Anbudsoversikt for Anskaffelse av returpapiravhending og tilhørende tjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Avfallshåndtering

Hovedformålet med anskaffelsen er å legge til rette for departementsfelleskapets mulighet for å kildesortere i størst mulig grad samt sikre at avfall av forskjellig art blir hentet og avhendet etter gjeldende lover og forskrifter. Avfall kan virke sjenerende og det er svært viktig at departementsfelleskapet har en avtale som kan dekke behovet for fjerning av avfall som generes i kontorarealene. Det er behov for å inngå rammeavtale om Renovasjon og returpapiravhending for departementene, Statsbygg og DSS. For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til kontrakt (Kundens beskrivelse av oppdraget).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av returpapiravhending og tilhørende tjenester
Estimert verdi
8 800 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandør skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske foretak: Firmaattest eller utskrift fra Enhetsregisteret for ikke registreringspliktige enkeltpersonsforetak Utenlandske selskaper: Bekreftelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Bekreftelsen kan leveres skriftlig eller ved henvisning til BRIS.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Betalte skatter og avgifter. Dokumentasjon: • Attest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at leverandør har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn ved å bruke egen lenke på skatteetaten.no. Hvis dette ikke er mulig så kan den bestilles hos skatteoppkrever eller skatteetaten. Attesten er elektronisk godkjent og er derfor ikke signert. For ytterligere opplysninger, se skatteetaten.no. • Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav: Leverandøren må kunne vise til tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen, hvor bl.a. kredittverdig uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig. Dokumentasjon: Kredittvurdering med nøkkeltall fra anerkjent kredittvurderingsselskap, eller annen dokumentasjon på at kravet er oppfylt.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre leveransen Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens inntil tre mest relevante oppdrag de tre siste årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Med relevante oppdrag menes tilsvarende oppdrag innenfor renovasjon, returpapiravhending og tilhørende tjenester. Leverandøren er selv ansvarlig for at beskrivelsen er av en slik art at den dokumenterer at kravet er oppfylt. Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre leveransen innenfor de angitte rammer og frister. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke i løpet av de siste tre årene.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner