Anbudsoversikt for Anskaffelse av rammeavtale - Tekniske tjenester og rådgivning

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Sporveien Vognmateriell AS trenger konsulenttjenester for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 12 millioner kroner. Avtalen omfatter tekniske tjenester som tekniske rapporter, beregninger og analyser, vedlikeholdsstyring og RAMS, kontroll, oppfølging og inspeksjoner av skinnegående materiell, samt teknisk prosjektledelse og rådgivning. Tjenestene skal dekke behov når kapasiteten og kompetansen til egne ansatte ikke er tilstrekkelig. Det kreves at leverandøren har erfaring fra tilsvarende leveranser de siste 2 årene, samt et godt kvalitetssikringssystem, som kan dokumenteres med et systemsertifikat fra akkrediterte sertifiseringsorganer.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av rammeavtale - Tekniske tjenester og rådgivning
Estimert verdi
12 000 000,00 kr
Varighet
48 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Minimumskrav: Tilbyderen skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist. Attesten fås elektronisk i Altinn. For nærmere informasjon, se Skatteetaten.no. For utenlandske tilbydere: Utenlandske tilbydere må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal tilbyderen fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av tilbyderens økonomidirektør/økonomiansvarlige. Tilbyder skal ha økonomisk evne og kapasitet til å gjennomføre kontrakten: Selskapets komplette årsregnskap for siste regnskapsår, dvs. resultatregnskap, balanseregnskap, styrets årsberetning og revisjonsberetning. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittopplysninger om tilbyder. Tilbyder skal ha faglig kapasitet til å gjennomføre kontrakten: Beskrivelse av selskapet og selskapets virksomhet. Og: Kompetansematrise med oversikt over antall tilgjengelige ressurser med særlig kompetanse innen de aktuelle områdene, se pkt. 1.2. Tilbyder skal ha erfaring fra tilsvarende leveranser: Beskrivelse av selskapets, eller ved nyetablering, selskapets ressursers, relevante leveranser i løpet av de siste 2 årene. Beskrivelsen skal som minimum inneholde: • Navn på oppdragsgiver med referanse (navn, telefon og e-post) • Kontraktens verdi • Tidspunkt for leveransen • Kort beskrivelse av leveransen Referanser vil kunne bli kontaktet ved behov for klargjøring av oppdragets relevans. Innholdet i slik eventuell kontakt vil dokumenteres. Det kreves et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem for ytelsene som skal leveres: Beskrivelse av leverandørens kvalitetssikringssystem/styringssystem. Eller: Kopi av systemsertifikat utstedt av akkrediterte sertifiseringsorganer eller tilsvarende dokumentasjon.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner