Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    79993000 Administrasjon av bygninger og anlegg

Viser 1-25 av 40 resultater

  1. Statsforvalterens Fellestjenester

    Facility Management / fasilitetstjenester

    Statsforvalterens Fellestjenester trenger fasilitetstjenester for kontorlokalet i Byporten, Fritjof Nansens vei 11, Bodø, med en maksimal totalverdi på 6,5 millioner kroner. Tjenestene omfatter post, vakthold, resepsjonstjenester, kantine og renhold, og skal leveres i Nordland. Tildelingskriteriene er basert på kvalitet og pris, med vektlegging på kvaliteten av kantine (30%), resepsjonstjenester (20%), renhold (15%), vakthold (5%), og posttjenester (5%), samt pris for kantinetjenester (10%) og øvrige tjenester (15%).

    NorgeKonkurranse14. apr. 2025
    20. juni 2025(28 dager)
    6 500 000 kr
  2. Statnett Sf

    Facility Management Oslo

    Statnett skal anskaffe leverandør til å drifte Facility Management tjenester til sitt hovedkontor i Nydalen Allé 33 (N 33). Statnett flyttet inn i bygget i 2013. Bygget er i syv arbeidsetasjer og tre underetasjer. Tjenester som skal i omfattes i kontrakten er: • Site Manager • Drift av kantine • Kaffebar • Tilsyn av etasjetorg og kaffestasjoner • Møteromsservering • Kaffemaskiner (opsjon) • Renholdstjenester • Matteleie • Planteservice • Posttjenester

    NorgeResultat15. des. 2022
  3. Avinor AS

    Oslo lufthavn - K-190696 - Rammeavtale - Servicemedarbeidere i terminalen og styring av varemottak og møbelvedlikehold

    Oppdragsgiver ønsker å knytte seg til en leverandør som kan utføre ulike tjenesteoppdrag i Terminalen på Oslo lufthavn. De ulike oppdragene utgjør anslagsvis 4 til 7 årsverk, men med mulighet for sesongmessige svingninger. Rammeavtalens varighet er 3 år regnet fra kontraktsignering. Oppdragsgiver har krav på opsjon på forlengelse på 1 + 1 + 1 år. Rammeavtalens maksimale løpetid er dermed 6 år. Servicemedarbeidere i Terminalen på Oslo lufthavn vil blant annet utføre følgende oppgaver: - Styring av varemottak - Leietakerservice - Forefallende serviceoppdrag - Service og lett vedlikehold av: Møbler i publikumsområdene Møbler på innsjekk, gate, sikkerhetskontroller Stendere i Terminalen Publikumstoalett og bygningskomponenter Nærmere beskrivelse av anskaffelsen er gitt i kravspesifikasjonen i Bilag SSA-R og Bilag SSA-B (første avrop).

    NorgeResultat8. nov. 2022
  4. Statnett Sf

    Facility Management Oslo

    Statnett skal anskaffe leverandør til å drifte Facility Management tjenester til sitt hovedkontor i Nydalen Allé 33 (N 33). Statnett flyttet inn i bygget i 2013. Bygget er i syv arbeidsetasjer og tre underetasjer. Tjenester som skal i omfattes i kontrakten er: • Site Manager • Drift av kantine • Kaffebar • Tilsyn av etasjetorg og kaffestasjoner • Møteromsservering • Kaffemaskiner (opsjon) • Renholdstjenester • Matteleie • Planteservice • Posttjenester

    NorgeKonkurranse21. juni 2022
    9. aug. 2022(Utgått)
    108 000 000 kr
  5. Avinor AS

    Oslo lufthavn - K-190696 - Rammeavtale - Servicemedarbeidere i terminalen og styring av varemottak og møbelvedlikehold

    Oppdragsgiver ønsker å knytte seg til en leverandør som kan utføre ulike tjenesteoppdrag i Terminalen på Oslo lufthavn. De ulike oppdragene utgjør anslagsvis 4 til 7 årsverk, men med mulighet for sesongmessige svingninger. Rammeavtalens varighet er 3 år regnet fra kontraktsignering. Oppdragsgiver har krav på opsjon på forlengelse på 1 + 1 + 1 år. Rammeavtalens maksimale løpetid er dermed 6 år. Servicemedarbeidere i Terminalen på Oslo lufthavn vil blant annet utføre følgende oppgaver: - Styring av varemottak - Leietakerservice - Forefallende serviceoppdrag - Service og lett vedlikehold av: Møbler i publikumsområdene Møbler på innsjekk, gate, sikkerhetskontroller Stendere i Terminalen Publikumstoalett og bygningskomponenter Nærmere beskrivelse av anskaffelsen er gitt i kravspesifikasjonen i Bilag SSA-R og Bilag SSA-B (første avrop).

    NorgeKonkurranse17. juni 2022
    12. aug. 2022(Utgått)
    20 000 000 kr
  6. Statens Vegvesen

    Tjenestekomponenter (BIM) - RFI komponenter i Statens vegvesen - MOPS - modellorientert byggherre

    Statens vegvesen er i full gang som modellorientert byggherre frem mot 2025, og vil slik gjennom smidig produktutvikling redusere risikoen i vegprosjektene. Nå ønsker vi respons fra markedet før anskaffelse av de viktigste brikkene i en løsning for å understøtte byggherrebehov, og overleveringen av sluttdokumentasjon til drift og vedlikehold. Statenes vegvesen har utviklet en webbasert pilot for prosjektstyring. Med ett blikk på mobilen vil den digitale tvillingen gi styringsinformasjon i sanntid om prosjektet som er prosjektering og bygging. Gevinstene er mange, men for Statens vegvesen er tidlig tilgjengelig beslutningsinformasjon knyttet til, HMS, kostnader, fremdrift og kvalitet sentralt. Løsningen som er utviklet går under navnet Modellorientert Prosjektstyring i Sanntid (MOPS). Nå skal piloten realiseres og utvikles videre frem mot 2025!

    NorgePlanlegging20. mai 2022
    19. mai 2022(Utgått)
  7. Arbeids- Og Velferdsetaten

    Prekvalifisering - Rammeavtale for kjøp av fasilitetstjenester

    Målet med denne anskaffelsen er å inngå rammeavtaler på tre geografiske delområder om leveranse av alle NAVs behov for fasilitetstjenester for bygg som Arbeids- og velferdsetaten leier. Hver leverandør kan tildeles inntil to geografisk avgrensede rammeavtaler. Leverandøren vil kunne benytte seg av underleverandører for å kunne tilby og levere alle forespurte tjenester. Anskaffelsens verdi for de tre delkontraktene over maksimalt 4+1+1 år er estimert til sammenlagt 120 millioner kroner per år eksklusiv mva. Forventet kontraktsoppstart er 1. september 2022. Klikk her https://permalink.mercell.com/172169142.aspx

    NorgeKonkurranse17. mars 2022
    21. apr. 2022(Utgått)
    720 000 000 kr
  8. Arbeids- Og Velferdsetaten

    Markedsundersøkelse (RFI) - Anskaffelse av fasilitetstjenester

    NAV planlegger for anskaffelse av fasilitetstjenester. Formålet med denne anskaffelsen er å inngå rammeavtaler om leveranse av fasilitetstjenester for bygg som Arbeids- og velferdsetaten leier. Leverandøren vil kunne benytte seg av underleverandører for å kunne tilby og levere alle forespurte tjenester. I denne fasen av arbeidet med anskaffelse av fasilitetstjenester til NAV har vi som mål å skaffe oss oversikt over hva markedet kan tilby, hvordan ulike løsninger kan samvirke for å understøtte eiendomsseksjonen og hvilke framtidige løsninger som er under utvikling. Leverandørkonferanse vil foregå 12.01.2022 Frist for leverandørene til å svare på RFI er satt til 20.01.2022.

    NorgePlanlegging10. des. 2021
    9. des. 2021(Utgått)
  9. Ruter AS

    Fasilitetstjenester

    Konkurransen består av 6 forskjellige ansvarsområder, med opsjon på ytterligere to. • Kantine • Renhold • Site Manager • Konferansevert (opsjon) • Vaktmestertjenester • Blomster og Plantetjenester • Avfallshåndtering • Resepsjonstjenester (opsjon) Det er ikke anledning til å levere på enkeltstående ansvarsområder. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp anskaffelsen, men er kommet til at man ønsker å sette bort et helhetlig ansvar for Facility Management tjenester.

    NorgeResultat21. okt. 2021
  10. Direktoratet For Høyere Utdanning Og Kompetanse

    Rammeavtale - Facility Management tjenester i Oslo

    Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med én leverandør av Facility Management tjenester (heretter benevnt FM) for lokalene i Karl Johans gate 7 (3.– 5. etg.) i Oslo. Lokalene er totalt ca 2900 kvm og fremstår som tidsmessige og godt vedlikeholdt. FM avtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for eiendomsforvaltning, drift av lokalene og posttjenester. Denne avtalen vil også kunne innbefatte eventuelle mindre endringer og ombyggingsarbeider i de angitte lokaler innenfor den totale økonomiske rammen for denne kontrakten. Eventuelle større renoverings- og ombyggingsprosjekter vil utlyses i separat anbud ved behov. For en nærmere beskrivelse av oppdraget se Bilag A Kravspesifikasjon.

    NorgeResultat10. aug. 2021
  11. Ruter AS

    Fasilitetstjenester

    Konkurransen består av 6 forskjellige ansvarsområder, med opsjon på ytterligere to. • Kantine • Renhold • Site Manager • Konferansevert (opsjon) • Vaktmestertjenester • Blomster og Plantetjenester • Avfallshåndtering • Resepsjonstjenester (opsjon) Det er ikke anledning til å levere på enkeltstående ansvarsområder. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp anskaffelsen, men er kommet til at man ønsker å sette bort et helhetlig ansvar for Facility Management tjenester.

    NorgeKonkurranse12. mai 2021
    11. juni 2021(Utgått)
  12. Direktoratet For Høyere Utdanning Og Kompetanse

    Rammeavtale - Facility Management tjenester i Tromsø

    Oppdragsgiver har etter fullmakt fra Diku og Utdanningsdirektoratet fått ansvaret for å inngå en felles rammeavtale for de tre direktoratene med én leverandør av Facility Management tjenester (heretter benevnt FM) for felles lokaler i nyoppført bygg i Strandgata 8,Tromsø. Kompetanse Norge, Diku og Utdanningsdirektoratet flyttet inn i lokalene høsten 2020. FM avtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for eiendomsforvaltning, drift av lokalene og posttjenester. Lokalene er i et nybygg, men behovene har endret seg underveis og det er blant annet behov for mindre ombygginger, slik at behovet for driftstekniske- og eiendomsforvaltningstjenester anslås til å være størst det første året. Oppdragsgiver har en avtale for posttjenester for lokalene i Tromsø som er gyldig frem til og med 20.09.2021, så posttjenester vil først gjøres avrop på fra 21.09.21. For en nærmere beskrivelse av oppdraget se Konkurransegrunnlaget.

    NorgeResultat8. apr. 2021
  13. Direktoratet For Høyere Utdanning Og Kompetanse

    Rammeavtale - Facility Management tjenester i Oslo

    Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med én leverandør av Facility Management tjenester (heretter benevnt FM) for lokalene i Karl Johans gate 7 (3.– 5. etg.) i Oslo. Lokalene er totalt ca 2900 kvm og fremstår som tidsmessige og godt vedlikeholdt. FM avtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for eiendomsforvaltning, drift av lokalene og posttjenester. Denne avtalen vil også kunne innbefatte eventuelle mindre endringer og ombyggingsarbeider i de angitte lokaler innenfor den totale økonomiske rammen for denne kontrakten. Eventuelle større renoverings- og ombyggingsprosjekter vil utlyses i separat anbud ved behov. For en nærmere beskrivelse av oppdraget se Bilag A Kravspesifikasjon.

    NorgeKonkurranse29. jan. 2021
    4. mars 2021(Utgått)
  14. Direktoratet For Høyere Utdanning Og Kompetanse

    Rammeavtale - Facility Management tjenester i Tromsø

    Oppdragsgiver har etter fullmakt fra Diku og Utdanningsdirektoratet fått ansvaret for å inngå en felles rammeavtale for de tre direktoratene med én leverandør av Facility Management tjenester (heretter benevnt FM) for felles lokaler i nyoppført bygg i Strandgata 8,Tromsø. Kompetanse Norge, Diku og Utdanningsdirektoratet flyttet inn i lokalene høsten 2020. FM avtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for eiendomsforvaltning, drift av lokalene og posttjenester. Lokalene er i et nybygg, men behovene har endret seg underveis og det er blant annet behov for mindre ombygginger, slik at behovet for driftstekniske- og eiendomsforvaltningstjenester anslås til å være størst det første året. Oppdragsgiver har en avtale for posttjenester for lokalene i Tromsø som er gyldig frem til og med 20.09.2021, så posttjenester vil først gjøres avrop på fra 21.09.21. For en nærmere beskrivelse av oppdraget se Konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse29. jan. 2021
    4. mars 2021(Utgått)