Stiftelsen Nasjonalmuseet For Kunst
Mediebyråtjenester
Stiftelsen Nasjonalmuseet For Kunst trenger mediebyråtjenester for en rammeavtale over 4 år. Avtalen omfatter reklame- og markedsføringstjenester og skal leveres i Oslo.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Reklame og markedsføring
Den Norske Kirke trenger mediebyråtjenester for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 22 millioner kroner. Avtalen omfatter rådgivning ved utarbeidelse og gjennomføring av medieplaner, valg av annonsekanaler, mediekjøp, effektmåling, optimalisering, logistikk og rapportering/evaluering. Tjenestene skal leveres i Oslo, og leverandøren må samarbeide med andre kommunikasjonsleverandører som Den Norske Kirke har avtale med. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOppdragsgiver (rDnk) har til hensikt å inngå rammeavtale med et mediebyrå. Oppdragsgiver ønsker bistand til rådgivning ved utarbeidelse og gjennomføring av medieplaner, valg av annonsekanaler, mediekjøp, effektmåling, optimalisering, logistikk og rapportering/evaluering. Se konkurransedokumentene for mer informasjon.Hovedtrekkene i prosedyrenLeverandøren av mediebyråtjenester skal samarbeide med andre leverandører innenfor kommunikasjonsfeltet som oppdragsgiver har avtale med. Anslagsvis investerer oppdragsgiver 4-5 millioner kroner eks. mva. per år i betalt markedsføring. De største kampanjene gjennom et normalår er ofte knyttet til høytider som jul og allehelgen (tema: sorg), eller kirkelige handlinger som konfirmasjon, dåp og bryllup. Kirken har også betalt synlighet knyttet til rekruttering, drop-in-konsepter og andre temaer. Hvert fjerde år er det kirkevalg, og i et valgår (neste gang i 2027) pleier mediekjøpene å være betydelig høyere enn i mellomvalgår. Se konkurransedokumentene for mer informasjon.
Gyldig skatteattest.
Stiftelsen Nasjonalmuseet For Kunst trenger mediebyråtjenester for en rammeavtale over 4 år. Avtalen omfatter reklame- og markedsføringstjenester og skal leveres i Oslo.
Norsk Rikskringkasting AS trenger en mediehusmålingstjeneste for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 12 millioner kroner. Tjenesten omfatter en spørreundersøkelse med minimum 30 000 intervjuer per år for befolkningen 12 år+, som skal rapporteres månedlig via programvare og datafiler. Formålet er å måle og rapportere publikums erindrede mediebruk, inkludert NRKs tilbud, i en "single source"-undersøkelse. Kantar Media Norge AS har sannsynligvis kontrakten i dag.
Enova Sf trenger reklamebyråtjenester for en rammeavtale over 2 år. Avtalen omfatter strategisk rådgivning innen markedsføring, klimakommunikasjon, selskapskommunikasjon, konsept- og produktutvikling, kampanjeplanlegging og -gjennomføring, utvikling av kanaltilpassede kommunikasjonsløsninger, grafisk design, foto- og videoproduksjon, merkevarebygging, materialoppbevaring og prosjektledelse. Det forventes at leverandøren kan bistå med markedsledende løsninger innen digital markedsføring og samarbeide tett med mediebyrå og andre leverandører. ANTI Trondheim AS har kontrakten i dag. Tildelingskriteriene er kompetanse og erfaring for tilbudt kjerneteam (20%), beskrivelse av arbeidsprosess med kunde og mediebyrå (20%), caseoppgave (40%) og pris (20%).
Norden Nordic Innovation trenger grafisk design og produksjonstjenester for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 3 millioner kroner. Avtalen omfatter strategisk og operativt samarbeid med NIs kommunikasjonsavdeling, med fokus på grafisk design, produksjon, bevegelig bilde, samt konsept- og idéarbeid. Det er ønskelig med bidrag fra smarte AI-løsninger og utvikling av kommunikasjonsavdelingen. Tilbud kan leveres på ett eller flere delområder, og det er mulig å inngå avtale med både en strategisk og en operativ partner. Tildelingskriteriene vektes med timepris (30%), kompetanse/personellressurser (30%) og løsningsforslag (40%).
Oslomet - Storbyuniversitetet trenger kurs i medietrening og forskningsformidling for en rammeavtale over 4 år. Tjenestene skal leveres i Oslo.