Ruter AS
Rammeavtale Fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Kantine- og cateringvirksomhet
Konkurransen består av 6 forskjellige ansvarsområder, med opsjon på ytterligere to. • Kantine • Renhold • Site Manager • Konferansevert (opsjon) • Vaktmestertjenester • Blomster og Plantetjenester • Avfallshåndtering • Resepsjonstjenester (opsjon) Det er ikke anledning til å levere på enkeltstående ansvarsområder. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp anskaffelsen, men er kommet til at man ønsker å sette bort et helhetlig ansvar for Facility Management tjenester.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Statsforvalterens Fellestjenester trenger fasilitetstjenester for kontorlokalet i Byporten, Fritjof Nansens vei 11, Bodø, med en maksimal totalverdi på 6,5 millioner kroner. Tjenestene omfatter post, vakthold, resepsjonstjenester, kantine og renhold, og skal leveres i Nordland. Tildelingskriteriene er basert på kvalitet og pris, med vektlegging på kvaliteten av kantine (30%), resepsjonstjenester (20%), renhold (15%), vakthold (5%), og posttjenester (5%), samt pris for kantinetjenester (10%) og øvrige tjenester (15%).
Ruter AS trenger transporttjenester for vestregionen, inkludert ruteområdene Vestre Aker og Østre Bærum (Ro 1) samt Lommedalen og Vestre Bærum (Ro 2), med mulighet for å tilby begge ruteområdene samlet. Kontrakten er en tjenesteavtale med en maksimal totalverdi på 2,847 milliarder kroner. Konkurransen gjennomføres som en konkurranse med forhandling, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til tilbyderens finansielle og økonomiske stilling, skatteattest, juridiske stilling, samt tekniske og faglige kvalifikasjoner. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Ruter AS trenger tjenester for utfakturering, betalingsoppfølgning og inkasso over en periode på 4 år. Anskaffelsen omfatter faktureringstjenester og krever dokumentert erfaring med relevante og tilsvarende oppdrag. Evalueringen vil baseres på innsendt skriftlig dokumentasjon som viser tekniske og faglige kvalifikasjoner. Kvalifikasjonskravene inkluderer dokumentasjon av erfaring med lignende oppdrag.
Ruter AS trenger bistand til kontraktsforvaltning og innkjøp for å levere tjenester til en verdi av 30 000 000 NOK. Det skal leveres tjenester som inkluderer alt fra behovskartlegging, utarbeidelse av konkurransegrunnlag, dialog med markedet, evaluering av tilbud, forhandling og håndtering av klager og innsynsbegjæringer.
Kontraktsinngåelse
18. okt. 2021, 00:00
Kunngjøring av resultat
21. okt. 2021
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Statsforvalterens Fellestjenester trenger fasilitetstjenester for kontorlokalet i Byporten, Fritjof Nansens vei 11, Bodø, med en maksimal totalverdi på 6,5 millioner kroner. Tjenestene omfatter post, vakthold, resepsjonstjenester, kantine og renhold, og skal leveres i Nordland. Tildelingskriteriene er basert på kvalitet og pris, med vektlegging på kvaliteten av kantine (30%), resepsjonstjenester (20%), renhold (15%), vakthold (5%), og posttjenester (5%), samt pris for kantinetjenester (10%) og øvrige tjenester (15%).
Ruter AS trenger transporttjenester for vestregionen, inkludert ruteområdene Vestre Aker og Østre Bærum (Ro 1) samt Lommedalen og Vestre Bærum (Ro 2), med mulighet for å tilby begge ruteområdene samlet. Kontrakten er en tjenesteavtale med en maksimal totalverdi på 2,847 milliarder kroner. Konkurransen gjennomføres som en konkurranse med forhandling, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til tilbyderens finansielle og økonomiske stilling, skatteattest, juridiske stilling, samt tekniske og faglige kvalifikasjoner. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.
Ruter AS trenger tjenester for utfakturering, betalingsoppfølgning og inkasso over en periode på 4 år. Anskaffelsen omfatter faktureringstjenester og krever dokumentert erfaring med relevante og tilsvarende oppdrag. Evalueringen vil baseres på innsendt skriftlig dokumentasjon som viser tekniske og faglige kvalifikasjoner. Kvalifikasjonskravene inkluderer dokumentasjon av erfaring med lignende oppdrag.
Ruter AS trenger bistand til kontraktsforvaltning og innkjøp for å levere tjenester til en verdi av 30 000 000 NOK. Det skal leveres tjenester som inkluderer alt fra behovskartlegging, utarbeidelse av konkurransegrunnlag, dialog med markedet, evaluering av tilbud, forhandling og håndtering av klager og innsynsbegjæringer.