Anbudsoversikt for Anskaffelse - Ny webløsning og mer selvbetjening, ÅRIM, 2020
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Bedriftsrådgivning
Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå avtale med én leverandør. Formålet med anskaffelsen er å utvikle nye nettsider for ÅRIM, hvor innbyggerne også kan logge seg inn på sin egen portal. Sluttproduktet av prosjektet skal være en ferdig lansert nettside.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse - Ny webløsning og mer selvbetjening, ÅRIM, 2020
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 2 150 000,00 kr
- Tildelingskriterium 1
- Tildelingskriterium 2
- Tildelingskriterium 3
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
Løsningsbeskrivelse
Kompetanse og erfaring hos dedikerte ressurser
Attest for skatt og mva.: Leverandør må ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift i henhold til lovbestemmelsene. Kredittvurdering: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre avtalen. Det kreves minimum at leverandør er kredittverdig, A i henhold til Bisnode AS med tjenesten CreditPro, eller har økonomisk kapasitet til å gjennomføre avtalen basert på oppdragsgivers skjønn i henhold til vedlagt dokumentasjon fra leverandør. Nyetablerte selskap: Nyetablerte selskap må ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre avtalen.
Erfaring: Det kreves at leverandør eller ansatte hos leverandør har erfaring fra minimum tre oppdrag som minimum har inneholdt integrasjon mellom ulike systemer og tjenestedesign. Hvert av disse oppdragene skal ha en verdi på minimum NOK 500.000 ekskl. mva.