Anbudsoversikt for Anskaffelse - Rammeavtale - Brukte møbler
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Kontormøbler og -utstyr
Unit - Direktoratet for IKT og fellestjenester i høyere utdanning og forskning (Unit), Direktoratet for økonomistyring (DFØ) og Digitaliseringsdirektoratet (Digdir) ønsker å inngå en felles rammeavtale for kjøp brukte møbler og inventar til sine kontorlokaler. Digdir har kontorlokaler i Oslo, Leikanger og Brønnøysund. DFØ har lokaler i Oslo, Trondheim og Stavanger. UNIT er lokalisert i Oslo og Trondheim. DFØ og Digdirs kontorer i Oslo skal samlokaliseres høsten 2021. Rammeavtalen skal omfatte alle typer møbler for nåværende lokaler og nye felles lokaler i Oslo fra oktober 2021. Oppdragsgiverne ønsker å inngå en rammeavtale for å anskaffe brukte møbler som er designet for en sirkulær økonomi og kan ivareta miljø og bærekraft på en god måte.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse - Rammeavtale - Brukte møbler
- Kategori (CPV)
- Estimert verdi
- 1 250 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder