Anbudsoversikt for Anskaffelse – Håndtering av skipsavfall, ÅRH, 2017
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Avløpshåndtering
Ålesundregionens Havnevesen skal inngå rammeavtale om avfallsordning for skipsavfall. Formålet med anskaffelsen er å inngå en avtale som vil ivareta og håndtere den avfallsordning som er pålagt havnevesenet etter "MARPOL-konvensjonen 73/78 om hindring av forurensning fra skip" samt Direktiv 2000/59/EF, endret ved direktiv 2002/84/EF, om mottaksordninger for avfall og lasterester fra skip.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse – Håndtering av skipsavfall, ÅRH, 2017
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 8 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Attest for skatt og merverdiavgift: Leverandør må ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift i henhold til lovbestemmelsene. Kredittvurdering: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Det kreves minimum at Leverandør er Kredittverdig, A i henhold til Bisnode AS med tjenesten CreditPro, eller har økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten basert på Oppdragsgivers skjønn i henhold til vedlagt dokumentasjon fra Leverandør. Nyetablerte selskap: Nyetablerte selskap må ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre Avtalen.
Miljø: For å sikre at miljørelevante krav i kontrakten blir etterlevd, kreves det at Leverandøren har tilstrekkelig relevant miljøkompetanse, styringssystemer og rutiner for kvalitetssikring av de tjenester som omfattes.