Molde Kommune
Anskaffelse av lastebil for Rauma kommune
Molde Kommune trenger en ny lastebil med tippeplan for Rauma kommune, som skal fungere operativt i et stort geografisk område under norske forhold hele året. Kontrakten har en varighet på 1 år.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Evje og Hornnes kommune skal anskaffe en ny lastebil. Lastebilen skal brukes til vedlikehold og anleggsvirksomhet, og søker en lastebil som er godt egnet til nevnte formål. I tillegg til anskaffelsen av lastebilen ønskes det også utført løpende service og vedlikehold. Oppdragsgiver har en Scania P380 som det skal være innbytte på. Dette er en 2008-modell, 4x4. Den har pr. 21.04.2023 kjørt 192416 kilometer. Reg.nr. er PL28312. Det publiseres enkelte bilder sammen med kunngjøring av konkurransen, og det vil være mulig å avtale tidspunkt for visning av lastebilen på Evje. For avtale om visning, ta kontakt med kontaktperson i punkt 1.2.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProEvje og Hornnes kommune skal anskaffe en ny lastebil. Lastebilen skal brukes til vedlikehold og anleggsvirksomhet, og søker en lastebil som er godt egnet til nevnte formål. I tillegg til anskaffelsen av lastebilen ønskes det også utført løpende service og vedlikehold. Oppdragsgiver har en Scania P380 som det skal være innbytte på. Dette er en 2008-modell, 4x4. Den har pr. 21.04.2023 kjørt 192416 kilometer. Reg.nr. er PL28312. Det publiseres enkelte bilder sammen med kunngjøring av konkurransen, og det vil være mulig å avtale tidspunkt for visning av lastebilen på Evje. For avtale om visning, ta kontakt med kontaktperson i punkt 1.2.
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Leverandør skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å oppfylle kontrakten. Påkrevd kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet.
Beskrivelse
Kvalitet
Molde Kommune trenger en ny lastebil med tippeplan for Rauma kommune, som skal fungere operativt i et stort geografisk område under norske forhold hele året. Kontrakten har en varighet på 1 år.
Ullensvang Kommune trenger nye og brukte kjøretøy under 3.5t gjennom en dynamisk innkjøpsordning, med en maksimal totalverdi på 19 millioner kroner. Anskaffelsen har som mål å inkludere en størst mulig andel nullutslippskjøretøy og minimere driftskostnader, samtidig som den fremtidige bilflåten skal bli mer miljøvennlig. Det vil også være etterspørsel etter kjøretøy med fossilfritt drivstoff, men der ladeinfrastruktur eller fyllestasjoner mangler, vil fossilt drivstoff være nødvendig. Kvalifikasjonskravene er nærmere angitt i konkurransegrunnlaget.
Skjervøy kommune trenger en ny tankbil til Skjervøy Brann og Redning, med en maksimal totalverdi på 3,9 millioner kroner. Kontrakten har en varighet på 1 år. Leverandøren må ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag, dokumentert med inntil 3 relevante oppdrag de siste 3 årene.
Innlandet Fylkeskommune har etablert en dynamisk innkjøpsordning for anskaffelse av kjøretøy, med en maksimal totalverdi på 40 millioner kroner. Formålet med ordningen er å sikre fylkeskommunen tilgang til nødvendige motorkjøretøy etter behov. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest og firmaattest. Leverandører må være lovlig etablerte foretak med god økonomisk og finansiell stilling for å kunne delta i ordningen.
Vestfold Interkommunale Brannvesen Iks trenger levering av en mannskapsbil, med en estimert totalverdi på 6,5 millioner kroner eks. mva. Tilbud vil bli evaluert basert på klima og miljø (30%), priser og kostnader (25%), produktkvalitet og brukervennlighet (25%), samt service og leveringstid (20%).