Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30120000 Fotokopiering og offsettrykk utstyr

Viser 1-25 av 92 resultater

  1. Karmøy Kommune Oppvekst- Og Kulturetaten

    Multifunksjonsmaskiner, rammeavtale

    Karmøy Kommune Oppvekst- Og Kulturetaten trenger rammeavtale for leasing av multifunksjonsmaskiner, med mulighet for løsning for sikker skann/utskrift, for Karmøy, Bokn, Haugesund, Tysvær, Rits-Ryfylke IT-samarbeid (Strand, Suldal, Hjelmeland og Sauda), Tysnes, Bømlo, Stord, Kvinnherad, Fitjar, Haugaland IKT, Haugalandsmuseet, Haugesund Parkering, Haugesund kommunale pensjonskasse, Solstein, Sunnhordaland interkommunale legevakt IKS, Sunnhordaland interkommunale barnevern IKS, Haugaland Vekst IKS og Haugaland Brann og Redning IKS, med opsjon for Utsira kommune. Avtalen har en estimert årlig verdi på 17 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 100 millioner kroner. Formålet er å standardisere maskinparken, forenkle drift, service, vedlikehold, administrasjon og anskaffelse, og omfatter maskiner med funksjoner som kopiering, printing, stifting, hulling og skanning, i liten, mellomstor og stor størrelse. Tildelingskriteriene er priser og kostnader (30%), service og kompetanse (20%), produktkvalitet (20%) og klima og miljø (30%).

    Konkurranse3. des. 2025
    22. jan. 2026(45 dager)
    100 000 000 kr
  2. Øvre Eiker Kommune

    (2024-7650) Multifunksjonsmaskiner, rammeavtale

    Øvre Eiker Kommune har inngått en rammeavtale med Advania Norge AS om å levere leasing av multifunksjonsmaskiner, med mulighet for løsning for sikker skann/utskrift. Avtalen har en maksimal verdi på 25 millioner kroner eks. mva. og dekker behovene til Lier kommune, Modum kommune, Øvre Eiker kommune, Hallingdal Brann- og Redningstjeneste IKS, samt Kongsbergregionen IKT med 9 medlemskommuner. Det var 3 leverandører som deltok i konkurransen.

    Resultat1. okt. 202525 000 000 kr
  3. Midt-telemark Kommune

    Utskrift, kopi og skann som en tjeneste (Print as a Service) for åtte kommuner i Telemark

    Midt-Telemark Kommune trenger en totalansvarlig leverandør for utskrift, kopi og skann som en tjeneste ("Print as a Service") for åtte kommuner i Telemark (Kviteseid, Nissedal, Nome, Midt-Telemark, Vinje, Seljord, Tokke og Fyresdal), med en maksimal totalverdi på 33,2 millioner kroner. Tjenesten skal primært leveres som en skybasert løsning, men med mulighet for lokal installasjon i sikre soner, og skal dekke alle administrative prosesser for produktområdet, inkludert nødvendige tjenester, programvare og utstyr. Tildelingskriteriene er pris (30%), kvalitet (40%) og miljø (30%). Kvalitetskriteriet vektlegger sikkerhetsløsninger, beskrivelse av leverandørens løsning innen lisenser, programvare og produktportefølje, follow-me-løsning og kundeservice. Miljøkriteriet fokuserer på levetidsforlengelse, behovsanalyse og optimalisering, samt gjenvinning og gjenbruk.

    Konkurranse1. okt. 2025
    31. okt. 2025(Utgått)
    33 213 095 kr
  4. Forsvarsmateriell

    Upgrade Graphics Production Equipment

    Forsvarsmateriell trenger oppgradering av grafisk produksjonsutstyr i Stavanger, Norge, med en maksimal totalverdi på 895 000 euro over 3 år. Anskaffelsen omfatter installasjon, konfigurasjon og implementering av nytt utstyr i en ny fasilitet, inkludert digital produksjonspresse, bredformat skriver, perfekt binder, skjærer/kutter/slitter, elektrisk hydraulisk giljotin, hullmaskin, tråd lukker, lamineringsmaskiner, bredformat kutter, fotoskriver, lasergravør og flatbed UV-skriver, 3D-skriver og bærbare datamaskiner for redigering. Det kreves også nettverkslagringsløsning (SAN eller lignende), systemoppsett og design av trykkeriutstyr, nødvendige programvarelisenser, og reservedeler som anbefalt og avtalt. Tildelingskriteriet er basert på pris.

    Konkurranse4. juli 2025
    15. sep. 2025(Utgått)
    895 000 €
  5. Karmøy Kommune

    Leie av multifunksjonsmaskiner

    Innkjøpssamarbeidet på Haugalandet, inkludert Karmøy, Haugesund, Tysvær, Utsira, Bokn og Haugaland IKT, samt Rits-Ryfylke IT-samarbeid, Haugaland brann og Redning IKS og kirkekontorene i kommunene, har avlyst konkurransen om leie og vedlikehold av multifunksjonsmaskiner. Avtalen skulle dekke Rogaland med en varighet på 3 år og en estimert verdi på 17 millioner kroner. Det var mottatt fire tilbud, og kriteriene for tildeling inkluderte pris, logistikk, leveranse og fleksibilitet, samt klima og miljø.

    Resultat28. mars 2025
  6. Stortinget

    Trykkmaskin, hel fargelinje

    Stortinget trenger en ny trykkmaskin for å erstatte en eksisterende produksjonsmaskin som betjener Stortinget med dokumenter trykt på papir. Anskaffelsen inkluderer en fabrikkny fargemaskin med inline ferdiggjøring for hefter, samt installasjon, support, service og reservedelslogistikk. Maskinen må være rask, stabil, driftssikker, kunne trykke Stortingets profilfarger, og være tilpasset Stortingets datastruktur og programvare. Prosjektet har en maksimal totalverdi på 3,8 millioner kroner og en varighet på 6 år. Leverandøren må dokumentere miljømessig forsvarlig utførelse, for eksempel gjennom Miljøfyrtårn eller ISO 14001-sertifisering, og ha meget god erfaring fra lignende leveranser de siste tre årene. Leveransen skal skje i Oslo.

    Konkurranse3. mars 2025
    4. apr. 2025(Utgått)
    3 800 000 kr
  7. Karmøy Kommune

    Markedsdialog, leie av multifunksjonsmaskiner

    Karmøy Kommune planlegger anskaffelsen av leie av multifunksjonsmaskiner og inviterer potensielle leverandører til en markedsdialog. Leverandører oppfordres til å gi innspill på temaer som klima og miljø, tildelingskriterier, og kravspesifikasjon. Markedsdialogen vil bli avholdt, og leverandører kan melde seg på gjennom kommunikasjonsmodulen for å delta i enten fysiske møter eller teamsmøter.

    Planlegging18. nov. 2024
    27. jan. 2025(Utgått)
    18 000 000 kr
  8. Kristiansund Kommune

    KK - Rammeavtale - løpende kjøp av printrelaterte tjenester "print, kopi og scan".

    Kristiansund Kommune trenger leverandører av printrelaterte tjenester for å levere "print as a service" i Møre og Romsdal til en verdi av 16 000 000 NOK. Det skal inngås en rammeavtale for kjøp av tjenester som inkluderer print, kopi og scanning med multifunksjonsmaskiner (MFP), men uten kopipapir da dette dekkes av egen avtale. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag og kunne dokumentere dette med beskrivelse av inntil tre relevante oppdrag fra de siste tre årene. Anbudets vekting er pris: 60% og elektronisk handel, tekniske krav til maskinene, service og oppfølging: 40%.

    Konkurranse18. apr. 2024
    6. mai 2024(Utgått)
    16 000 000 kr
  9. Kvam Herad V/heradskass I Kvam

    Print som en tjeneste

    Konkurransen gjelder levering av "utskrift som en tjeneste" ("print as a service") som omfatter en fremtidsrettet, brukervennlig og sikker løsning for produksjon av print, kopi og scanning. Løsningen skal ivareta samtlige administrative prosesser knyttet til forvaltning av produktområdet. Med multifunksjonsmaskiner menes maskiner som primært har mulighet for følgende funksjoner: kopier, printer, skanner. Opsjoner er beskrevet i behovsbeskrivelse. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 900.000,- eks. mva pr. år. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    Konkurranse21. apr. 2023
    25. mai 2023(Utgått)
  10. Universitetet I Tromsø - Norges Arktiske Universitet

    (ANSK-0215-22) Ny konkurranse Print som en tjeneste II

    Konkurransen gjelder levering og etablering av "Print as a service" til Universitetets lokasjoner. Avtalen dekker også andre juridiske enheter tilknyttet UiT organisatorisk eller driftsmessig, på opsjon. UiT skal bytte ut sitt nåværende system for utskrift og skanning, og skal gå over til en tjenestebasert leveranse der leverandøren tar totalansvar for hele systemkjeden inkludert servere, skrivere, papirpåfyll, vedlikehold og tjenestedrift for alle UiTs lokasjoner, også omtalt som "Print-As-A-Service". Tjenesten skal tilby sikker utskrift og skanning med follow-me funksjonalitet basert på ansatt- og studentkort, med tilhørende kvotesystem og betalingsløsning. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert.

    Resultat9. jan. 2023
  11. Universitetet I Tromsø - Norges Arktiske Universitet

    (ANSK-0215-22) Ny konkurranse Print som en tjeneste II

    Konkurransen gjelder levering og etablering av "Print as a service" til Universitetets lokasjoner. Avtalen dekker også andre juridiske enheter tilknyttet UiT organisatorisk eller driftsmessig, på opsjon. UiT skal bytte ut sitt nåværende system for utskrift og skanning, og skal gå over til en tjenestebasert leveranse der leverandøren tar totalansvar for hele systemkjeden inkludert servere, skrivere, papirpåfyll, vedlikehold og tjenestedrift for alle UiTs lokasjoner, også omtalt som "Print-As-A-Service". Tjenesten skal tilby sikker utskrift og skanning med follow-me funksjonalitet basert på ansatt- og studentkort, med tilhørende kvotesystem og betalingsløsning. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert.

    Konkurranse20. okt. 2022
    23. nov. 2022(Utgått)
  12. Universitetet I Tromsø - Norges Arktiske Universitet

    (ANSK-0105-22)Print som en tjeneste

    Konkurransen gjelder levering av "Print as a service" til Universitetets lokasjoner. Avtalen dekker også andre juridiske enheter tilknyttet UiT organisatorisk eller driftsmessig, på opsjon. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 6.000.000,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 30.000.000,- eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

    Konkurranse8. aug. 2022
    2. sep. 2022(Utgått)
  13. Riksrevisjonen

    Anskaffelse av rammeavtale for kjøp av maskinvare

    Vi ønsker en avtale som skal dekke alt vi har av maskinvare behov. Listen under inneholder hovedområdene for anskaffelsen. Hvert hovedområde kan ha tilhørende utstyr som kan kjøpes på avtalen. • PCer, nettbrett inkludert dockingstasjoner • Hodetelefoner, mus, tastatur og annet periferiutstyr • Skjermer • Multifunksjonsmaskiner og rekvisita (toner og vedlikehold - ikke papir) • Server og lagring (inklusive eventuell leie av servere) • Konsulenttjenester; knyttet til kjøpt utstyr og eventuell utvidet bistand til drift av servere • Garanti og vedlikehold på kjøpt utstyr

    Resultat24. juni 2022
  14. Lillestrøm Kommune

    Anskaffelse av løsning for sikker print samt håntering av scanning

    Oppdragsgiver har behov for løsning for sikker print samt håntering av scanning Oppdragsgiver Lillestrøm kommune, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse på Anskaffelse av løsning for sikker print samt håntering av scanning For ytterligere informasjon om Lillestrøm kommune: http://www.lillestrom.kommune.no/ Administrativ kontaktperson for anskaffelsen er Innkjøp - Carl Henriksen og det skal ikke være kontakt med andre ansatte hos oppdragsgiver om denne anskaffelsen.

    Resultat23. juni 2022