Lillestrøm Kommune
Anskaffelse av system for selvkostberegning
Lillestrøm Kommune trenger et system for selvkostberegning og tilknyttet konsulentbistand. Sikri AS har sannsynligvis en lignende kontrakt i dag.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftsrådgivning
Lillestrøm Kommune trenger et system for håndtering av inkasso over 3 år.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProKommunen har behov for system for håndtering av inkasso.Hovedtrekkene i prosedyrenÅpen tilbudskonkurranse
Tilbyderen skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet.
Lillestrøm Kommune trenger et system for selvkostberegning og tilknyttet konsulentbistand. Sikri AS har sannsynligvis en lignende kontrakt i dag.
Lillestrøm kommune planlegger anskaffelsen av digitale verktøy for gjennomføring av konkurranser (KGV), kontraktsadministrasjon (KAV), innkjøpsanalyse og muligens klimarapportering. Leverandører inviteres til å presentere sine løsninger og gi informasjon om funksjonalitet og utviklingsmuligheter. Det er avholdt tre tidspunkter for presentasjon/demo av løsninger, som beskrevet i vedlagt dokument i kunngjøringen.
Asker kommune planlegger anskaffelsen av et nytt fagsystem for håndtering av gebyrer og forvaltning av kommunale tjenester innen vannmåler, septik, renovasjon og feiing. Leverandører inviteres til å gi innspill på de foreløpige behovsbeskrivelsene og kravene som fremgår av dokumentet "Utkast – Behovsbeskrivelse på høring".
Ruter AS trenger tjenester for utfakturering, betalingsoppfølgning og inkasso over en periode på 4 år. Anskaffelsen omfatter faktureringstjenester og krever dokumentert erfaring med relevante og tilsvarende oppdrag. Evalueringen vil baseres på innsendt skriftlig dokumentasjon som viser tekniske og faglige kvalifikasjoner. Kvalifikasjonskravene inkluderer dokumentasjon av erfaring med lignende oppdrag.
Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten planlegger anskaffelsen av et felles skybasert system for leverandøroppfølging, som skal bidra til å ivareta lov- og forskriftskrav knyttet til Norgesmodellen, inkludert elektronisk mannskapsliste og oppfølging av Oslomodellens seriøsitetskrav. Leverandører bes melde sin interesse gjennom KGV-løsningen ved å levere en kort presentasjon av sin løsning og beskrivelse av eventuelle tilpasningsbehov. På bakgrunn av interessen kan Oslo kommune velge ut leverandører for ytterligere markedsdialog.