Cobrief Logo

Avlyst

Konkurransen er avlyst.

Brief

Trykksaker og design

BIR AS har avlyst konkurransen om å inngå en rammeavtale for kopi- og utskriftstjenester til hele BIR-konsernet, med en estimert totalverdi på 2,2 millioner kroner. Tjenestene skulle dekke dokumentutskrift og -skanning på alle BIRs lokasjoner i Vestland.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Begrunnelse for avlysning
Besluttning av oppdragsgiveren, ikke som følge av klage på tildeling fra en tilbyder/leverandør, på grunn av tekniske eller prosessfeil
Antall mottatte tilbud
0
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt

Om anbudet

    Oppdragsgiver skal inngå en rammeavtale med en leverandør for kopi og utskrift til hele BIR konsernet. Leveransen vil være knyttet til dokumentutskrift og dokument-scanning på alle BIRs lokasjoner i avtaleperioden. BIR sine lokasjoner er spredd utover BIR sine eierkommuner, slik at en del reising for montering/service og vedlikehold må regnes med i løpet av avtaleperioden. For informasjon om BIR sine eierkommuner klikk her. Første bestilling for leveranse til kan regnes med i 1- kvartal 2026.

    Kontakt navn
    Kenneth Sørsdal
    Kontakt telefon
    +47 55277728
    Adresse
    Lungegårdskaien 42, 5015 BERGEN

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha et miljøledelsessystem som er tilpasset tilbyders aktiviteter jamfør Oppdragsgivers behov.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Oppdragsgiver vil evaluere hvilket tilbud som har den laveste totalkostnaden eks. mva. basert på prisene i pris skjemaet vedlagt konkurransen. Totalkostnad består av følgende elementer: • Samtlige kostnader fra filen Prisark vedlagt konkurransen. • Eventuelle kostnader for avvik Oppdragsgiver kan prissette. • Fratrekk for kompensasjon for utkjøp av skrivere fra filen Kontorskrivere i BIR pr oktober 2025 Totalkostnad = Kostnader fra prisskjema + Kostnader for eventuelle avvik – Kompensasjon for utkjøp

    Beskrivelse

    Tilbyder beskriver sin leveranse av service og vedlikehold, herunder montering/demontering, installasjon, responstid og rapportering. Tilbyder skal beskrive supporttjeneste og oppgi beregnet utrykningstid i hele timer, samt estimert svartid på fjernsupport i arbeidstiden (08-16).

    Beskrivelse

    Tilbyder beskriver sin tjeneste for levering/henting og avhending av forbruksvarer. Tilbyder beskriver videre sin miljøhåndtering av forbruksvarer og utstyr inkludert strømstyring/strømsparing, etterbruk og avhending

    Beskrivelse

    Sluttbrukeropplevelse må beskrives som fem caser. Alle caser legger til grunn at Printix benyttes av sluttbruker. Case 1: Utlevering av sikker utskrift for skrivere i Gruppe 1 Case 2: Scan til e-post til sluttbrukeren for skrivere i Gruppe 1 Case 3: Scan til Microsoft Teams eller Onedrive for skrivere i Gruppe 1 Case 4: Utlevering av utskrift for skrivere i Gruppe 2 Case 5: Scan til e-post til sluttbrukeren for skrivere i Gruppe 2

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner