Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    48400000 Programvare relatert til forretningsvirksomhet

Viser 1-25 av 681 resultater

  1. Kvam Herad

    Intensjonskunngjering - Skybasert sjølvkostrekneskap

    Kvam Herad planlegger anskaffelsen av en skybasert IT-løsning for kommunalt sjølvkostrekneskap og har til intensjon å inngå avtale med KapitalKontroll AS. Kommunen har gjennomført markedsundersøkelser og har ikke funnet andre løsninger som dekker deres behov og krav. Leverandører som mener de kan tilby en passende løsning oppfordres til å ta kontakt med Kvam Herad for å gi innspill.

    Planlegging4. juli 2025
    7. juli 2025(0 dager)
    120 000 kr
  2. Trv Gruppen AS

    Anskaffelse av timeregistreringssystem med opsjon mønstring

    TRV Gruppen AS trenger et timeregistreringssystem med opsjon for mønstring, med en maksimal totalverdi på 2 millioner kroner over 10 år. Systemet skal være en moderne og brukervennlig skyløsning som støtter timeregistrering for både faste ansatte og sesongarbeidere, og skal gi oversikt og kontroll for ansatte, ledere og systemansvarlige. Løsningen skal inkludere en app og mulighet for bruk av adgangskort på stemplingsstasjoner basert på RFID MIFARE standard, og være tilgjengelig på pc, nettbrett, mobil eller terminaler. Prosjektet skal leveres i Trøndelag, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister.

    Konkurranse1. juli 2025
    1. sep. 2025(56 dager)
    2 000 000 kr
  3. Stortinget

    Helhetlig systemstøtte for styring - trinn 1 - kvalifisering

    Stortinget trenger et helhetlig styringssystem som skal styrke evnen til helhetlig styring og oppfølging av virksomheten, med levering av tjenester i Oslo. Anskaffelsen er en konkurranse med forhandling, hvor første fase er kvalifisering og andre fase er konkurranse. Systemet skal knytte sammen målstyring, risikostyring og økonomistyring, og sikre effektiv rapportering og støtte til ledere på alle nivåer. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat.

    Konkurranse26. juni 2025
    18. aug. 2025(42 dager)
  4. Forsvarsbygg

    Forsvarsbygg inviterer til markedsdialog (RFI) om ny FDV løsning

    Forsvarsbygg planlegger anskaffelsen av en ny FDV-løsning for å erstatte sitt eldre system som ikke lenger oppfyller behovene for digitalisering og effektiv forvaltning. Leverandører oppfordres til å gi innspill for å bidra til en best mulig markedsinnsikt, som vil være avgjørende for å etablere en kontraktsstrategi for en fremtidig konkurranse. For mer informasjon, se vedlagte dokumenter.

    Planlegging25. juni 2025
    25. okt. 2025(110 dager)
    1 kr
  5. Vestby Kommune

    Administrasjonssystem for barnehage, SFO og skole

    Vestby Kommune, sammen med Ås og Nesodden kommuner, trenger et administrasjonssystem for skoler, SFO-er og barnehager, med fokus på administrative oppgaver, sikker arbeidsflyt og kommunikasjonsplattform mellom institusjoner og hjem. Anskaffelsen gjelder tjenester og er estimert til å overstige EØS terskelverdi, med volumet som et ikke-bindende estimat. Tildelingskriteriene er basert på pris (15%), løsningsforslag, funksjonalitet og brukervennlighet (50%), implementering (15%), samt service og oppdragsspesifikk kompetanse (20%). Leverandører må dokumentere skatte- og merverdiavgiftsbetalinger.

    Konkurranse25. juni 2025
    25. aug. 2025(49 dager)
  6. Bergen Kommune

    IK-EØS 049-2025 Bistand til utvikling og forvaltning av automatiserte arbeidsprosesser

    Bergen Kommune har inngått en avtale med Avo Consulting AS for levering av konsulentbistand og lisenser for utvikling og forvaltning av automatiserte arbeidsprosesser, inkludert prosesskartlegging, utvikling, forvaltningsstøtte og dokumentasjon. Avtalen har en varighet på 4+2 år og dekker bruk av Robotic Process Automation (RPA) med programvare fra Blue Prism og C TWO, hvor Bergen kommune er lisenseier. Leveransen skjer i Vestland, og den totale kontraktsverdien er 24 millioner kroner. Det var krav om dokumentasjon av kompetanse og ytelse i henhold til evalueringskravene i SSA-B Bilag 1. Kun én leverandør deltok i konkurransen.

    Resultat23. juni 2025
  7. Atb AS

    Kundebehandlingssystem for AtB sitt kundesenter

    AtB AS trenger et kundebehandlingssystem for sitt kundesenter i Trøndelag, med en kontrakt over 3 år og en ensidig opsjon for forlengelse på 1 år om gangen, med en estimert årlig verdi på 2 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 6 millioner kroner. Systemet skal understøtte enkel og effektiv håndtering av kundehenvendelser, forenkle og automatisere arbeidsprosesser for kundebehandlere, og bidra til en positiv kundeopplevelse. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat.

    Konkurranse20. juni 2025
    30. juli 2025(23 dager)
    6 000 000 kr
  8. Norsk Rikskringkasting AS

    NRK 2024/1330 - Office Platform and Additional Services

    Norsk Rikskringkasting AS har inngått to separate, men sammenkoblede avtaler med Devoteam G Cloud AS for levering av kontorplattform og tilleggstjenester i Oslo. Avtalene omfatter lisensiering og støtte knyttet til Google-produkter i en hybridløsning med Google Workspace som sluttbrukerflate, samt gjennomføring av et transisjonsprosjekt og et pilotprosjekt for bruk av kunstig intelligens. Avtalens varighet er fem år med mulighet for forlengelse ett år av gangen, og den totale kontraktsverdien er 32,5 millioner kroner. Konkurransen hadde tre deltakere, og det ble lagt vekt på kvaliteten av den foreslåtte teknologiløsningen, inkludert støtte til NRKs digitale arbeidsplassstrategi, samt kostnadene for løsningen og tilleggstjenestene.

    Resultat20. juni 2025
  9. Ringerike Kommune

    Kontraktstildeling 2. gangs kunngjøring - Anskaffelse av ERP-løsning

    Ringerike Kommune har inngått en avtale med Visma Enterprise AS for levering av en ERP-løsning som inkluderer anskaffelse, implementering, opplæring og innføring med fokus på økonomi- og HR-området. Løsningen skal sikre effektiv systemstøtte for økonomi- og regnskapsfunksjoner samt lønnskjøring, og understøtte den digitale transformasjonen kommunen skal gjennom. Avtalen har en total verdi på 41 millioner kroner, og det var krav om dokumentasjon av leverandørens evne til å tilby gode tjenester for support og opplæring, brukervennlighet, funksjonalitet og etablering av tjenesten. Kun én leverandør deltok i konkurransen.

    Resultat20. juni 2025
  10. Alta Kommune

    Anskaffelsesverktøy for offentlige anskaffelser - KGV og KAV

    Alta kommune har inngått en avtale med Artifik AS for levering av et helhetlig anskaffelsesverktøy som skal erstatte dagens konkurransegjennomførings- og kontraktsadministrasjonsverktøy. Verktøyet skal dekke hele anskaffelsesprosessen fra behovsavklaring til avtaleslutt, og anskaffelsen skjer i samarbeid med flere kommuner. Avtalen har en estimert total verdi på 2 200 000 kroner. Det var krav om demonstrasjon, test og beskrivelse for å dokumentere kvaliteten, og det deltok to leverandører i konkurransen.

    Resultat20. juni 2025
  11. Sandnes Kommune

    Intensjonskunngjøring - Midlertidig avtale for kjøp av økonomisystem

    Sandnes kommune har til hensikt å inngå en midlertidig avtale med Visma Enterprise AS for levering av et skybasert økonomisystem som dekker fagområdene lønn, regnskap, budsjett, innkjøp (ehandel) og forhandlinger. Avtalen vil ha en varighet på 2 år med en opsjon på 1 år, og dekker all funksjonalitet og integrasjoner fra dagens løsning. Den midlertidige avtalen er estimert til en verdi av 13 millioner kroner eks. mva. over 3 år, og leveransen vil skje i Rogaland. Dette tiltaket er nødvendig for å sikre at kommunen har et fungerende økonomisystem mens en ny anskaffelse utarbeides og gjennomføres.

    Resultat17. juni 2025
  12. Norsk Tipping AS

    KGV og KAV

    Norsk Tipping AS har inngått en rammeavtale med Artifik AS for levering av et konkurransegjennomføringsverktøy (KGV) og et kontraktadministrasjonsverktøy (KAV) med en total verdi på 2 200 000 kroner. Tjenestene skal leveres i Innlandet og omfatter effektivisering og digitalisering av anskaffelsesprosesser samt kontroll og oversikt over avtaler og avrop. Det var krav om teknisk løsning og funksjonalitet samt kompetanse, med pris som et viktig tildelingskriterium. Konkurransen mottok totalt 7 tilbud.

    Resultat6. juni 2025
  13. Stavanger Parkeringsselskap Kf

    Digital Permit Solution

    Stavanger Parkeringsselskap KF trenger en elektronisk løsning for innkreving av parkeringsavgift og håndtering av parkeringstillatelser i Stavanger, inkludert boligsoneparkering, med en maksimal totalverdi på 2,295 millioner kroner over 6 år. Tjenestene skal leveres i Rogaland, og anskaffelsen fokuserer på drift av parkering. Kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse29. mai 2025
    3. juli 2025(Utgått)
    2 295 000 kr
  14. Nibio - Norsk Institutt For Bioøkonomi

    25/00863 Anskaffelse av digitalt kartleggingsverktøy

    Nibio - Norsk Institutt For Bioøkonomi trenger et digitalt kartleggingsverktøy for verdier, med en rammeavtale over 4 år og en maksimal totalverdi på 900 000 kroner. Verktøyet skal bistå i prosessen med å kartlegge verdier og drivere blant ansatte, samt hjelpe med å definere felles verdier for fremtiden. Tilbyder skal hovedsakelig levere prosess- og systemstøtte knyttet til det digitale verktøyet. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse27. mai 2025
    13. juni 2025(Utgått)
    900 000 kr
  15. Asker Kommune

    (24217) FDVU løsning

    Asker Kommune har inngått en avtale med Ørn Software AS for levering av en brukervennlig og fremtidsrettet digital FDVU-løsning som skal ivareta prosessene for forvaltning, drift, vedlikehold, utleie og utvikling av bygg med uteområder og inn- og utleie, som for eksempel bolig og næring, på en helhetlig måte. Avtalen har en estimert verdi på 2 500 000 kroner. Konkurransen hadde 13 deltakere, og det ble lagt vekt på løsningsforslag, funksjonalitet og brukervennlighet, implementering, service og oppdragsspesifikk kompetanse, samt miljøhensyn.

    Resultat27. mai 2025
  16. Stavanger Kommune

    Kunngjøring av konkurranseresultat - Enterprice Resource Planning (ERP) System

    Stavanger kommune har inngått en avtale med Tietoevry Tech Services Norway AS for levering av et skybasert Enterprise Resource Planning (ERP) system som Software-as-a-Service (SaaS). Systemet skal dekke behov innen økonomi, regnskap, HR og lønn, og leveransen skjer i Rogaland. Avtalen har en total verdi på 129 694 612 kroner. Det ble stilt krav om høy kompetanse og et godt tjenestenivå, hvor leverandøren måtte dokumentere relevant kompetanse og referanser fra tidligere prosjekter. Tre leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat27. mai 2025