Anbudsoversikt for Anskaffelse av Service Management System (brukerstøtteløsning)

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Oppdragsgiver har behov for et brukerstøttesystem for å håndtere henvendelser primært relatert til IKT og dokumentforvaltning. Vi mottar mellom 50-60 000 henvendelser årlig. Systemet skal benyttes av ansatte hos oppdragsgiver og statsforvalterne, samt eksterne brukere som har behov for teknisk bistand knyttet til digitale løsninger som oppdragsgiver forvalter og tilbyr. Oppdragsgiver har ca. 210 ansatte og statsforvalterne har til sammen ca. 2700 ansatte.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av Service Management System (brukerstøtteløsning)
Varighet
36 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Se konkurransegrunnlaget.
Kvalifikasjonskrav 2

Se konkurransegrunnlaget.
Kvalifikasjonskrav 3

Se konkurransegrunnlaget.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner