Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Trykksaker og design

Bærum Kommune trenger kopierings- og trykkeritjenester for en rammeavtale over 4 år, med levering i Viken. Avtalen omfatter tjenester som brosjyrer, magasiner, rapporter, roll-ups, plakater, klistremerker, visittkort, bannere, gensertrykk, foliering, skilt og grafiske tjenester. Konkurransen er reservert for virksomheter med ansatte med nedsatt funksjonsevne eller vanskeligstilte personer. Det kreves dokumentasjon på kvalitetsstyringssystem, hvor ISO 9001:2015 kan benyttes, samt miljøledelsessystem, hvor ISO 14001:2015 kan benyttes. Leverandøren må ha erfaring fra tilsvarende oppdrag med offentlig oppdragsgiver, og dokumentere dette med en liste over de viktigste leveranser de siste 3 år.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Bærum kommune innbyr til reservert anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av rammeavtale for kjøp av kopierings- og trykkeritjenester. Konkurransen er reservert for virksomheter med ansatte med nedsatt funksjonsevne eller vanskeligstilte personer, jf. Forskrift om offentlige anskaffelser § 16-9.Hovedtrekkene i prosedyrenOppdragsgiver vil inngå én rammeavtale med én leverandør om kjøp av kopierings- og trykkeritjenester utover det Bærum kommune Aktivitetsbasert helsehjelp (AKTHE) utfører (egenregi). Bærum kommune har behov for ulike typer kopierings- og trykkeritjenester, for eksempel brosjyrer, magasin, rapporter, roll-ups, plakater, klistremerker, visittkort, bannere, gensertrykk, foliering med mer. Rammeavtalen omfatter også skilt og grafiske tjenester. Oppdragsgiver vil i stor grad sende over ferdige filer til kopiering eller trykk, men det vil også være behov for enklere veiledning i forhold til design og trykksakproduksjon med mer. Det tas forbehold om at kommunen kan gå ut i markedet om oppdrag innen grafiske tjenester som er komplekse og med særskilte krav til kvalitet.

    Kontakt navn
    Hege B. Kristoffersen
    Kontakt telefon
    +47 67504050
    Adresse
    Rådhustorget 4, 1337 SANDVIKA

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og avgiftsinnbetaling i det land han er etablert i.

    Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden.

    Det kreves et godt og velfungerende kvalitetsstyringssystem for de ytelser som skal leveres. I begrepet kvalitetsstyringssystem ligger det bl.a. at leverandøren har en bevissthet rundt eksempelvis kvalitetsmål, planlegging, sikring, avvikshåndtering, kvalitetsforbedring og datasikkerhet.

    Det kreves systemer og rutiner som sikrer lav miljøbelastning ved utførelse av leveransen. Miljøledelsessystemet må blant annet sikre kontinuerlig forbedring på: • organisasjonens kompetanse på miljø og sikkerhet • ytelsens klimapåvirkning

    Leverandør skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i landet leverandøren er etablert i.

    Det kreves at leverandøren har en organisasjon som har kapasitet til å gjennomføre i henhold til kontrakten.

    Det kreves god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes oppdrag av tilsvarende størrelse til en offentlig oppdragsgiver.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner