Ruter AS
Rammeavtale Fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Bedriftsrådgivning
Ruter AS trenger bistand til virksomhetsutvikling og endringsstøtte gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 120 millioner kroner. Avtalen omfatter rådgivning og gjennomføring av tiltak knyttet til strategiutvikling, organisasjonsdesign, kultur- og kompetanseutvikling, prosessforbedring, teknologiinnføring, prosjekt- og endringsledelse, samt HR-relaterte initiativer som talent management og employer branding. Konkurransen gjennomføres i to trinn, hvor første fase er en kvalifiseringsfase.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOppdragsgiver har behov for bistand til virksomhetsutvikling og endringsstøtte. Dette inkluderer blant annet rådgivning og gjennomføring av tiltak knyttet til strategiutvikling, organisasjonsdesign, kultur- og kompetanseutvikling, prosessforbedring, teknologiinnføring, prosjekt- og endringsledelse, samt HR-relaterte initiativer som talent management og employer branding. Rammeavtalen skal kunne benyttes til bistand i hele verdikjeden – fra behovskartlegging og analyse, via detaljplanlegging og gjennomføring, til oppfølging og evaluering av tiltak.Hovedtrekkene i prosedyrenKonkurransen gjennomføres etter prosedyreformen konkurranse med forhandling i to trinn. Første fase består av en kvalifiseringsfase.
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Ruter AS trenger rådgivningskompetanse for å levere plan- og utviklingsprosjekter til en verdi av 30 000 000 NOK. Oppgavene inkluderer blant annet utarbeidelse av mulighetsstudier, analyser av transportløsninger, traséutredninger for ulike transportmidler, formelle utredninger som konseptvalgutredninger og reguleringsplaner, samt strategiske planer og medvirkningsprosesser i utvikling av trafikktilbudet.
Ruter AS trenger entreprenørtjenester for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Avtalen omfatter et bredt spekter av små entreprenørtjenester i Ruters eksisterende og eventuelt nye lokaler, inkludert bygningsmessige arbeider, VVS-arbeider, elektroarbeider, utvendig vedlikehold og ad hoc-oppgaver.
Ruter AS trenger bistand til kontraktsforvaltning og innkjøp for å levere tjenester til en verdi av 30 000 000 NOK. Det skal leveres tjenester som inkluderer alt fra behovskartlegging, utarbeidelse av konkurransegrunnlag, dialog med markedet, evaluering av tilbud, forhandling og håndtering av klager og innsynsbegjæringer.
Ruter AS trenger bistand til organisasjonsutvikling gjennom en dynamisk innkjøpsordning med en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Ordningen skal dekke behovet for å engasjere ressurser og/eller anskaffe produkter og tjenester som bistår i å løse konkrete oppgaver og prosjekter innenfor organisasjonsutvikling. Tjenestene som skal leveres faller under kategorien konsulentvirksomhet i forbindelse med utvikling. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.