Anbudsoversikt for Anskaffelse av Prosjektleder i forbindelse med bygging av nytt sykehjem i Gjemnes kommune

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Byggeteknisk konsulentvirksomhet

Gjemnes Kommune trenger prosjektlederkompetanse for å levere bygging av nytt sykehjem i Møre og Romsdal over 24 måneder. Prosjektlederen skal ha totalansvar for gjennomføringen av byggeprosjektet, med administrativ støtte fra kommunen. Et viktig formelt krav er at tilbudt prosjektleder må ha erfaring som prosjektleder for en offentlig byggherre i minst ett byggeprosjekt over 50 millioner eksklusive mva.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Anskaffelse av Prosjektleder i forbindelse med bygging av nytt sykehjem i Gjemnes kommune
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Legg ved beskrivelse/begrunnelse for at bedriften har tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kravet dokumenteres ved kredittvurdering for siste tilgjengelige regnskapstall, og skal være gjennomført av et selskap som har konsesjon til å drive med kredittopplysningsvirksomhet. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandørens registrering, autorisasjon, mv.
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller registrert i et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest, Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner
Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner