Anbudsoversikt for Anskaffelse av tjenestekonsesjonskontrakt for brukerstyrt personlig assistanse (BPA) for Alver ko…
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Helse- og sosial tjenesteyting
Alver kommune inviterer til konkurranse i samband med inngåing av tjenestekonsesjonskontraktar for kjøp av tenesta praktisk bistand organisert som brukerstyrt personlie assistanse (BPA). Dette inneberer at brukarar som har vedtak om BPA kan velje ein privat leverandør blant ulike godkjente søkjarar (brukarval), som alternativ til kommunen som leverandør. Alver kommune inviterer derfor søkjarar til å søke om tildeling av konsesjon til å levere assistansetimer i BPA-ordninga til brukarar i kommunen.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av tjenestekonsesjonskontrakt for brukerstyrt personlig assistanse (BPA) for Alver kommune
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 97 000 000,00 kr
- Varighet
- 48 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
Som lista opp i Konsesjonsgunnlag kapittel 4 Kvalifikasjonskrav: 1) Registrert i handelsregister eller foretaksregister 2) Skatteattest 3) Leverandør skal ha god vandel 4) Økonomisk og finansiell kapasitet - Soliditet 5) Tekniske og faglege kvalifikasjoner - Kapasitet 6) Tekniske og faglege kvalifikasjoner - Erfaring frå tilsvarande leveransar 7) Tekniske og faglege kvalifikasjoner - Tilstrekkelig utstyr 8) System for kvalitetssikring og miljøstandard - Internkontroll Eventuelle underleverandører må ha nødvendige kvalifikasjoner, og det er tilbyders ansvar at underleverandørene har dette.