Anbudsoversikt for Anskaffelse av rammeavtale for kjøp av brukerundersøkelser

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Markeds- og opinionsundersøkelser

Arbeids- og velferdsetaten innbyr til konkurranse om rammeavtale for kjøp av brukerundersøkelser. Vi ønsker å få kunnskap om brukernes erfaringer og vurderinger og vil derfor jevnlig gjennomføre brukerundersøkelser. Vi trenger bistand til å gjennomføre slike undersøkelser rettet mot NAVs brukere, eksempelvis privatpersoner og arbeidsgivere. Anskaffelsen skal resultere i en rammeavtale med en leverandør, som gir oss mulighet til å avrope bistand av høy kvalitet til fornuftig pris. Det er viktig for NAV at brukernes personvern blir ivaretatatt.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av rammeavtale for kjøp av brukerundersøkelser
Estimert verdi
7 200 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Registrert i handelsregister eller foretaksregister: Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Dokumenteres med: Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert. For norske leverandører vil firmaattest fra Brønnøysundregisteret innhentes gjennom eBevis-tjenesten.
Kvalifikasjonskrav 2

Økonomiske og finansielle krav: Leverandøren har tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Oppdragsgiver innhenter selv kredittvurdering gjennomført av Experian, se www.experian.no. Dersom leverandøren mener kredittvurderingen ikke vil gi et riktig bilde, bes utfyllende opplysninger sendt med tilbudet. Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift. Attest for skatt og merverdiavgift fra Skatteetaten innhentes gjennom eBevis-tjenesten.
Kvalifikasjonskrav 3

Det kreves erfaring fra lignende leveranser. Dokumenteres med beskrivelse av leverandørens viktigste leveranser de siste 2 årene, inkludert en beskrivelse av oppdraget, deres verdi, tidspunkt og mottaker. Det kreves god gjennomføringsevne. Dokumenteres med: a) Kortfattet oversikt over generell relevant kompetanse hos leverandøren. Det skal ikke angis hvilke personer som vil tilbys og det skal ikke leveres CV-er for dette kravet. b) Leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke i løpet av de siste tre årene. For norske leverandører vil dokumentasjon for b) innhentes gjennom eBevis-tjenesten.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner