Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79521000 Kopieringstjenester

Viser 1-25 av 68 resultater

  1. Midt-telemark Kommune

    Utskrift, kopi og skann som en tjeneste (Print as a Service) for åtte kommuner i Telemark

    Midt-Telemark Kommune trenger en totalansvarlig leverandør for utskrift, kopi og skann som en tjeneste ("Print as a Service") for åtte kommuner i Telemark (Kviteseid, Nissedal, Nome, Midt-Telemark, Vinje, Seljord, Tokke og Fyresdal), med en maksimal totalverdi på 33,2 millioner kroner. Tjenesten skal primært leveres som en skybasert løsning, men med mulighet for lokal installasjon i sikre soner, og skal dekke alle administrative prosesser for produktområdet, inkludert nødvendige tjenester, programvare og utstyr. Tildelingskriteriene er pris (30%), kvalitet (40%) og miljø (30%). Kvalitetskriteriet vektlegger sikkerhetsløsninger, beskrivelse av leverandørens løsning innen lisenser, programvare og produktportefølje, follow-me-løsning og kundeservice. Miljøkriteriet fokuserer på levetidsforlengelse, behovsanalyse og optimalisering, samt gjenvinning og gjenbruk.

    Konkurranse1. okt. 2025
    31. okt. 2025(16 dager)
    33 213 095 kr
  2. Stiftelsen Tradebroker

    Trykk, kopiering og grafiske tjenester

    Stiftelsen Tradebroker trenger trykk-, kopierings- og grafiske tjenester for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 300 millioner kroner. Avtalen skal dekke et bredt spekter av tjenester, inkludert kopiering, print og trykk av grafiske produkter, design, dokumentskanning, digitale arkivløsninger, laminering, utsendelse av ferdigstilte produkter, tegningskopiering for bygg- og anleggsformål, storformatproduksjon og utsmykning. Tjenestene skal leveres til medlemsbedrifter over hele landet, inkludert Møre og Romsdal, Vestland, Rogaland, Agder, Oslo, Nordland, Trøndelag og Innlandet, og leverandørene må kunne tilby høy faglig kompetanse, effektive og fleksible løsninger, samt god leveringskapasitet og evne til å møte krav til responstid og distribusjon uavhengig av geografisk plassering. Leverandørene må tilby e-handelsløsning og elektronisk faktura i EHF-format. Tildelingskriteriene er pris (50%), løsninger som reduserer klima- og miljøbelastning (30%), samt produktbredde, kundeoppfølging, kompetanse, kundereise, nettløsninger og digitale tjenester (20%). Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon på et kvalitetssikringssystem (ISO 9001:2015 eller tilsvarende) og et miljøledelsessystem (ISO 14001:2015, Miljøfyrtårn, EMAS eller tilsvarende), samt en årlig omsetning på minimum 40 millioner kroner.

    Konkurranse29. sep. 2025
    31. okt. 2025(16 dager)
    300 000 000 kr
  3. Midt-telemark Kommune

    "Print as a Service" for syv kommuner i Telemark - Konkurransedokumenter på høring

    Midt-telemark Kommune planlegger anskaffelsen av "Print as a Service" for syv kommuner i Telemark og inviterer leverandører til å gi innspill til konkurransedokumentene. Leverandører oppfordres til å benytte denne muligheten til å gi tilbakemeldinger på dokumentene, spesielt med hensyn til uklarheter, avvik fra standard leveranser, og potensielle risikoer for klager eller uforutsette kostnader.

    Planlegging26. juni 2025
    8. sep. 2025(Utgått)
    33 526 429 kr
  4. Bærum Kommune

    Kopierings- og trykkeritjenester

    Bærum Kommune trenger kopierings- og trykkeritjenester for en rammeavtale over 4 år, med levering i Viken. Avtalen omfatter tjenester som brosjyrer, magasiner, rapporter, roll-ups, plakater, klistremerker, visittkort, bannere, gensertrykk, foliering, skilt og grafiske tjenester. Konkurransen er reservert for virksomheter med ansatte med nedsatt funksjonsevne eller vanskeligstilte personer. Det kreves dokumentasjon på kvalitetsstyringssystem, hvor ISO 9001:2015 kan benyttes, samt miljøledelsessystem, hvor ISO 14001:2015 kan benyttes. Leverandøren må ha erfaring fra tilsvarende oppdrag med offentlig oppdragsgiver, og dokumentere dette med en liste over de viktigste leveranser de siste 3 år.

    Konkurranse15. apr. 2025
    3. juni 2025(Utgått)
  5. Agder fylkeskommune

    Rammeavtale Trykkeri og Kopieringstjenester

    Agder Fylkeskommune trenger trykkeri- og kopieringstjenester for å levere ordinære trykkeritjenester, og i begrenset grad kopieringstjenester over 2 år til en verdi av 6 000 000 NOK. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra inntil 3 sammenlignbare oppdrag de siste 3 årene, med detaljert beskrivelse av disse. Anbudets vekting er pris: 70% og kvalitet inkludert rutiner for kontroll: 30%.

    Konkurranse1. nov. 2023
    4. des. 2023(Utgått)
    8 000 000 kr
  6. Norges Handelshøyskole

    Rammeavtale for kjøp av trykkeri- og kopieringstjenester

    Norges Handelshøyskole trenger trykkeri- og kopieringstjenester for å levere en rammeavtale til en verdi av ca 6 000 000 NOK. Det skal inngås avtale med én leverandør som kan håndtere alle oppdragsgivers behov innenfor trykk og kopiering, inkludert kapasitet for raske leveranser og høy kvalitet på arbeidet. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha tilstrekkelig kapasitet, erfaring fra lignende oppdrag, systemer for kvalitetsstyring og miljøstyringsrutiner. Anbudets vekting er produkt- og tjenestekvalitet: 40% og pris: 60%.

    Konkurranse7. sep. 2023
    12. okt. 2023(Utgått)
    6 000 000 kr
  7. Gjøvik Kommune

    113224 Anskaffelse av utskrift, kopi og skann som en tjeneste (print as a service).

    Gjøvik Kommune trenger en leverandør for å levere utskrift, kopi og skann som en tjeneste over 60 måneder. Det skal anskaffes en printløsning med multifunksjonsmaskiner som inkluderer sikker utskrift og sikkert skann til ulike destinasjoner. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag og tilstrekkelig gjennomføringsevne.

    Konkurranse25. aug. 2023
    27. sep. 2023(Utgått)
  8. Gran Kommune

    Levering av løpende printrelaterte tjenester til Gran, Lunner og Jevnaker kommuner

    Formålet med avtalen er å dekke alle tre kommunenes enkelte tjenestesteds behov for print, scanning, kopi og faks. Avtaleperiode er fire år pluss opsjon på ett pluss ett år pluss ett år pluss ett år, til sammen maks åtte år. Alle tilbudte produkter skal være i henhold til behovsbeskrivelse i konkurransegrunnlaget. All kommunikasjon i forbindelse med konkurransen skal gå igjennom Mercell.

    Resultat3. mai 2023
  9. Gran Kommune

    Ny konkurranse - Levering av løpende printrelaterte tjenester til Gran, Lunner og Jevnaker kommuner

    Formålet med avtalen er å dekke alle tre kommunenes enkelte tjenestesteds behov for print, scanning, kopi og faks. Avtaleperiode er fire år pluss opsjon på ett pluss ett år pluss ett år pluss ett år, til sammen maks åtte år. Alle tilbudte produkter skal være i henhold til behovsbeskrivelse i konkurransegrunnlaget. All kommunikasjon i forbindelse med konkurransen skal gå igjennom Mercell.

    Konkurranse14. jan. 2023
    10. feb. 2023(Utgått)
    20 000 000 kr
  10. Gran Kommune

    Avlysning - Konkurranse - Levering av løpende printrelaterte tjenester til Gran, Lunner og Jevnaker kommuner

    Gran kommune viser til avholdt konkurranse og foretatt tildeling. Underveis i konkurransen og i etterkant av tildeling, har det kommet inn klager på gjennomføringen. En nærmere intern og ekstern gjennomgang gir etter vårt syn grunnlag for at vi både har rett og plikt til å avlyse konkurransen, både ut ifra forhold som er tatt opp i nevnte klager, samt i forhold vi selv har oppdaget ved vår gjennomgang. Avlysningen skjer med grunnlag i anskaffelsesforskriften § 25-4 (1) og tilhørende praksis. Nærmere begrunnelse er sendt til alle tilbyderne.

    Resultat5. jan. 2023