Stiftelsen Nasjonalmuseet For Kunst
Mediebyråtjenester
Stiftelsen Nasjonalmuseet For Kunst trenger mediebyråtjenester for en rammeavtale over 4 år. Avtalen omfatter reklame- og markedsføringstjenester og skal leveres i Oslo.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Arrangementstjenester
Arbeids- og Velferdsetaten trenger reklame- og mediatjenester for å levere rammeavtale. Anbudets vekting er Kvalitet: 70%, Pris: 30%.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProArbeids- og velferdsdirektoratet v/Kommunikasjonsavdelingen inviterer til åpen anbudskonkurranse om rammeavtale for reklame- og mediatjenester. NAV har allerede avtaler på fagområder som grenser til denne anskaffelsen, som vil begrense omfanget i anskaffelsen noe. Oppdragsgiver har også intern kompetanse til å bygge merkevare og utføre informasjonsoppdrag, og vil benytte disse ressursene når det er tjenlig. Kontraktens verdi over en avtaleperiode på 4 år er anslått til 10-12 millioner kroner inkludert merverdiavgift. Maksimalt vil kostnadene gjennom avtaleperioden forventes å være 15 millioner kroner inkludert mva. Den anslåtte verdien er kun retningsgivende, og NAV forplikter seg ikke til å kjøpe et nærmere spesifisert kvantum. På grunn av ferieavvikling vil spørsmål ikke bli besvart i uke 28 og 29.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Kvalitet
Stiftelsen Nasjonalmuseet For Kunst trenger mediebyråtjenester for en rammeavtale over 4 år. Avtalen omfatter reklame- og markedsføringstjenester og skal leveres i Oslo.
Vygruppen AS trenger medierådgivning og kjøp av medieplass som en del av en kvalifikasjonsordning for forretningstjenester innen lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet. Anskaffelsen fokuserer på å sikre kompetanse innen medierådgivning og effektiv medieplassering, og det er krav til tekniske og faglige kvalifikasjoner samt etiske og miljømessige forhold. Kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.
Statens Vegvesen trenger reklame- og profileringsartikler samt refleksprodukter gjennom en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 12 millioner kroner. Formålet er å dekke Oppdragsgivers behov for profileringsartikler internt og eksternt. Tildelingskriteriene er pris (40%), klima og miljø (30%), og kvalitet på leveransen (30%).
Sporveien AS trenger kommunikasjonstjenester for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 19,2 millioner kroner. Avtalen omfatter strategisk kommunikasjon og rådgiving, merkevare og design, visuell og digital kommunikasjon, operativt kommunikasjonsarbeid samt foto og filmproduksjon, og tjenestene skal leveres i Oslo. Tildelingskriteriene er pris og kvalitet.
Stiftelsen Tradebroker trenger trykk-, kopierings- og grafiske tjenester for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 300 millioner kroner. Avtalen skal dekke et bredt spekter av tjenester, inkludert kopiering, print og trykk av grafiske produkter, design, dokumentskanning, digitale arkivløsninger, laminering, utsendelse av ferdigstilte produkter, tegningskopiering for bygg- og anleggsformål, storformatproduksjon og utsmykning. Tjenestene skal leveres til medlemsbedrifter over hele landet, inkludert Møre og Romsdal, Vestland, Rogaland, Agder, Oslo, Nordland, Trøndelag og Innlandet, og leverandørene må kunne tilby høy faglig kompetanse, effektive og fleksible løsninger, samt god leveringskapasitet og evne til å møte krav til responstid og distribusjon uavhengig av geografisk plassering. Leverandørene må tilby e-handelsløsning og elektronisk faktura i EHF-format. Tildelingskriteriene er pris (50%), løsninger som reduserer klima- og miljøbelastning (30%), samt produktbredde, kundeoppfølging, kompetanse, kundereise, nettløsninger og digitale tjenester (20%). Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon på et kvalitetssikringssystem (ISO 9001:2015 eller tilsvarende) og et miljøledelsessystem (ISO 14001:2015, Miljøfyrtårn, EMAS eller tilsvarende), samt en årlig omsetning på minimum 40 millioner kroner.