Ruter AS
Rammeavtale Fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Kantine- og cateringvirksomhet
Konkurransen består av 6 forskjellige ansvarsområder, med opsjon på ytterligere to. • Kantine • Renhold • Site Manager • Konferansevert (opsjon) • Vaktmestertjenester • Blomster og Plantetjenester • Avfallshåndtering • Resepsjonstjenester (opsjon) Det er ikke anledning til å levere på enkeltstående ansvarsområder. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp anskaffelsen, men er kommet til at man ønsker å sette bort et helhetlig ansvar for Facility Management tjenester.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProKonkurransen består av 6 forskjellige ansvarsområder, med opsjon på ytterligere to. • Kantine • Renhold • Site Manager • Konferansevert (opsjon) • Vaktmestertjenester • Blomster og Plantetjenester • Avfallshåndtering • Resepsjonstjenester (opsjon) Det er ikke anledning til å levere på enkeltstående ansvarsområder. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp anskaffelsen, men er kommet til at man ønsker å sette bort et helhetlig ansvar for Facility Management tjenester.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Kvalitet
Beskrivelse
Pris
Ruter AS trenger konsulenttjenester for å levere fysisk planlegging og konsekvensanalyse for kollektivtransport.
Ruter AS trenger tjenester for utfakturering, betalingsoppfølgning og inkasso over en periode på 4 år. Anskaffelsen omfatter faktureringstjenester og krever dokumentert erfaring med relevante og tilsvarende oppdrag. Evalueringen vil baseres på innsendt skriftlig dokumentasjon som viser tekniske og faglige kvalifikasjoner. Kvalifikasjonskravene inkluderer dokumentasjon av erfaring med lignende oppdrag.
Jernbanedirektoratet trenger renholdstjenester til sine lokaler i Biskop Gunnerus gate 14, Posthuset, Oslo, med en estimert totalverdi mellom 3 millioner og 4 millioner kroner eks. mva. Kontrakten vil bli tildelt basert på pris (40%) og kvalitet (60%), hvor kvalitet vurderes ut fra grad av oppfyllelse av kravspesifikasjonen (80%) og relevant kompetanse og erfaring hos tilbudt personell (20%).
Direktoratet For Romvirksomhet trenger renholdstjenester for sine kontorlokaler i Oslo, Drammensveien 165, 6. etasje, for en 1-års kontrakt med en maksimal totalverdi på 2,5 millioner kroner. Oppdraget omfatter renhold av to separate fløyer, hvorav den ene inneholder en møteromsdel og et kontorområde, og den andre er et rent kontorområde. Kvalitet vektes 65 % og pris 35 % i tildelingskriteriene. Leverandøren må være registrert i et faglig register i medlemsstaten der leverandøren er etablert.
Ruter AS trenger utrednings- og utviklingskompetanse for å levere entrepriser/oppdrag.