Anbudsoversikt for Anskaffelse av rammeavtale for konsulenttjenester innen Optimizely

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Statsforvalterens fellestjenester skal inngå rammeavtale med én leverandør på konsulenttjenester for utvikling til Optimizely. Rammeavtalen vil inngås med én leverandør, og har en varighet på 2 år med mulighet for fornyelse i ytterligere 1 + 1 år. Rammeavtalen anslås å ha et omfang på 2,5 MNOK årlig, totalt 10 MNOK ekskl. mva. over avtaleperioden inklusive opsjoner. På bakgrunn av usikkerhet i budsjett, ressurssituasjon mv. under avtaleperioden, vil avtalen være gyldig for et uttak på inntil 20 MNOK ekskl. mva. over avtaleperioden på fire år.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av rammeavtale for konsulenttjenester innen Optimizely
Estimert verdi
20 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1

Kvalitet - tilbudt personells kompetanse
Tildelingskriterium 2

Kvalitet - leveringstid
Tildelingskriterium 3

Kvalifikasjonskrav 1

Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: - Norske selskaper: Firmaattest; -Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal nødvendig økonomisk og finansiell kapasitet for å kunne oppfylle forpliktelsene i kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil anses tilstrekkelig for å oppfylle kravet. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Kvalifikasjonskrav 3

(1) Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag med tilsvarende innhold og overføringsverdi. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av 3 referanseprosjekter de siste tre år for tilbyder med overføringsverdi til leveransen. Følgende opplysninger bør fremkomme av prosjektene: -Prosjektets navn; -Oppdragsgiver; -Oppdragsgivers kontaktperson; -Prosjektets totalkostnad og lengde; -Type oppdrag; -Oppdragets kontraktsverdi; -Firmaets oppgaver/rolle i prosjektet; -Oppstartstidspunkt og ferdigstillelse. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. (2) Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal være en seriøs aktør, ha god gjennomføringsevne og kapasitet innen fagområdet oppdragsgiver etterspør. Oppdragsgiver anser god kapasitet som at leverandøren skal kunne levere minimum 2000 konsulenttimer innenfor avtalens fagområde. Dokumentasjonskrav: Vedlegg en redegjørelse for selskapets virksomhet. Av redegjørelsen skal det fremgå informasjon om: -Antall ansatte i selskapet totalt og antall ansatte med kompetanse innen kjerneområdet for kontrakten. -Redegjørelse for selskapets HMS-systemer og redegjørelse for hvorvidt lønns- og arbeidsvilkår i selskapet er i samsvar med norsk lov og tariff.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner