Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79900000 Diverse nærings- og næringsrelaterte tjenester

Viser 1-25 av 132 resultater

  1. Telemark Fylkeskommune

    Rammeavtale for reklamebyråtjenester

    Telemark fylkeskommune har inngått en rammeavtale med Aksell AS for levering av reklamebyråtjenester med en varighet på 2 år og en maksimal total verdi på 6 millioner kroner. Tjenestene inkluderer strategisk rådgivning, prosjektledelse, design, innholdsproduksjon og digital rådgivning, med oppmøte i Skien 12 ganger per år. Konkurransen ble evaluert basert på pris og kompetanse, hvor erfaring fra relevante oppdrag, antall års relevant arbeidserfaring, og utdanningsgrad innen fagfeltet var viktige kriterier. Seks leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat10. juli 20256 000 000 kr
  2. Nye Veier AS

    Rammeavtale på eiendomstjenester

    Nye Veier AS trenger en totalleverandør for eiendomstjenester gjennom en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 18 millioner kroner. Tjenestene skal utføres på boligeiendommer innløst i forbindelse med vegutbygging, lokalisert i SørVest, SørØst, Innlandet og Trøndelag. Avtalen omfatter hovedsakelig vaktmestertjenester, samt rør- og el.-arbeider, renholds- og bygningsfaglige tjenester. Leverandøren må kunne levere alle disse tjenestene, eventuelt ved bruk av underleverandører, og er ansvarlig for å stille med nødvendige materialer og utstyr. Det kreves en fast kontaktperson for koordinering og dialog med oppdragsgiver. Estimert årlig forbruk er ca. 3 millioner kroner ekskl. mva. Kvalifikasjonskrav og nærmere beskrivelse av oppdraget finnes i Bilag 1.

    Konkurranse4. juli 2025
    20. aug. 2025(35 dager)
    18 000 000 kr
  3. Innovasjon Norge

    Bistand til å realisere pantesikkerheter ved konkurs og tilliggende tjenester. Bistand til verdivurderinger utenom konkurs.

    Innovasjon Norge trenger bistand til realisering av pantesikkerheter ved konkurs og verdivurderinger utenom konkurs gjennom en rammeavtale for tjenester. Avtalen innebærer å bistå med realisasjon av pantesikkerheter ved lånekunders konkurs, samt verdivurderinger av pantesikkerheter utenfor konkurs. Tildelingskriteriene og kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse1. juli 2025
    15. aug. 2025(30 dager)
  4. Innovasjon Norge

    Evaluering av tilskuddsordningen VSP-REIN - Tilskudd til reindriftsbasert vekst og utvikling, Utviklingsprogrammet

    Innovasjon Norge trenger evalueringstjenester for tilskuddsordningen VSP-REIN, som fokuserer på reindriftsbasert vekst og utvikling. Anskaffelsen er en tjenestekontrakt innen forretningstjenester, inkludert lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt, men attest for skatt- og merverdiavgift vil bli avkrevd av vinneren før kontraktsignering. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse27. juni 2025
    11. aug. 2025(26 dager)
  5. Vestfoldmuseene Iks

    Anskaffelse av grafisk design m.v

    Vestfoldmuseene IKS trenger grafisk design og relaterte tjenester for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 8 millioner kroner. Leverandøren skal bistå med grafisk arbeid og designoppgaver, inkludert planlegging, utvikling og gjennomføring av materiell, markedsaktiviteter og kampanjer på tvers av Vestfoldmuseenes kanaler og arenaer. Avtalen skal støtte implementeringen av Vestfoldmuseenes visuelle profil og målgruppestrategi, og sikre helhetlig og profesjonell kommunikasjon tilpasset de definerte målgruppene. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til lovlig etablert foretak.

    Konkurranse26. juni 2025
    19. aug. 2025(34 dager)
    8 000 000 kr
  6. Innovasjon Norge

    Evaluering av Midler til investering og bedriftsutvikling i landbruket (IBU-midler)

    Innovasjon Norge trenger evalueringstjenester for å undersøke effekten av Midler til investering og bedriftsutvikling i landbruket (IBU-midler). Evalueringen skal synliggjøre resultater og effekter av virkemiddelbruken. Tjenestene faller inn under kategorien forretningstjenester, inkludert lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav oppgitt, men ved anskaffelser med verdi over 500.000 kroner vil attest for skatt- og merverdiavgift avkreves av vinneren før signering av kontrakt.

    Konkurranse26. juni 2025
    12. aug. 2025(27 dager)
  7. Nye Veier AS

    Rammeavtale eiendomstjenester

    Nye Veier AS trenger en totalleverandør av eiendomstjenester for en rammeavtale over 4 år, med en estimert årlig verdi på 3 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 18 millioner kroner. Tjenestene skal utføres på boligeiendommer som er innløst i forbindelse med vegutbygging, lokalisert i SørVest, SørØst, Innlandet og Trøndelag. Avtalen omfatter hovedsakelig vaktmestertjenester, samt rør- og el.-arbeider, renholds- og bygningsfaglige tjenester, med mulighet for å inkludere andre relevante tjenester via underleverandører. Leverandøren må kunne levere alle disse tjenestene, og oppgavene består av klargjøring, vedlikehold og oppfølging av eiendommer til utleie, samt vedlikehold, sikring og tilsyn av tomme eiendommer. Kvalifikasjonskrav inkluderer spesifikke kompetansekrav til personell, som beskrevet i Bilag 1.

    Konkurranse14. mai 2025
    3. juni 2025(Utgått)
    18 000 000 kr
  8. AS Den Nationale Scene

    Publikumsstoler DNS

    AS Den Nationale Scene trenger renovering av eksisterende publikumsstoler eller levering av nye publikumsstoler til Store Scene i Vestland. Anskaffelsen er delt inn i fire alternative leveranser, hvor kun ett alternativ vil bli utført, med alternativ 2 som det foretrukne. Alternativ 2 innebærer oppgradert renovering med forbedret sittekomfort og optimalisert akustisk tilpasning. Leverandøren kan velge å levere tilbud på ett eller flere av alternativene. Det kreves dokumentasjon på kvalitetsstyringssystem, hvor ISO 9001 sertifikat kan benyttes, samt beskrivelse av relevante leveranser de siste 5 årene.

    Konkurranse15. apr. 2025
    21. mai 2025(Utgått)
  9. Statsforvalterens Fellestjenester

    Facility Management / fasilitetstjenester

    Statsforvalterens Fellestjenester trenger fasilitetstjenester for kontorlokalet i Byporten, Fritjof Nansens vei 11, Bodø, med en maksimal totalverdi på 6,5 millioner kroner. Tjenestene omfatter post, vakthold, resepsjonstjenester, kantine og renhold, og skal leveres i Nordland. Tildelingskriteriene er basert på kvalitet og pris, med vektlegging på kvaliteten av kantine (30%), resepsjonstjenester (20%), renhold (15%), vakthold (5%), og posttjenester (5%), samt pris for kantinetjenester (10%) og øvrige tjenester (15%).

    Konkurranse14. apr. 2025
    20. juni 2025(Utgått)
    6 500 000 kr
  10. Innovasjon Norge

    Event Management Platform Solution

    Innovasjon Norge har inngått en avtale med InvitePeople (Matchmeeting AB) for levering av en event management plattformløsning som skal effektivisere og forbedre prosessene for planlegging, gjennomføring og deltakeropplevelse av arrangementer. Tjenestene skal leveres i Oslo, og avtalen har en total verdi på 4 500 000 kroner. Det var krav om høy kvalitet, med en vekt på 60% i tildelingskriteriene, og prisen utgjorde 40% av vurderingen. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat14. apr. 2025
  11. Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO

    Kartlegging av materialstrømmer i Akershus

    Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO trenger kartlegging av ressursstrømmer i Akershus fra et sirkulærøkonomisk perspektiv. Tjenestene skal leveres i Viken og omfatter rådgivningstjenester relatert til miljø. Formålet med anskaffelsen er å identifisere områder hvor ressurser med verdi blir til avfall eller ikke benyttes optimalt, slik at fylkeskommunen kan arbeide videre med disse områdene. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse10. apr. 2025
    19. mai 2025(Utgått)
  12. Kvinnherad Kommune

    Intensjonskunngjøring ved kjøp av egeninkassosystem

    Kvinnherad kommune planlegger anskaffelsen av et egeninkassosystem for innfordring av kommunale krav og har intensjon om å inngå avtale med KapitalKontroll AS for levering av innfordringssystemet KK2. Systemet skal være en skyløsning med integrasjon mot Skatteetaten sin Særnamsmann og kommunens ERP-løsninger, samt gi skyldnere mulighet til å følge sine egne saker. Leverandøren må kunne tilby faglig kompetanse, saksbehandlingsstøtte og utføre saksbehandling ved behov.

    Planlegging9. apr. 2025
    10. apr. 2025(Utgått)
  13. Riksantikvaren

    Fototjenester

    Riksantikvaren trenger fototjenester for en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Avtalen omfatter levering av foto- og tilhørende tjenester, inkludert dronefoto og video, og krever at leverandøren har opp til tre års erfaring med lignende tjenester. Tildelingskriteriene er pris (30%), kvalitet (40%), og kompetanse (30%), hvor kvalitet vurderes basert på innleverte foto per kategori og kompetanse vurderes basert på erfaring og utdannelse som fotograf. Leverandøren må dokumentere sin tekniske og profesjonelle evne, samt være registrert i et handelsregister eller foretaksregister.

    Konkurranse14. mars 2025
    23. apr. 2025(Utgått)
    4 000 000 kr
  14. Fredrikstad Kommune

    Reiseliv destinasjonsutvikling og destinasjonsprofilering

    Fredrikstad kommune har inngått en avtale med Visit Fredrikstad og Hvaler AS for levering av tjenester innen reiseliv, destinasjonsutvikling og destinasjonsprofilering i Fredrikstad kommune, som ligger i Viken. Avtalen har en total verdi på 12 400 000 kroner. Konkurransen ble vurdert basert på kriterier som kvalitet, relevant erfaring og kjennskap til regionen, miljø og pris, med henholdsvis 55%, 30% og 15% vektlegging. Det var kun én tilbyder som deltok i konkurransen.

    Resultat13. mars 2025
  15. Statsforvalterens Fellestjenester

    Bistand til gjennomføring av statsborgerseremoni

    Statsforvalterens Fellestjenester har avlyst konkurransen om bistand til gjennomføring av den årlige statsborgerseremonien i Oslo, med en estimert maksimal kontraktsverdi på 3,3 millioner kroner. Anskaffelsen skulle dekke planlegging, organisering og ledelse av seremonien, inkludert oppfølging av artister og bevertning, samt lunsj til statsforvalterens ansatte. Avlysningen skyldes tekniske eller prosessfeil, og ikke klager fra tilbydere.

    Resultat17. des. 20243 300 000 kr
  16. Stiftelsen Norsk Rikstoto

    Leder produkt- og forretningsutvikling

    Stiftelsen Norsk Rikstoto trenger en midlertidig operativ leder for produkt- og forretningsutvikling i Oslo, med en kontraktsvarighet på 1 år. Rollen innebærer å lede produktutvikling, veilede produktteam, og videreutvikle forretningsutviklingsplaner og initiativer. Arbeidsoppgavene inkluderer konkretisering av arbeidsprosesser, kommunikasjon og forankring av planer med interessenter, samt coaching av produktledere og designere. Dette er en tjenestekontrakt innen bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning.

    Konkurranse13. des. 2024
    17. jan. 2025(Utgått)
  17. Ikt Valdres Iks

    Utskrift, kopi og skann som en tjeneste for kommunene i Valdres

    IKT Valdres trenger kompetanse innen utskrift, kopi og skann for å levere tjenester i Valdres over 3 år til en verdi av 5 500 000 NOK. Avtalen inkluderer vedlikehold og administrasjon av maskiner, samt leasing/kjøp av multifunksjonsmaskiner. To viktige formelle krav er erfaring med lignende tjenester og tilgang til teknisk personell. Anbudets vekting er pris 30%, kvalitet 35%, klima og miljø 30%, og gjennomføringsevne 5%.

    Konkurranse20. sep. 2024
    28. okt. 2024(Utgått)
    5 500 000 kr
  18. Statnett Sf

    Rammeavtale for reisebyråtjenester

    Statnett SF trenger reisebyråtjenester for å levere reduserte totalkostnader, reduserte transaksjonskostnader, økt bruk av digitale løsninger, og bedre sikkerhet for sine medarbeidere over 6 år til en verdi av 20 000 000 NOK. Leverandøren skal tilby en løsning som inkluderer en brukervennlig bestillingsportal med god funksjonalitet og grensesnitt. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha et godt ledelsessystem for kvalitet og et dokumentert ledelsessystem for informasjonssikkerhet. Anbudets vekting er pris: 30%, løsningsbeskrivelse og funksjonalitet: 70%.

    Konkurranse3. sep. 2024
    8. okt. 2024(Utgått)
    20 000 000 kr
  19. Stjørdal Kommune

    Dynamisk Innkjøpsordning (DIO) kjøp av konsulenttjenester

    Stjørdal Kommune trenger konsulenttjenester for å levere tjenester innenfor bydrift, infrastruktur, areal og miljø. Konsulenttjenestene skal dekke både drift og investering, og det skal også kunne inngås rammeavtaler. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring fra tilsvarende oppdrag og kunne dokumentere dette med de 3 viktigste offentlige leveransene de siste årene.

    Dynamisk innkjøpsordning3. sep. 2024
    21. okt. 2030(100+ dager)