Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    90919100 Rengjøring av kontorutstyr

Viser 1-21 av 21 resultater

  1. Forsvarsbygg

    Rammeavtale for renholdstjenester

    Forsvarsbygg har inngått en rammeavtale med Toma Facility Norge AS for levering av renholdstjenester i Trøndelag, Nordland og Møre og Romsdal, med en varighet på 60 måneder. Avtalen omfatter periodisk renhold, spesialrenhold, regelmessig renhold, rengjøringsrelaterte serviceoppgaver og ekstraordinært renhold. Det ble lagt vekt på leverandørens løsningsbeskrivelse for personalplanlegging, spesielt evnen til å sikre tilstrekkelig sikkerhetsklarert personell på ulike lokasjoner gjennom hele året, inkludert ferier og høytider, samt håndtering av fravær.

    Resultat28. aug. 2025
  2. Møre Og Romsdal Fylkeskommune

    2025-032 Renholdstjenester Campus Kristiansund

    Møre Og Romsdal Fylkeskommune har inngått en avtale med ISS Facility Services AS om å levere renholdstjenester til Møre og Romsdal fylkeskommune sine lokaler ved Campus Kristiansund, med en total verdi på 5 millioner kroner. Det ble lagt vekt på pris (35%) og kvalitet (65%), hvor kvalitet ble vurdert basert på ledelse/organisering av eget personell, øvrige kvalitetskontroller, gjennomføring av leveransen, gulvvedlikehold og rengjøringsvogn. Fem leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat25. aug. 20255 000 000 kr
  3. Haugaland Kraft AS

    Prekvalifisering: Anskaffelse av renholdstjenester

    Haugaland Kraft AS trenger renholdstjenester ved sine lokasjoner i Rogaland og Vestland, inkludert Rossabø i Haugesund, Norheim og Spanne i Karmsund, samt avdelingskontorer i Sauda, Skånevik, Sand, Odda og Ølen, montørstasjoner på Lid, Vea og Røldal og firmahytter på Haugabu, Karmbu, Karmvik og Haugatoppen. Det er en opsjon på rengjøring av et nytt bygg på Rossabø som forventes ferdigstilt første kvartal 2028, og som vil erstatte nåværende brakkerigger.

    Konkurranse20. aug. 2025
    17. sep. 2025(Utgått)
  4. Tolletaten

    Rammeavtale for kjøp av renholdstjenester

    Formålet med anskaffelsen er å inngå avtaler for de forskjellige områdene i Tolletaten for å få dekket kjøp av renholdstjenester. Renholdstjenestene inkluderer, men er ikke begrenset til følgende: - Regelmessig renhold - Periodisk renhold o Hovedrengjøring - Opsjoner o Spesialrenhold o Smittevask o Flytterengjøring o Nullstilling av gulv o Renholdsvikarer på lokasjoner hvor etaten har renholdere i egenregi o Matter- Leie, levering, rengjøring og utskifting av matter o Tepperens o Bestillingsrenhold/tilleggstjenester o Renhold av feriehjem Anskaffelsen er inndelt i 7 delområder. For nærmere beskrivelse se konkurransegrunnlaget.

    Resultat7. des. 2022
  5. Tolletaten

    Rammeavtale for kjøp av renholdstjenester

    Formålet med anskaffelsen er å inngå avtaler for de forskjellige områdene i Tolletaten for å få dekket kjøp av renholdstjenester. Renholdstjenestene inkluderer, men er ikke begrenset til følgende: - Regelmessig renhold - Periodisk renhold o Hovedrengjøring - Opsjoner o Spesialrenhold o Smittevask o Flytterengjøring o Nullstilling av gulv o Renholdsvikarer på lokasjoner hvor etaten har renholdere i egenregi o Matter- Leie, levering, rengjøring og utskifting av matter o Tepperens o Bestillingsrenhold/tilleggstjenester o Renhold av feriehjem Anskaffelsen er inndelt i 7 delområder. For nærmere beskrivelse se konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse14. juli 2022
    5. okt. 2022(Utgått)
    20 000 000 kr
  6. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Invitasjon til leverandørkonferanse. Kategoristrategi for kontorområdet og Fellesavtale for kjøp av kontormøbler

    Det inviteres med dette til digital leverandørkonferanse 10.12.21 kl.12:30 - 14:00. Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ), ved Statens innkjøpssenter, er i gang med å utarbeide en kategoristrategi for kontorområdet samt anskaffelse av Fellesavtale for kjøp av kontormøbler. Disse to prosjektene pågår parallelt. Målet med leverandørkonferansen er å presentere og synliggjøre prosjektene, og invitere til tilbakemeldinger og innspill.

    Planlegging18. nov. 2021
    17. nov. 2021(Utgått)
    2 000 000 000 kr
  7. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Kjøp av renholdstjenester til Oslo kommune

    Samkjøpsavtalen for kjøp av renholdstjenester skal dekke Oslo kommunes virksomheters behov for både daglig renhold og periodisk renhold: • Med daglig renhold menes regelmessig renhold i henhold til NS-INSTA 800, siste revisjon samt arbeidsledelse. • Med periodisk renhold menes for eksempel skuring, tepperens, vedlikeholdsoljing og polishbehandling av gulv, grundigere nedvasking som for eksempel flytte/hovedrengjøring. Daglig renhold skal gi ansatte og brukere av kommunens lokaler tilfredsstillende inneklima og arbeidsmiljø. Som utgangspunkt skal renhold i Oslo kommune utføres i henhold til NS-INSTA 800. Oslo kommunes virksomheter har behov for ulike former for renhold. Behovet vil variere fra eksempelvis daglig renhold av kontorer, skoler, barnehager, sanitære rom, korridorer osv. For enkelte virksomheter foreligger det renholdsplaner der standarden er beskrevet.

    Resultat15. okt. 2021
  8. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Kjøp av renholdstjenester til Oslo kommune

    Samkjøpsavtalen for kjøp av renholdstjenester skal dekke Oslo kommunes virksomheters behov for både daglig renhold og periodisk renhold: • Med daglig renhold menes regelmessig renhold i henhold til NS-INSTA 800, siste revisjon samt arbeidsledelse. • Med periodisk renhold menes for eksempel skuring, tepperens, vedlikeholdsoljing og polishbehandling av gulv, grundigere nedvasking som for eksempel flytte/hovedrengjøring. Daglig renhold skal gi ansatte og brukere av kommunens lokaler tilfredsstillende inneklima og arbeidsmiljø. Som utgangspunkt skal renhold i Oslo kommune utføres i henhold til NS-INSTA 800. Oslo kommunes virksomheter har behov for ulike former for renhold. Behovet vil variere fra eksempelvis daglig renhold av kontorer, skoler, barnehager, sanitære rom, korridorer osv. For enkelte virksomheter foreligger det renholdsplaner der standarden er beskrevet.

    Konkurranse10. mai 2021
    11. juni 2021(Utgått)
    960 000 000 kr
  9. Norges Geologiske Undersøkelse

    Renholdstjenester og interne tjenester 2017

    Norges geologiske undersøkelse (NGU) inviterer til åpen anbudskonkurranse for levering av renholdstjenester og interne tjenester og ønsker tilbud innen følgende områder: a. Daglige og periodiske renholdstjenester b. Planteservice c. Vinduspuss d. Matteservice Samlet renholdsareal utgjør ca 10 750 kvm. Alle tilbud leveres i ett papireksemplar innen 12 juni 2017 kl. 12:00 . Tildelingskriterier ved valg av leverandør (i prioritert rekkefølge): a. Pris (60%) b. Kvalitet, referanser - og miljøstyring (40%) NGU forbeholder seg retten til å forkaste samtlige tilbud, deler av tilbud eller å gå i nærmere forhandlinger med et utvalg av de mest aktuelle leverandørene. NGU forbeholder seg retten til å gå ut med ytterligere prisforespørsel avhengig av tilbudenes størrelse, omfang og finansiering. Spørsmål rettes skriftlig med e-post til ngu@ngu.no, Anbudspapirer er utarbeidet på norsk. Interessenter forventes å delta på et anbudsbefaring den 23. mai 2017 kl. 13.00 ved NGU.

    Resultat7. sep. 2017
  10. Sivilombudet Stortingets Ombud For Kontroll Med Forvaltningen

    Renholdsanskaffelse til Sivilombudsmannen og Norges nasjonale institusjon for menneskerettigheter

    Sivilombudsmannen skal inngå avtale om renholdstjenester for virksomhetens lokaler. Avtalen skal i tillegg omfatte lokalene til Norges nasjonale institusjon for menneskerettigheter, heretter omtalt som NIM. Hovedformålet med avtalen er at renholdet skal ivareta et godt inneklima på best mulig måte. Avtalen skal omfatte en renholdstjeneste slik beskrevet i Vedlegg 3 – Kravspesifikasjon. Sivilombudsmannen vil inngå én avtale med leverandør for hele avtalen. Det vil være anledning å tilby levering av deler av leveransen med underleverandør. Det skal imidlertid ikke være mer enn ett ledd i underleverandørkjeden mht. utførelse av renholdstjenestene.

    Resultat14. juli 2017
  11. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    ANSKAFFELSE AV SAMKJØPSAVTALE FOR RENHOLDSTJENSTER TIL OSLO KOMMUNE

    Leveransen omfatter kjøp av renholdstjenester, herunder regelmessig og periodisk renhold. Spesialrengjøring og utvendig vinduspuss er ikke omfattet av avtalen. Avtalene har en estimert verdi på ca. 175 mill. kr. per år. Estimatet er kun retningsgivende og innebærer ingen forpliktelse for oppdragsgiver. Estimatet inkluderer avrop på rammeavtalen ved minikonkurranser, som fordeler seg i kontraktens varighet. Det er inngått avropsavtaler på tidligere samkjøpsavtaler på området, som vil kunne ha varighet opp mot 4 år. Oppdragsgiver vil inngå 8-10 parallelle rammeavtaler for å sikre at behovet for renhold dekkes. Avtalene gjelder enheter i Oslo kommune som ikke utfører renhold i egenregi. Oslo kommune har egne avtaler for blant annet mykpapir, såpe og plast- og engangsutstyr som alle virksomheter er pålagt å benytte ved kjøp av denne type produkter.

    Resultat19. juni 2017
  12. Norges Geologiske Undersøkelse

    Renholdstjenester og interne tjenester 2017

    Norges geologiske undersøkelse (NGU) inviterer til åpen anbudskonkurranse for levering av renholdstjenester og interne tjenester og ønsker tilbud innen følgende områder: a. Daglige og periodiske renholdstjenester b. Planteservice c. Vinduspuss d. Matteservice Samlet renholdsareal utgjør ca 10 750 kvm. Alle tilbud leveres i ett papireksemplar innen 12 juni 2017 kl. 12:00 . Tildelingskriterier ved valg av leverandør (i prioritert rekkefølge): a. Pris (60%) b. Kvalitet, referanser - og miljøstyring (40%) NGU forbeholder seg retten til å forkaste samtlige tilbud, deler av tilbud eller å gå i nærmere forhandlinger med et utvalg av de mest aktuelle leverandørene. NGU forbeholder seg retten til å gå ut med ytterligere prisforespørsel avhengig av tilbudenes størrelse, omfang og finansiering. Spørsmål rettes skriftlig med e-post til ngu@ngu.no, Anbudspapirer er utarbeidet på norsk. Interessenter forventes å delta på et anbudsbefaring den 23. mai 2017 kl. 13.00 ved NGU.

    Konkurranse11. mai 2017
    12. juni 2017(Utgått)
  13. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    ANSKAFFELSE AV SAMKJØPSAVTALE FOR RENHOLDSTJENSTER TIL OSLO KOMMUNE

    Leveransen omfatter kjøp av renholdstjenester, herunder regelmessig og periodisk renhold. Spesialrengjøring og utvendig vinduspuss er ikke omfattet av avtalen. Avtalene har en estimert verdi på ca. 175 mill. kr. per år. Estimatet er kun retningsgivende og innebærer ingen forpliktelse for oppdragsgiver. Estimatet inkluderer avrop på rammeavtalen ved minikonkurranser, som fordeler seg i kontraktens varighet. Det er inngått avropsavtaler på tidligere samkjøpsavtaler på området, som vil kunne ha varighet opp mot 4 år. Oppdragsgiver vil inngå 8-10 parallelle rammeavtaler for å sikre at behovet for renhold dekkes. Avtalene gjelder enheter i Oslo kommune som ikke utfører renhold i egenregi. Oslo kommune har egne avtaler for blant annet mykpapir, såpe og plast- og engangsutstyr som alle virksomheter er pålagt å benytte ved kjøp av denne type produkter.

    Konkurranse24. mars 2017
    27. apr. 2017(Utgått)
    700 000 000 kr
  14. Domstolene I Norge

    Renholdstjenester Drammen tingrett

    Oppdraget gjelder renhold av Domstoladministrasjonens lokaler i Drammen, Drammen tingrett. Tinghuset består av to fløyer, høyblokken og rettssalsfløyen. Høyblokken består av 9 etasjer og en kjeller, men denne kontrakten omfatter kun deler av kjelleren, 1.etasje og 2.etasje og hele 3.etasje og 4.etasje. 1. etasje dekker begge fløyene, i tillegg kommer 2. etasje i rettssalsfløyen. Se konkurransegrunnlagets tegninger og renholdsplan for oversikt over hva som er omfattet av kontrakten. Bygget er fra 1962 og arealet som vil bli omfattet av denne avtalen er i underkant av 2800 m2.

    Resultat21. mars 2017
  15. Statens Vegvesen

    Kjøp av rengjøringstjenester i Statens vegvesen Region øst

    Oppdragsgiver ønsker tilbud på levering av rengjøringstjenester til Statens vegvesen Region østs lokasjoner i fylkene Oppland, Hedmark, Akershus, Oslo og Østfold. Per i dag er det 43 lokasjoner fordelt rundt om i regionen, og lokasjonene består av alt fra små kontrollstasjoner på ca. 30 m2 til større kontorsteder på ca. 9 000 m2. Ellers består lokasjonene av store, mellomstore og mindre kontorsteder, trafikkstasjoner med kontrollhaller, kontrollstasjoner og anleggskontorer. Rengjøring skal kontrolleres ut ifra Den nordiske standard INSTA 800 (NS-INSTA 800 Rengjøringskvalitet – Målesystem for bedømmelse av rengjøringskvalitet)

    Konkurranse2. mars 2017
    3. apr. 2017(Utgått)
    70 000 000 kr