Anbudsoversikt for ANSKAFFELSE AV SAMKJØPSAVTALE FOR RENHOLDSTJENSTER TIL OSLO KOMMUNE
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Renholdstjenester, drift og vedlikehold
Leveransen omfatter kjøp av renholdstjenester, herunder regelmessig og periodisk renhold. Spesialrengjøring og utvendig vinduspuss er ikke omfattet av avtalen. Avtalene har en estimert verdi på ca. 175 mill. kr. per år. Estimatet er kun retningsgivende og innebærer ingen forpliktelse for oppdragsgiver. Estimatet inkluderer avrop på rammeavtalen ved minikonkurranser, som fordeler seg i kontraktens varighet. Det er inngått avropsavtaler på tidligere samkjøpsavtaler på området, som vil kunne ha varighet opp mot 4 år. Oppdragsgiver vil inngå 8-10 parallelle rammeavtaler for å sikre at behovet for renhold dekkes. Avtalene gjelder enheter i Oslo kommune som ikke utfører renhold i egenregi. Oslo kommune har egne avtaler for blant annet mykpapir, såpe og plast- og engangsutstyr som alle virksomheter er pålagt å benytte ved kjøp av denne type produkter.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- ANSKAFFELSE AV SAMKJØPSAVTALE FOR RENHOLDSTJENSTER TIL OSLO KOMMUNE
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 700 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Krav: Leverandøren skal være godkjent av Arbeidstilsynet Dokumentasjon: Godkjenning fra Arbeidstilsynet.