Anbudsoversikt for Rammeavtale for kjøp av fasilitetstjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Kantine- og cateringvirksomhet

Innovasjon Norge (IN) skal inngå rammeavtale med 1 leverandør for kjøp av fasilitetstjenester. Klikk her https://permalink.mercell.com/176261748.aspx

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale for kjøp av fasilitetstjenester
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Daniel Tran Huynh
Adresse
Grev Wedels plass 9, 0151 OSLO
Estimert verdi
20 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Beskrivelse
Innovasjon Norge (IN) skal inngå rammeavtale med 1 leverandør for kjøp av fasilitetstjenester. Klikk her https://permalink.mercell.com/176261748.aspx
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Dokumentasjon på at selskapet er registrert i et bransjeregister/foretaksregister iht nasjonale krav i det land leverandøren er etablert. Dokumenteres ved besvarelse av ESPD. Leverandøren skal ha ordnede forhold for innbetaling av skatt- og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt- og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra søknadsfristen. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Dokumenteres ved besvarelse av ESPD.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Ratingen skal ikke være eldre enn 3 måneder regnet fra tilbudsfrist, og m.a. basere seg på siste godkjente årsregnskap. Kredittrating lastes som opp som separat dokument i Mercell. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til selv å foreta en egen kredittvurdering.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare leveranser. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal redegjøre for 3 relevante referanser i løpet av de siste fem (5) årene. Utfylt Vedlegg C Referanseliste og lastes opp i Mercell. Leverandøren skal ha et godt og velfungerende kvalitetssikrings- og styringssystem for ytelsen som skal leveres. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal levere dokumentasjon av sitt kvalitetssikring- og styringssystem. Følgende dokumentasjon aksepteres: Attest for firmaets kvalitetssikring-/styringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller kvalitetssikringsstandarder etter ISO 9001 eller tilsvarende, eller En beskrivelse som minimum omfatter firmaets prosedyrer/rutiner for: Avviks- og reklamasjonsbehandling Godkjenning av underleverandører Prosessen fra mottak og registrering av bestillinger, og frem til levering hos kunde har skjedd. Dette skal lastes opp som separat dokument i Mercell. Leverandøren skal ha et miljøledelsessystem. Dokumentasjonskrav: Leverandøren skal levere dokumentasjon av sitt miljøledelsessystem. Følgende dokumentasjon aksepteres: Gyldig attester/sertifikat utstedt av uavhengige organ (eks. ISO 14001, EMAS, Miljøfyrtårn eller tilsvarende) Dette skal lastes opp som separat dokument i Mercell.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    11. mai 2022, 10:00

  2. Frist for å melde interesse

    13. juni 2022, 10:00

  3. Frist for innlevering

    13. juni 2022, 10:00

  4. Vedståelsesfrist

    13. sep. 2022, 10:00

Se aktive konkurranser som ligner