Anbudsoversikt for Anskaffelse av vektertjeneste til resepsjonen

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Sikkerhetstjenester - Bygg og anlegg

Sivilombudet ønsker å knytte til seg en uniformert vekter til å betjene resepsjonen hver arbeidsdag i tidsrommet 08-16. Sivilombudet har hovedinngang og resepsjon i Akersgata. Sivilombudet undersøker klager på offentlig forvaltning om urett og feil som måtte være gjort mot borgerne, og har om lag 70 ansatte.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av vektertjeneste til resepsjonen
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal dokumentere at foretaket er lovlig etablert. Krav til dokumentasjon Dette skal dokumenteres ved firmaattest eller eventuelt ved attester for registrering i faglige registre bestemt ved lovgivning i det landet hvor tilbyder er etablert. Attesten bør ikke være eldre enn 12 måneder.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal være kredittverdig. Krav til dokumentasjon Som dokumentasjon skal det legges ved kredittvurdering fra en kredittvurderingsinstitusjon, ikke eldre enn seks måneder.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Krav til dokumentasjon Leverandøren skal dokumentere firmaets evne til å levere i henhold til det omfang som er anslått i konkurransegrunnlaget. Leverandør skal dokumentere firmaets erfaringer med lignende leveranser til andre kunder. Leverandøren skal dokumentere de viktigste relevante leveranser de siste tre år, inkludert deres verdi, tidspunkt og mottaker.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner