Anbudsoversikt for Anskaffelse og drift av timeregistreringssystem for IVAR IKS
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
IVAR skal erstatte dagens timeregistreringssystem. Systemet skal dekke alle våre ulike behov. Vi er ca 300 ansatte fordelt på fulltid, deltid, turnus, skift og vi jobber ut ifra forskjellige lokasjoner. Per i dag har vi et timeregistreringssystem som er basert på stempling med ur, PC og mobil. Konkurransen går ut på å anskaffe et system som gjør at IVAR får dekket dagens behov på en best mulig måte. I vedlegget «krav- og kvalitetsbeskrivelse» er det gitt måkrav og kvalitetskrav som forklarer mer av IVARs funksjonskrav til et timeregistreringssystem. IVAR er opptatt av at Leverandøren skal komme med sitt beste forslag (beste praksis) for å levere den mest hensiktsmessige løsningen til IVAR, sett både fra et kort og langt perspektiv.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse og drift av timeregistreringssystem for IVAR IKS
- Estimert verdi
- 2 000 000,00 kr