Cobrief Logo

Avlyst

Konkurransen er avlyst.

Brief

Kontor- og utskriftsløsninger

Innkjøpssamarbeidet på Haugalandet, inkludert Karmøy, Haugesund, Tysvær, Utsira, Bokn og Haugaland IKT, samt Rits-Ryfylke IT-samarbeid, Haugaland brann og Redning IKS og kirkekontorene i kommunene, har avlyst konkurransen om leie og vedlikehold av multifunksjonsmaskiner. Avtalen skulle dekke Rogaland med en varighet på 3 år og en estimert verdi på 17 millioner kroner. Det var mottatt fire tilbud, og kriteriene for tildeling inkluderte pris, logistikk, leveranse og fleksibilitet, samt klima og miljø.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Begrunnelse for avlysning
Annet
Antall mottatte tilbud
4
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt

Om anbudet

    Innkjøpssamarbeidet på Haugalandet (Karmøy, Haugesund, Tysvær, Utsira, Bokn og Haugaland IKT) , Rits-Ryfylke IT-samarbeid (Strand, Suldal, Hjelmeland og Sauda), Haugaland brann og Redning IKS og kirkekontorene i kommunene ønsker å inngå avtale inngå løpende avtale på leie og vedlikehold av multifunksjonsmaskiner Oppdragsgiver ønsker å inngå avtale med én leverandør. Avtalens varighet vil være 3 år, deretter årlig regulert i henhold til SSA-L, avtale om løpende tjenestekjøp. Vi har i dag ca 624 enheter til sammen i de kommunene forespørselen gjelder. Antall klikk/utskrifter (sort/hvitt + farge) siste 12 mnd var ca. 11 800 000. Antall klikk forventes å gå noe ned når kommunene tar i bruk mer elektroniske utsendinger.Forventet verdi av kontraktens tre første år vil være ca. 17 millioner kroner. Dette er et estimat og er basert på historiske tall. Virkelig uttak kan bli mindre. Forventet verdi medfører ikke tilsvarende kjøpsplikt.Hovedtrekkene i prosedyrenInnkjøpssamarbeidet på Haugalandet (Karmøy, Haugesund, Tysvær, Utsira, Bokn og Haugaland IKT) , Rits-Ryfylke IT-samarbeid (Strand, Suldal, Hjelmeland og Sauda), Haugaland brann og Redning IKS og kirkekontorene i kommunene ønsker å inngå løpende avtale på leie og vedlikehold av multifunksjonsmaskiner Oppdragsgiver ønsker å inngå avtale med én leverandør. Avtalens varighet vil være 3 år, deretter årlig regulert i henhold til SSA-L, avtale om løpende tjenestekjøp. Vi har i dag ca 624 enheter til sammen i de kommunene forespørselen gjelder. Antall klikk/utskrifter (sort/hvitt + farge) siste 12 mnd var ca.11 800 000. Antall klikk forventes å gå noe ned når kommunene tar i bruk mer elektroniske utsendinger.Forventet verdi av kontraktens tre første år vil være ca. 17 millioner kroner. Dette er et estimat og er basert på historiske tall. Virkelig uttak kan bli mindre. Forventet verdi medfører ikke tilsvarende kjøpsplikt.

    Kontakt navn
    Anja Kjellesvik Kristiansen
    Kontakt telefon
    +47 52857500
    Adresse
    Statsråd Vinjes gate 25, 4250 KOPERVIK

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner