multifunksjonsmaskiner, vanlige skrivere, etiketteskrivere samt tilhørende rekvisita og tilleggsutstyr, delt inn i tre delkontrakter. To viktige formelle krav er at leverandører må oppfylle minstekravene listet under kvalifikasjonskrav 5.5 og 5.4 i konkurransebestemmelsene.

    NorgeKonkurranse27. mai 2024
    26. juni 2024(Utgått)
    312 000 000 kr
  6. Melhus Kommune

    Multifunksjonsmaskiner (MFP) for kommunene Melhus, Malvik, Skaun og Midtre-Gauldal

    Melhus kommune, Malvik kommune, Skaun kommune og Midtre Gauldal kommune trenger leverandører for å levere leieavtale på printere og multifunksjonsmaskiner i Trøndelag over 5 år. Det skal inngås en avtale om leie av nye printere og multifunksjonsmaskiner med sikker print løsning og rekvisita (utenom papir), inkludert en serviceavtale for disse maskinene.

    NorgeKonkurranse7. feb. 2024
    15. feb. 2024(Utgått)
  7. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Statlig fellesavtale om kjøp og leie av multifunksjonsmaskiner, printere og skannere med tilhørende tjenester og løsninger

    Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring trenger leverandører for å levere multifunksjonsmaskiner, printere og skannere med tilhørende tjenester over 2 år til en verdi av 760 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha erfaring fra lignende leveranser med stor geografisk spredning og mange leveringssteder, samt ha miljøledelsestiltak som minimerer miljøbelastningen eller tilsvarende sertifiseringer.

    NorgeKonkurranse10. nov. 2023
    12. des. 2023(Utgått)
    760 000 000 kr
  8. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Veiledende kunngjøring nr. 2 - invitasjon til markedsdialog - statlig fellesavtale om kjøp og leie av multifunksjonsmaskiner, skannere og printere med tilhørende tjenester

    Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) v/Statens innkjøpssenter har til hensikt å inngå parallelle rammeavtaler for kjøp og leie av multifunksjonsmaskiner, printere og skannere med tilhørende tjenester. Anskaffelsen gjennomføres som åpen anbudskonkurranse jf. anskaffelsesforskriften § 13-1 (1).

    NorgePlanlegging6. juni 2023
    5. juni 2023(Utgått)
    750 000 000 kr
  9. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Veiledende kunngjøring - invitasjon til markedsdialog - statlig fellesavtale om kjøp og leie av multifunksjonsmaskiner, skannere og printere med tilhørende tjenester

    Direktoratet for forvaltning og økonomistyring v/Statens innkjøpssenter skal gjennomføre en konkurranse for å anskaffe multifunksjonsmaskiner, printer og skanner med tilhørende tjenester. Det har tidligere vært gjennomført markedsdialog i form av både spørreundersøkelse og dialog med flere forskjellige markedsaktører. Statens innkjøpssenter har i større grad kartlagt både behov og marked, og har behov for ytterligere dialog med markedsaktørene. Dialogen er viktig for å få etablert en god avtale for partene gjennom en konkurranse som drar nytte av markedet. Markedsaktørene oppfordres til å benytte muligheten i denne markedsdialogen til å gi tilbakemeldinger og innspill som er relevant for området.

    NorgePlanlegging23. feb. 2023
    22. feb. 2023(Utgått)
    750 000 000 kr
  10. Kinn Kommune

    Rammeavtale for kjøp av Kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner mv INSS 2022

    INSS består av kommunane Askvoll, Aurland, Bremanger, Fjaler, Gulen, Hyllestad, Høyanger, Kinn, Luster, Lærdal, Sogndal, Stad, Stryn, Vik og Årdal. INSS ville med denne anskaffinga inngå rammeavtale ein leverandør for kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner. Føremålet med denne konkurransen er å sikre kunden etter denne avtalen god tilgang på varer som inngår i dette sortimentet, med riktig miljøprofil og til riktig pris. Ein hadde ein samla omsetning etter førre avtale på om lag NOK 4,3 mill i 2021. Omfanget av avtalen er uklart, og det påligg ikkje INSS eller kommunane som deltek nokon kjøpsplikt i volum etter denne anskaffinga. Avtale vil bli inngått etter vedlagde utkast til Rammeavtale. Varighet på avtalen er 2 år med mogeleg lenging i ytterlegare 1+1år.

    NorgeResultat14. feb. 2023
  11. Sunnfjord Kommune

    Kontorrekvisita, rammeavtale

    Konkurransen gjelder rammeavtale for levering av kontorrekvisita, skriveredskaper, kopipapir, datarekvisita, toner, fritt skolemateriell og kalendere. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for ca. NOK 1.500.000,- eks. mva. per år de siste 3 årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Maksimalverdi for avtalen, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 8.000.000,- eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    NorgeResultat30. nov. 2022
  12. Sandnes Kommune

    Markedsundersøkelse - Anskaffelse av Multifunksjonsprintere

    Sandnes, Randaberg og Kvitsøy kommune heretter benevnt oppdragsgiver, forbereder et innkjøpssamarbeid for anskaffelse av rammeavtale på Multifunksjonsprintere med en varighet på 2 år og opsjoner på 1 + 1 år. Sandnes kommune har sekretariatfunksjon for gjennomførelse av konkurranse og ivaretar kontakten med leverandørene på vegne av ovennevnte kommuner. Oppdragsgiver ønsker å ha en god dialog med markedet slik at konkurransen kan gjennomføres på en best mulig måte. Det er derfor ønskelig med innspill på de ulike punktene i markedsundersøkelsen. Disse tilbakemeldingene vil være viktige for at oppdragsgiver skal kunne få oversikt over markedssituasjonen og arrangere en god og realistisk konkurranse.

    NorgePlanlegging7. okt. 2022
    6. okt. 2022(Utgått)
  13. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Veiledende kunngjøring - invitasjon til markedsdialog - statlig fellesavtale om kjøp av multifunksjonsmaskiner og printere med tilhørende tjenester

    Statens innkjøpssenter skal inngå en statlig fellesavtale for multifunksjonsmaskiner og printere med tilhørende tjenester. Det vises til tidligere kunngjort markedsundersøkelse. Vi har behov for ytterligere informasjon og ønsker følgelig å opprettholde dialogen.

    NorgePlanlegging15. sep. 2022
    14. sep. 2022(Utgått)
  14. Kinn Kommune

    Rammeavtale for kjøp av Kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner mv INSS 2022

    INSS består av kommunane Askvoll, Aurland, Bremanger, Fjaler, Gulen, Hyllestad, Høyanger, Kinn, Luster, Lærdal, Sogndal, Stad, Stryn, Vik og Årdal. INSS vil med denne anskaffinga inngå rammeavtale ein leverandør for kontormateriell, kopipapir, skulemateriell og toner. Føremålet med denne konkurransen er å sikre kunden etter denne avtalen god tilgang på varer som inngår i dette sortimentet, med riktig miljøprofil og til riktig pris. Ein hadde ein samla omsetning etter førre avtale på om lag NOK 4,3 mill i 2021. Omfanget av avtalen er uklart, og det påligg ikkje INSS eller kommunane som deltek nokon kjøpsplikt i volum etter denne anskaffinga. Avtale vil bli inngått etter vedlagde utkast til Rammeavtale. Varighet på avtalen er 2 år med mogeleg lenging i ytterlegare 1+1år.

    NorgeKonkurranse13. sep. 2022
    18. okt. 2022(Utgått)
    20 000 000 kr
  15. Kriminalomsorgsdirektoratet

    Rammeavtale kontorrekvisita til kriminalomsorgens virksomheter

    Kriminalomsorgsdirektoratet (heretter kalt KDI) skal inngå rammeavtale med én leverandør for kjøp av kontorrekvisita for alle kriminalomsorgens virksomheter. Eventuelle nye enheter som blir opprettet i avtaleperioden, skal også omfattes av avtalen. Anskaffelsens anslåtte årlige omfang er på om lag 20-30 millioner kroner. Kontraktens totale estimerte verdi er ca. 110 MNOK eks. mva. Antatt årlig forbruk i hver produktkategori er angitt i bilag 2 til kontrakt. Det anslåtte forbruk av utvalgte produkter vil legges til grunn ved evaluering av tilbudene.

    NorgeKonkurranse28. apr. 2022
    7. juni 2022(Utgått)
    110 000 000 kr
  16. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Veiledende kunngjøring - invitasjon til markedsdialog - statlig fellesavtale om kjøp av multifunksjonsmaskiner og printere

    Statens innkjøpssenter vurderer å inngå en statlig fellesavtale for multifunksjonsmaskiner og printere. Vi har i den forbindelse begynt å kartlegge statlige virksomheters behov på dette området og vil følgelig gjennomføre en markedsanalyse med leverandører av i dette markedet.

    NorgePlanlegging5. jan. 2022
    5. mai 2022(Utgått)
  17. Møre Og Romsdal Fylkeskommune

    2021-70 Kontorrekvisita og skolemateriell m.m. til MRFk

    Møre og Romsdal fylkeskommune innbyr til konkurranse for å inngå rammeavtale om levering av Kontorrekvisita og skolemateriell til våre virksomheter. Konkurransen er delt i 2: - Del 1: Kontorrekvisita og skolemateriell m.m. - Del 2: Tonere og blekk, inkl. system for automatisk bestilling  Det vil bli inngått rammeavtale med inntil 2 leverandører. Se minimumskravene og kriteriene (tildelingskriteriene) for den enkelte delleveranse, for ytterligere informasjon om kravene og spesifikasjonene. Tilbyder må både i tilbudsbrevet og i Mercell oppgi hvilke(n) del(er) tilbudet gjelder for. Dersom tilbyder i tilbudsbrevet har bekreftet at han vil levere tilbud for flere delleveranser, må tilbyder også levere tilbud på den enkelte delleveranse i Mercell, samt laste opp komplette tilbudsdokumenter.

    NorgeKonkurranse17. sep. 2021
    27. okt. 2021(Utgått)
    10 000 000 kr