Cobrief Logo

Søkeresultater for Midt-telemark Kommune

  1. Anbudssøk
  2. /
  3. Midt-telemark Kommune

Viser 1-25 av 115 resultater

  1. Midt-telemark Kommune

    Dynamisk innkjøpsordning (DPS) for leasing og kjøp av nye og brukte biler

    Midt-Telemark Kommune, på vegne av Telemark Innkjøpssamarbeid (TIS), etablerer en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og leasing av nye og brukte person- og varebiler under 3.5 tonn, samt minibusser med inntil 17 seter, inkludert fossil-, hybrid-, elektriske, hydrogen- og gassdrevne kjøretøy. Ordningen har en maksimal totalverdi på 55 millioner kroner og inkluderer opsjoner for serviceavtaler, reparasjoner, dekkhotell, dekkskift, lånebil/leiebil, og avhenting/levering av kjøretøy. Det er et krav at leverandøren har utlevering av kjøretøy og verksted i den geografiske sonen de søker kvalifisering i, og det kreves dokumentasjon på offentlig godkjent bilverksted, autorisert merkeforhandler, og adresse. Dnb Bank Asa har en lignende kontrakt i dag.

    Dynamisk innkjøpsordning3. des. 2025
    4. des. 2026(100+ dager)
    55 000 000 kr
  2. Midt-telemark Kommune

    Begrenset anbudskonkurranse etter forskriftens del I og III for etablering av Dynamisk innkjøpsordning (DIO) for Rådgivende konsulenttjenester i teknisk sektor

    Midt-Telemark Kommune, på vegne av Telemark Innkjøpssamarbeid (TIS) som inkluderer kommunene Nome, Midt-Telemark, Vinje, Seljord, Tokke og Kviteseid, etablerer en dynamisk innkjøpsordning for rådgivende konsulenttjenester innen teknisk sektor, med en maksimal totalverdi på 120 millioner kroner. Tjenestene omfatter 24 fagområder, inkludert arkitekt, landskapsarkitekt, interiørarkitekt, arealplanlegger, ulike ingeniørfag (bygg, VVS, vann/avløp, elektro, vei, brann, geoteknikk, geologi, konstruksjon/bru), prosjektleder, byggeleder, energi- og miljørådgiver, koordinatorer (prosjekterende og utførende), kartlegging av naturområder/biologer, rådgivning ytre miljø, akustikk, vassdragsteknikk og grunnerverv. Leverandører må dokumentere kompetanse eller sentral godkjenning for relevant tiltaksklasse, minimum 3 relevante referanseprosjekter per fagområde de ønsker å kvalifisere seg for, samt et miljøledelsessystem (f.eks. Miljøfyrtårn, ISO 14001) og et kvalitetsstyringssystem (f.eks. ISO 9001).

    Dynamisk innkjøpsordning27. nov. 2025
    31. des. 2031(100+ dager)
    120 000 000 kr
  3. Midt-telemark Kommune

    Anskaffelse av Sak- og arkivsystem

    Midt-telemark Kommune har til hensikt å inngå en avtale med Sikri AS om å levere sak- og arkivsystemet Elements, med en total verdi på 15 millioner kroner. Dette er en direkte anskaffelse for å sikre digital samordning og effektiv informasjonsflyt på tvers av kommunene i Kongsbergregionen, som en forutsetning for Midt-Telemark kommunes deltakelse i Kongsbergregionens oppgavefellesskap for tjenesteutvikling og K-IKT.

    Resultat13. nov. 202515 000 000 kr
  4. Midt-telemark Kommune

    Kinostoler og repo i kino

    Midt-telemark Kommune trenger rehabilitering og modernisering av kinosalen i Gullbring Kulturanlegg, inkludert ombygging av amfi og installasjon av nye kinostoler, med en maksimal totalverdi på 2,2 millioner kroner over 6 måneder. Prosjektet omfatter levering av materialer til amfi (trevirke og plater pre-cut), konstruksjon av treamfi over eksisterende betonginntrinn med trinnlydsdempende tiltak, legging av gulvbelegg (Tarkett IQ Natural 21103 081 eller tilsvarende), montering av trappeneselister med LED-lys og taktil merking, samt installasjon av 100 fastmonterte stoler og 4 stoler med hjul. Stolene skal være glidestoler med fast sete, senterbredde fra 620-660 mm, rygghøyde fra 950-1050 mm, og kledd i høykvalitets ullbasert møbelstoff (f.eks. Gudbrandsdalen Uldvarefabrikk Heidal 130 eller tilsvarende). Universell utforming, brannsikkerhet og lydisolering er sentrale krav.

    Konkurranse20. okt. 2025
    19. nov. 2025(Utgått)
    2 200 000 kr
  5. Midt-telemark Kommune

    Rammeavtale for kjøp av arbeidstøy og sko til barnehage for seks kommuner i Telemark

    Midt-Telemark Kommune, på vegne av kommunene Seljord, Tokke, Midt-Telemark, Nome, Nissedal og Vinje, trenger en rammeavtale for kjøp av arbeidstøy og sko til barnehageansatte over 2 år, med opsjon på forlengelse i 1+1 år, til en maksimal totalverdi på 2,65 millioner kroner. Leverandøren skal tilby et bredt utvalg av arbeidstøy og sko, samt mulighet for merking med logo. Tildelingskriteriene er pris (30%), kvalitet (40%) og miljø (30%). Kvalitet vurderes basert på avtalesortiment (60% delvekt), logistikk og bestillingsløsning (30% delvekt) og øvrig sortiment (10% delvekt). Miljø vurderes basert på materialvalg, produktdesign, sertifiseringer, logistikk, emballasje, livsløp og gjenbruk.

    Konkurranse3. okt. 2025
    27. okt. 2025(Utgått)
    2 476 000 kr
  6. Midt-telemark Kommune

    Utskrift, kopi og skann som en tjeneste (Print as a Service) for åtte kommuner i Telemark

    Midt-Telemark Kommune trenger en totalansvarlig leverandør for utskrift, kopi og skann som en tjeneste ("Print as a Service") for åtte kommuner i Telemark (Kviteseid, Nissedal, Nome, Midt-Telemark, Vinje, Seljord, Tokke og Fyresdal), med en maksimal totalverdi på 33,2 millioner kroner. Tjenesten skal primært leveres som en skybasert løsning, men med mulighet for lokal installasjon i sikre soner, og skal dekke alle administrative prosesser for produktområdet, inkludert nødvendige tjenester, programvare og utstyr. Tildelingskriteriene er pris (30%), kvalitet (40%) og miljø (30%). Kvalitetskriteriet vektlegger sikkerhetsløsninger, beskrivelse av leverandørens løsning innen lisenser, programvare og produktportefølje, follow-me-løsning og kundeservice. Miljøkriteriet fokuserer på levetidsforlengelse, behovsanalyse og optimalisering, samt gjenvinning og gjenbruk.

    Konkurranse1. okt. 2025
    31. okt. 2025(Utgått)
    33 213 095 kr
  7. Midt-telemark Kommune

    Rammeavtale for arbeidsklær og sko for syv kommuner i Telemark

    Midt-Telemark Kommune trenger arbeidsklær og sko for syv kommuner i Telemark (Kviteseid, Nissedal, Nome, Midt-Telemark, Vinje, Seljord og Tokke) gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 8,381 millioner kroner. Avtalen er delt inn i to delkonkurranser: Delkonkurranse 1 for arbeidstøy og sko til helse, kjøkken, renhold og service, og Delkonkurranse 2 for arbeidstøy og sko til barnehage. Leverandøren skal tilby et bredt utvalg arbeidstøy og sko for dame og herre, samt kunne merke arbeidstøyet med logo ved behov. Tildelingskriteriene er kvalitet (40%), pris (30%) og miljø (30%). Kvalitet vurderes basert på vareprøver (60%), logistikk og bestillingsløsning (30%), og varesortiment (10%).

    Konkurranse16. sep. 2025
    14. okt. 2025(Utgått)
    8 381 000 kr
  8. Midt-telemark Kommune

    Prekvalifisering Anskaffelse Sak/arkivsystem for Nome og Midt Telemark kommuner 25/10878

    Midt-Telemark Kommune trenger et skybasert sak- og arkivsystem for Nome og Midt Telemark kommuner, med en kontraktsverdi estimert til 15 millioner kroner over 7 år. Anskaffelsen inkluderer komplett leveranse av systemet, opplæring, samt løpende konsulenttjenester for årlig drift. Systemet skal ivareta saksbehandling, møte- og utvalgsbehandling, politikerportal, ePlansak, eByggesak, skjemaløsning og innsyn, og det er viktig at historiske data overføres til den nye løsningen. Det er anslått at systemet vil ha ca. 430 brukere totalt. Tildelingskriteriene og kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er en kvalifiseringsfase hvor fem leverandører vil bli invitert til å gi tilbud, med de tre beste tilbudene som går videre til forhandlinger.

    Konkurranse11. juli 2025
    11. sep. 2025(Utgått)
    15 000 000 kr
  9. Midt-telemark Kommune

    Vintervedlikehold av kommunale veger og plasser 2025- Midt-Telemark kommune

    Midt-Telemark kommune trenger vintervedlikeholdstjenester for kommunale veger og plasser, inkludert brøyting, strøing og rydding, i Midt-Telemark kommune. Dette er en rammeavtale for rode 1, 2, 3 og 8, og det er mulig å gi pris på deler av tilbudet for de forskjellige rodene. Tjenestene skal omfatte veger, fortau, gang- og sykkelveger, parkeringsplasser og arealer tilknyttet kommunale bygninger. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til firmaattest.

    Konkurranse1. juli 2025
    8. aug. 2025(Utgått)
  10. Midt-telemark Kommune

    Strøsand og lagring av strøsand, Midt-Telemark kommune

    Midt-Telemark kommune trenger strøsand og lagring av strøsand for vintervedlikehold av kommunale veger, fortau, gang- og sykkelveger, parkeringsplasser og arealer tilknyttet kommunale bygninger i Midt-Telemark kommune. Kontrakten gjelder for sesongen 2025/26 med mulighet for forlengelse i ytterligere 1+1 år, og har en estimert totalverdi på mellom 2,0 og 2,2 millioner kroner eks. mva. Strøsanden skal lagres under tak i et lager sentralt i Midt-Telemark, og lokasjonen må godkjennes av Teknisk i Midt-Telemark kommune før kontraktsinngåelse. En lastemaskin for strøsand må alltid være tilgjengelig ved lagerplassen. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene.

    Konkurranse27. juni 2025
    8. aug. 2025(Utgått)
  11. Midt-telemark Kommune

    "Print as a Service" for syv kommuner i Telemark - Konkurransedokumenter på høring

    Midt-telemark Kommune planlegger anskaffelsen av "Print as a Service" for syv kommuner i Telemark og inviterer leverandører til å gi innspill til konkurransedokumentene. Leverandører oppfordres til å benytte denne muligheten til å gi tilbakemeldinger på dokumentene, spesielt med hensyn til uklarheter, avvik fra standard leveranser, og potensielle risikoer for klager eller uforutsette kostnader.

    Planlegging26. juni 2025
    8. sep. 2025(Utgått)
    33 526 429 kr
  12. Midt-telemark Kommune

    Anskaffelse av stoffkartotek til Telemark Innkjøpssamarbeid

    Midt-telemark Kommune trenger levering av stoffkartotek til Telemark Innkjøpssamarbeid gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 7,5 millioner kroner. Avtalen omfatter et moderne fagsystem for kjemikaliehåndtering som skal sikre trygg håndtering og oppbevaring av kjemikalier, beskytte arbeidstakernes helse og sikkerhet, og ivareta lovkrav om eksponeringsregister. Systemet skal dokumentere forekomst og lagring av farlige stoffer på hver avdeling/enhet. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat.

    Konkurranse26. juni 2025
    15. aug. 2025(Utgått)
    7 500 000 kr
  13. Midt-telemark Kommune

    Kantslått, Midt-Telemark Kommune

    Midt-Telemark kommune trenger kantslått av kommunale veger, fortau, gang- og sykkelveger i Midt-Telemark kommune over en periode på 2+1+1 år, med en estimert totalverdi mellom 2,0 millioner og 2,2 millioner kroner eks. mva. Kontrakten gjelder for sesongene 2025 og 2026, med mulighet for forlengelse for sesongene 2027 og 2028. Tjenesten innebærer vedlikehold av vegkanter, og det er ingen forpliktelser for oppdragsgiver med hensyn til utførelse av tjenesten. Kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse25. juni 2025
    1. aug. 2025(Utgått)
  14. Midt-telemark Kommune

    Rammeavtale for kjøp av tolketjenester

    Midt-telemark Kommune trenger tolketjenester for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 14,5 millioner kroner. Tjenestene skal leveres til seks kommuner i Midt- og Vest-Telemark og omfatter skjermtolk, telefontolk, fremmøtetolk for ulike muntlige språk, samt dokumenttolking. Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers løpende behov for tolketjenester av høy kvalitet. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat.

    Konkurranse3. juni 2025
    13. aug. 2025(Utgått)
    14 500 000 kr
  15. Midt-telemark Kommune

    Anskaffelse av løsning for konkurransegjennomføring (KGV) og kontraktsadministrasjon (KAV)

    Midt-telemark Kommune trenger en løsning for konkurransegjennomføring (KGV) og kontraktsadministrasjon (KAV) som skal leveres som en tjeneste med en maksimal totalverdi på 4,8 millioner kroner. Anskaffelsen skal gi kommunene i Telemark Innkjøpssamarbeid gevinster ved å effektivisere og forbedre kvaliteten i anskaffelsesprosesser og kontraktsforvaltning. Tjenesten skal leveres i Vestfold og Telemark, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest og registrering i handelsregister eller foretaksregister.

    Konkurranse24. mars 2025
    25. apr. 2025(Utgått)
    4 800 000 kr
  16. Midt-telemark Kommune

    Dynamisk innkjøpsordning - Rådgivende konsulenttjenester i teknisk sektor for 6 kommuner i Telemark

    Midt-telemark Kommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for rådgivende konsulenttjenester innen teknisk sektor for seks kommuner i Midt- og Vest-Telemark. Ordningen dekker 24 fagområder, inkludert arkitektur, ingeniørtjenester, prosjektledelse, og spesialiserte rådgivningstjenester som akustikk og vassdragsteknikk. Leverandører kan delta i ett eller flere fagområder, og det er ikke krav om å levere tjenester i flere områder. Den maksimale totale kontraktsverdien er 120 millioner kroner. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av økonomisk kapasitet med årsregnskap og kredittvurdering, samt attester for kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder. Leverandører må også kunne dokumentere relevant erfaring fra de siste tre årene.

    Dynamisk innkjøpsordning7. feb. 2025
    11. mars 2030(100+ dager)
    120 000 000 kr
  17. Midt-telemark Kommune

    Asfaltarbeid - kommunale vegar Midt Telemark kommune

    Midt-Telemark kommune trenger asfaltarbeid for kommunale veier i Vestfold og Telemark, inkludert opprustning, re-asfaltering, lapping og tilhørende arbeider. Arbeidet skal leveres som en entreprise, og byggherren ber om en totalpris som inkluderer alle kostnader, som skal avregnes ved ferdigstillelse. Maksimal totalverdi for kontrakten er 800 tusen kroner. Tildelingskriteriene og kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse6. feb. 2025
    28. feb. 2025(Utgått)
    800 kr
  18. Midt-telemark Kommune

    Rammeavtale for kjøp av bedriftshelsetjenester

    Telemark Innkjøpssamarbeid KO skal på vegne av seks kommuner i Telemark inngå en rammeavtale for kjøp av bedriftshelsetjenester, med en maksimal totalverdi på 7,8 millioner kroner. Avtalen dekker kommunene Kviteseid, Nome, Midt-Telemark, Seljord, Vinje og Tokke, og er delt inn i to delkonkurranser: én for kommunene Midt-Telemark og Nome, og én for Vinje, Tokke, Seljord og Kviteseid. Formålet med anskaffelsen er å sikre at kommunene har et bedriftshelsetjenestetilbud i henhold til gjeldende lover og forskrifter. Det vil bli inngått rammeavtale med én leverandør per delkonkurranse, og det er mulig å gi tilbud på én eller begge delkonkurranser. Tjenestene skal leveres i Vestfold og Telemark.

    Konkurranse5. feb. 2025
    5. mars 2025(Utgått)
    7 800 000 kr
  19. Midt-telemark Kommune

    Åpen tilbudskonkurranse for anskaffelse av næringsmidler - fersk fisk

    Midt-telemark Kommune, gjennom Telemark Innkjøpssamarbeid KO – TIS, søker å inngå en rammeavtale for levering av næringsmidler, spesifikt fersk fisk, til deltagerne i Telemark Innkjøpssamarbeid. Avtalen har en maksimal totalverdi på 2,6 millioner kroner og skal sikre sunne og konkurransedyktige betingelser for storkjøkken i Vestfold og Telemark. Leverandøren må kunne dokumentere økonomisk og finansiell kapasitet, med en kredittvurdering på minst A, samt fremlegge attester for kvalitetssikrings- og miljøledelsesstandarder. Det kreves også at leverandøren har erfaring med lignende offentlige vareleveranser, og er villig til å tillate kontroll av produksjons- og teknisk kapasitet.

    Konkurranse21. jan. 2025
    21. feb. 2025(Utgått)
    2 600 000 kr
  20. Midt-telemark Kommune

    Anskaffelse av elektronisk medisineringsstøtte

    Midt-Telemark kommune, på vegne av seg selv og Nome kommune, søker leverandører for en rammeavtale over 4 år for levering av elektronisk medisineringsstøtte (EMS) med tilhørende tjenester. Anskaffelsen er delt inn i 6 delkontrakter, hver med spesifikke behovsbeskrivelser, og inkluderer både kjøp eller leasing av EMS og en tilhørende administrasjonsløsning. Prosjektet er lokalisert i Vestfold og Telemark, og det er krav om at leverandørene kan dokumentere teknisk og profesjonell kapasitet, inkludert opp til tre års erfaring med lignende leveranser. Det er også krav om å fremlegge prøver, beskrivelser eller fotografier av de varer som skal leveres. Anskaffelsen gjennomføres som en konkurranse med forhandling, og kun kvalifiserte leverandører vil bli invitert til å inngi tilbud.

    Konkurranse17. jan. 2025
    28. feb. 2025(Utgått)
Midt-telemark Kommune | Anbudssøk i Cobrief