Anbudsoversikt for Anskaffelse av selvbetjeningsløsning for elektronisk parkering
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Bedriftsrådgivning
Trondheim Parkering innbyr til konkurranse med forhandling for anskaffelse av selvbetjeningsløsning for elektronisk parkering, samt drift og vedlikehold av løsningen
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av selvbetjeningsløsning for elektronisk parkering
- Tilleggskategorier (CPV)
- 48000000 Programvare og informasjonssystemer
- 48400000 Programvare relatert til forretningsvirksomhet
- 72212000 Programmering i forbindelse med applikasjonsprogrammer
- 72416000 Leverandør av applikasjonstjenester
- 72421000 Utviklingstjenester relatert til inter- eller intranettklientapplikasjoner
- 72422000 Utviklingstjenester relatert til inter- eller intranettserverapplikasjoner
- Estimert verdi
- 3 000 000,00 kr
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt- og merverdiavgift - Norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift fra skattemyndighetene, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra utløp av frist for mottak av forespørsel om å delta i konkurransen.
Leverandøren skal ha økonomisk og finansiell kapasitet til å utføre oppdraget Relevant ansvarsforsikring Ansvarsforsikringsbevis - Siste tilgjengelige årsregnskap med revisors beretning. Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet el lignende.
Det kreves at Leverandøren har god erfaring fra lignende leveranser - Beskrivelse av Leverandørens viktigste leveranser de siste 3 år. Beskrivelsen skal for hver leveranse omfatte: mottaker/oppdragsgiver varighet løsningsomfang verdi (hvis verdi ikke kan oppgis av hensyn til konfidensialitet, ber vi Leverandøren oppgi antall årsverk for Leverandørens innsats) Leverandørens rolle/ansvarsområde Navn og kontaktinformasjon til kontakt-person hos referansekunden som kan bekrefte opplysningene må kunne oppgis på forespørsel. Det kreves tilstrekkelig kapasitet og god gjennomføringsevne - Beskrivelse av leverandørens tekniske kapasitet og faglige kvalifikasjoner. Vedrørende kapasitet bes om en beskrivelse av relevante enheter hos leverandøren. Vedrørende kvalifikasjoner bes om en kortfattet oversikt over generell relevant kompetanse hos leverandøren, både av utviklere og de som er ansvarlige for kvalitetskontrollen, som leverandøren råder over for å utføre kontrakten. Det skal ikke angis hvilke personer som tilbys, og det skal ikke leveres inn cv-er. Det kreves et godt og velfungerende kvalitetssystem som er implementert og i drift - Redegjørelse for firmaets kvalitetssikringssystem /kvalitetsstyringssystem eller dokumentasjon på at Leverandør har et ISO-sertifisert kvalitetssystem. Leverandøren skal anvende miljøledelsestiltak ved utførelse av kontrakten - Redegjørelse for miljøledelsestiltak. Eller oppfyllelse og utfylling av skjema for miljøkrav (se vedlegg 4). Leverandøren skal ved bruk av underleverandører dokumentere hvor stor del av kontrakten som tilbyder vurderer å sette bort til underleverandører - Kort beskrivelse av underleverandøren(e) og hvilken del/hvilke deler av oppdraget denne skal utføre