Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79992000 Resepsjonstjenester

Viser 1-25 av 37 resultater

  1. Utlendingsdirektoratet

    Vektertjenester UDIs hovedkontor Valle og Landinfos lokaler Oslo

    Utlendingsdirektoratet (UDI) har inngått en avtale med Keysec AS for levering av vektertjenester til UDIs hovedkontor i Valle View, Innspurten 11, Oslo, samt Landinfos lokaler i Fredrik Selmers vei 6, Oslo. Avtalen har en total verdi på 24 millioner kroner. Det ble lagt vekt på pris og kontinuitet samt kompetanseplan for vaktpersonalet, hvor pris utgjorde 75% av tildelingskriteriene og kompetanseplan 25%. Det var to tilbydere som deltok i konkurransen.

    NorgeResultat11. mars 202524 000 000 kr
  2. Utlendingsdirektoratet

    Vektertjenester Nasjonalt ankomstsenter

    Utlendingsdirektoratet har inngått en avtale med Avarn Security AS om levering av vektertjenester for Nasjonalt ankomstsenter i Mosseveien 58, 1640 Råde, Viken. Avtalen har en total verdi på 240 millioner kroner. Konkurransen ble gjennomført som en åpen tilbudskonkurranse, og det ble mottatt fire tilbud. Det ble lagt vekt på pris og kvalitet, hvor kontinuitet og kompetanseplan for vaktpersonalet var sentrale kriterier.

    NorgeResultat11. mars 2025240 000 000 kr
  3. Utlendingsdirektoratet

    Rammeavtale vektertjenester nasjonalt UDI

    Utlendingsdirektoratet (UDI) har inngått en rammeavtale med PERSONAL SERVICE OG SIKKERHET AS for levering av vektertjenester til bruk i hele Norge, med unntak av tjenester som vil bli spesifisert i egne avtaler for Nasjonalt ankomstsenter i Råde og UDIs og Landinfos hovedkontor i Oslo. Avtalen har en total verdi på 40 millioner kroner. Det ble mottatt ett tilbud i konkurransen, og tildelingen ble gjort basert på evalueringspris.

    NorgeResultat3. mars 202540 000 000 kr
  4. Norsk Helsenett Sf

    24/02001 Manuelle vektertjenester for Folkehelseinstituttet i Oslo

    Norsk Helsenett SF skal på vegne av Folkehelseinstituttet inngå en tjenesteavtale for manuelle vektertjenester, inkludert resepsjon, sentralbord og vakthold, ved instituttets lokasjoner på Lindern og Myrens Verksted i Oslo. Avtalen har en maksimal totalverdi på 42 millioner kroner og omfatter tjenester som resepsjon, vakthold, sentralbord, besøkshåndtering, administrasjon av adgangskort, stasjonært vakthold, områdekontroll, utrykningstjeneste, bistand ved ekstraordinære hendelser og deltakelse i beredskapsøvelser. Leverandøren må ha et system for kvalitetssikring og miljøledelse, dokumentert gjennom sertifiseringer som ISO 9001 og ISO 14001 eller tilsvarende. Det kreves også erfaring med tilsvarende oppdrag, dokumentert gjennom referanser fra de siste tre årene.

    NorgeKonkurranse14. feb. 2025
    26. mars 2025(Utgått)
    42 000 000 kr
  5. Miljødirektoratet

    Drift- og servicetjenester i Miljødirektoratets lokaler i Trondheim

    Miljødirektoratet har inngått en avtale med COMPASS GROUP NORGE AS for levering av drift- og servicetjenester i direktoratets lokaler i Trondheim. Tjenestene inkluderer sentralbord- og resepsjonsbemanning, produksjon av adgangskort, tilgangsstyring, postekspedering, betjening av varemottaket og lagerhold, møteromservice, vaktmestertjenester, samt service på kopimaskiner og kaffemaskiner. Avtalen har en varighet på 1 år med mulighet for forlengelse i 1+1+1 år, og en total kontraktsverdi på 7 millioner kroner. Det er krav om at leverandøren tilbyr ansettelse og videreføring av de sentrale lønns- og arbeidsvilkår for de personer som utfører oppgaven i dag. Tre leverandører deltok i konkurransen.

    NorgeResultat10. des. 2024
  6. Miljødirektoratet

    Drift- og servicetjenester i Miljødirektoratets lokaler i Trondheim

    Miljødirektoratet trenger drift- og servicetjenester for å levere tjenester i sine lokaler i Trondheim til en verdi av 7 000 000 NOK. Hovedoppgavene inkluderer sentralbord- og resepsjonsbemanning, produksjon av adgangskort, tilgangsstyring, postekspedering, betjening av varemottaket og lagerhold, møteromservice, vaktmestertjenester og service på kopimaskiner og kaffemaskiner. To viktige formelle krav er at leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag og ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift.

    NorgeKonkurranse7. nov. 2024
    14. nov. 2024(Utgått)
    7 000 000 kr
  7. Direktoratet For Samfunnssikkerhet Og Beredskap (dsb)

    Anskaffelse av vakt- og resepsjonstjenester

    Direktoratet for Samfunnssikkerhet og Beredskap (DSB) trenger vakt- og resepsjonstjenester for å levere sikkerhetsløsninger til en verdi av 4 000 000 NOK. Det skal leveres tjenester primært til Tønsberg, men også til andre lokasjoner etter behov, noe som kan kreve bruk av underleverandører. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring med lignende sikkerhetstjenester.

    NorgeKonkurranse12. okt. 2023
    16. nov. 2023(Utgått)
    4 000 000 kr
  8. Ruter AS

    Fasilitetstjenester

    Konkurransen består av 6 forskjellige ansvarsområder, med opsjon på ytterligere to. • Kantine • Renhold • Site Manager • Konferansevert (opsjon) • Vaktmestertjenester • Blomster og Plantetjenester • Avfallshåndtering • Resepsjonstjenester (opsjon) Det er ikke anledning til å levere på enkeltstående ansvarsområder. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp anskaffelsen, men er kommet til at man ønsker å sette bort et helhetlig ansvar for Facility Management tjenester.

    NorgeResultat21. okt. 2021
  9. Ringerike Kommune

    Heradsbygda omsorgssenter - Løst inventar

    Ringerike kommune bygger nytt omsorgssenter. Heradsbygda omsorgssenter vil få 64 døgnbemannede omsorgsboliger, dagaktivitetssenter for inntil 20 brukere, samt base for hjemmetjenesten i Hønefoss. Anskaffelsen omfatter møbler og inventar i disse arealene ihht beskrivelsen. I tillegg skal Ringerike kommune ha opsjon på å supplere/gjøre tilleggskjøp fra samme sortiment innen ett år etter kontraktsinngåelsen.

    NorgeResultat11. mai 2021
  10. Statsforvalteren I Nordland

    Veiledende kunngjøring - Anskaffelse av Facility Management til Fylkesmannen i Nordland

    Fylkesmannen i Nordland skal flytte inn i nye lokaler i Byporten, Bodø. Det er planlagt innflytning 01.12.2020. Tjenestene vil være klart for oppstart for leverandør tidligst 02.01.2021. Ved innflytting til de nye lokalene har oppdragsgiver behov for flere ulike tjenester som renhold, kantine/kafedrift, vakthold, post og resepsjon.

    NorgePlanlegging21. apr. 2020
    20. apr. 2020(Utgått)