Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Midt-telemark Kommune planlegger anskaffelsen av "Print as a Service" for syv kommuner i Telemark og inviterer leverandører til å gi innspill til konkurransedokumentene. Leverandører oppfordres til å benytte denne muligheten til å gi tilbakemeldinger på dokumentene, spesielt med hensyn til uklarheter, avvik fra standard leveranser, og potensielle risikoer for klager eller uforutsette kostnader.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    I planleggingsfasen av en anskaffelse er det anledning for oppdragsgiver å ha dialog med markedet. Hensikten er å få innspill til behovet og til utforming av konkurransedokumentene før konkurransen kunngjøres. Når konkurransen først er publisert, er det begrenset adgang til å gjøre vesentlige endringer. Leverandørmarkedet oppfordres derfor til å benytte denne muligheten til å gi innspill. Formålet med denne markedsdialogen er å få tilbakemeldinger fra leverandørene på om det er forhold i konkurransedokumentene som:er uklare eller vanskelig å forstå,ikke er i samsvar med hvordan markedet normalt leverer slike tjenester,kan medføre risiko for klager, konflikter eller uforutsette kostnader i gjennomføringen av avtalen. Frist for å levere inn tilbakemeldinger er mandag 18. august 2025 kl. 23.00.

    Kontakt navn
    Anne Birgit Tresland
    Kontakt telefon
    +47 35059000
    Kontakt e-post
    antr2005@intk.no
    Adresse
    Bøgata 67, 3800 BØ I TELEMARK

Se hele utlysningen

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner