Anbudsoversikt for Anskaffelse av værstasjoner 2017

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Statens vegvesen eier og drifter ca 340 værstasjoner plassert langs vegnettet i Norge. Stasjonsnettet er i stadig utvikling og det er et kontinuerlig behov for anskaffelse av nye stasjoner og supplering/erstatning av enkeltsensorer. Denne avtalen omfatter kjøp av 15 komplette værstasjoner med tilhørende sensorer. Kjøpet inkluderer værstasjoner som skal leveres til hhv. Statens vegvesen Region øst, Region vest, Region midt og Region nord. Værstasjonene skal levere data til Vegvær.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Anskaffelse av værstasjoner 2017
Kvalifikasjonskrav 1

Tilbyder skal være et lovlig etablert foretak Tilbyder skal bekrefte at han oppfyller dette kravet ved innlevering av tilbud. Tilbyderne må på forespørsel fra Oppdragsgiver levere følgende dokumentasjonsbevis: Norske tilbydere: Firmaattest Utenlandske tilbydere: Dokumentasjon som viser at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor tilbyderen er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Oppdragsgiver vil innhente en kredittvurdering fra Experian. For å være kvalifisert må tilbyder vurderes som kredittverdig ut fra poengscore. Ved tvil eller behov vil Oppdragsgiver kunne be tilbyderen levere siste tre års regnskap som blir vurdert i tillegg.
Kvalifikasjonskrav 3

Tilbyderne må på forespørsel fra Oppdragsgiver levere følgende dokumentasjonsbevis: Tilbyder skal vedlegge en liste over de viktigste relevante oppdrag og utførte tjenester de siste 3 år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt, kort beskrivelse av oppdraget, samt navnet på den offentlige eller private mottaker. Tilbyder skal redegjøre for minimum 3 (maksimum 5) referanseoppdrag.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner