Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Kontor- og utskriftsløsninger
Sykehusinnkjøp HF trenger kompetanse innen utskriftssystemer for å levere skrivere, skannere og multifunksjonsmaskiner over 4 år til en verdi av 312 000 000 NOK. Anskaffelsen inkluderer også etiketteskrivere, skriverrekvisita og tilleggsutstyr. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha utført lignende vareleveranser eller tjenester i referanseperioden med minst tre års erfaring.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Sykehusinnkjøp HF, divisjon nasjonale tjenester skal gjennomføre en nasjonal anskaffelse av utskriftssystemer. Anskaffelsen vil dekke en stor bredde av utstyr. Dette inkluderer, men er ikke begrenset til skrivere, skannere, multifunksjonsmaskiner, etiketteskrivere, samt skriverrekvisita og tilleggsutstyr. Anskaffelsen er delt opp i tre delkontrakter:Delkontrakt 1 - multifunksjonsmaskinerDelkontrakt 2 - SkrivereDelkontrakt 3 - Skrivere og skannere
Er leverandøren i stand til å fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte miljøledelsessystemene eller -standardene? Minstekrav til kvalifikasjonskrav. Se kvalifikasjonskrav 5.5 i konkurransebestemmelsene
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.