Fredrikstad Kommune
Renovasjonsbiler - Dynamisk innkjøpsordning
Oppdragsgiver inviterer til begrenset konkurranse for etablering av dynamisk innkjøpsordning for kjøp av renovasjonsbiler. Klikk her https://permalink.mercell.com/187314646.aspx
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Renovasjonskjøretøy og spesialmaskiner
Remiks Husholdning AS trenger renovasjonsbiler med firehjulsdrift for å levere renovasjonstjenester i Tromsø og Karlsøy kommuner. Et viktig formelt krav er at bilene skal være lavere, smalere og lettere enn tradisjonelle renovasjonsbiler.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProRemiks Husholdning AS skal anskaffe 2 stk. små renovasjonsbiler med firehjulsdrift for bruk i smale og bratte veier i Tromsø og Karlsøy kommuner. Bilene skal være lavere, smalere og lettere enn tradisjonelle renovasjonsbiler.Hovedtrekkene i prosedyrenSe konkurransegrunnlag
Oppdragsgiver inviterer til begrenset konkurranse for etablering av dynamisk innkjøpsordning for kjøp av renovasjonsbiler. Klikk her https://permalink.mercell.com/187314646.aspx
Irmat AS trenger kjøp av renovasjonsbiler fordelt på tre separate kontrakter over 2 år. Kontrakt 1 omfatter 3 treakslede tokammerbiler med en frivillig opsjon på ytterligere 2 biler innen 12 måneder. Kontrakt 2 gjelder 1 treakslet enkammerbil med kran, og kontrakt 3 omfatter 1 C1 tokamret renovasjonsbil. For alle kontraktene kreves en 7-års service- og reparasjonsavtale på chassis, og for kontrakt 2 er det opsjon på serviceavtale for påbygg med kran. Norsk Scania AS har sannsynligvis en lignende kontrakt i dag. Tildelingskriteriene vektes på pris (25%), kvalitet (10%) og klima og miljø (15%) for hver delkontrakt.
Ullensvang Kommune trenger nye og brukte kjøretøy under 3.5t gjennom en dynamisk innkjøpsordning, med en maksimal totalverdi på 19 millioner kroner. Anskaffelsen har som mål å inkludere en størst mulig andel nullutslippskjøretøy og minimere driftskostnader, samtidig som den fremtidige bilflåten skal bli mer miljøvennlig. Det vil også være etterspørsel etter kjøretøy med fossilfritt drivstoff, men der ladeinfrastruktur eller fyllestasjoner mangler, vil fossilt drivstoff være nødvendig. Kvalifikasjonskravene er nærmere angitt i konkurransegrunnlaget.
Sum Transport AS trenger 3 treakslede, tokammer renovasjonsbiler med dieseldrift, inkludert 5-års service- og reparasjonsavtaler for chassis, med opsjon på serviceavtale for påbygg og innbytte av brukte renovasjonsbiler, samt en frivillig opsjon på kjøp av ytterligere 1 renovasjonsbil innen 12 måneder. Leveransen skal skje til Flovegen 12, 6800 Førde. Trucknor Sogn & Fjordane AS har sannsynligvis en lignende kontrakt i dag. Tildelingskriteriene er pris (45%), kvalitet (25%) og klima og miljø (30%).
Renovasjonsselskapet For Drammensregionen Iks trenger to chassis til renovasjonsbiler som skal benytte biogass som drivstoff, med en kontraktsvarighet på 6 måneder. Chassisene skal registreres av leverandøren etter at eksisterende påbygg er flyttet over, og det skal også tilbys serviceavtale på chassisene. Norsk Scania AS har en lignende kontrakt i dag.