Viken Fylkeskommune Under Sletting Fra 01.01.2024
DPS ordning innkjøpsbistand
Viken fylkeskommune Under Sletting Fra 01.01.2024 trenger innkjøpsbistand i 4 år.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Bedriftsrådgivning
Anskaffelsen gjelder levering av økonomioppfølgingssystem for prosjekter til Viken fylkeskommune. Systemet skal benyttes for ulike typer prosjekter, hvorav de to største segmentene er vei- og byggeprosjekter. Det er knyttet noe usikkerhet til organisering og antall brukere i systemet. Antall brukere i oppstartsåret er beregnet til omlag 120 stk, men dette vil kunne variere og potensielt øke på sikt. Se for øvrig kravspesifikasjonen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProAnskaffelsen gjelder levering av økonomioppfølgingssystem for prosjekter til Viken fylkeskommune. Systemet skal benyttes for ulike typer prosjekter, hvorav de to største segmentene er vei- og byggeprosjekter. Det er knyttet noe usikkerhet til organisering og antall brukere i systemet. Antall brukere i oppstartsåret er beregnet til omlag 120 stk, men dette vil kunne variere og potensielt øke på sikt. Se for øvrig kravspesifikasjonen.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Merfunksjonalitet B-krav
Beskrivelse
Etablering av løsningen
Beskrivelse
Brukervennlighet
Viken fylkeskommune Under Sletting Fra 01.01.2024 trenger innkjøpsbistand i 4 år.
Vestfold Fylkeskommune trenger et moderne, framtidsrettet, brukervennlig og sikkert fagsystem for registrering, saksbehandling og produksjon av arbeid på individ- og systemnivå for SMI-skolen, med en varighet på 3 år. Pureservice AS har en lignende kontrakt i dag. Leverandøren må være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten tilbyder er etablert.
Viken fylkeskommune trenger konsulentbistand innen økonomi for å levere Dynamisk innkjøpsordning (DIO).
Viken fylkeskommune inviterer til kvalifikasjon for en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og leasing av kjøretøy over en periode på 4 år. Anskaffelsen gjelder motorkjøretøy, og det er en dynamisk innkjøpsordning som gir leverandører mulighet til å kvalifisere seg for fremtidige mindre anskaffelser innenfor denne kategorien. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.
Øvre Eiker Kommune planlegger anskaffelsen av et timeregistreringssystem med tilhørende moduler, som skal gi systemstøtte for timeregistrering, ressursstyring, oversikt over maskintimer og materielt forbruk, samt gode rapporteringsmuligheter for oversikt og prosjektregnskap. Leverandører inviteres til å gi tilbakemelding gjennom denne markedsundersøkelsen (RFI) før konkurransen kunngjøres.