Anbudsoversikt for Anskaffelse - Rammeavtale for sikkerhets- og beredskapsrådgivning
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftsrådgivning
Anskaffelsen gjelder rammeavtale for sikkerhets- og beredskapsrådgivning. Rammeavtalen gjelder for Stortingets administrasjon og Sivilombudsmannen. I Stortingets administrasjon er det sikkerhetsstaben som forventes å være største behovshaver. Avtalen dekker bistand og rådgivning innen følgende to delområder, og leverandøren kan gi tilbud på en eller begge delområdene: Delområde I Sikkerhet Delområde II Beredskap Det er behov for bistand til utarbeidelse av vurderinger og analyser i konkrete sikkerhets- og beredskapsfaglige spørsmål, samt til å vurdere/utrede aktuelle tiltak inkludert konsekvenser av tiltakene. Videre foreligger det behov for bistand til å gjennomføre konkrete tiltak som blir besluttet på grunnlag av nevnte vurderinger og analyser. Se delkontrakt I og II og vedlagte anskaffelsesdokumenter for ytterligere informasjon.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse - Rammeavtale for sikkerhets- og beredskapsrådgivning
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 16 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Leverandør må være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i.
Krav: Leverandør skal ha økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre avtalen. Kredittvurderingen må vise at leverandør er kredittverdig uten sikkerhet. Leverandør med lavere rating enn dette (dvs. ikke kredittverdig eller kredittverdig med sikkerhetsstillelse) vil bli avvist. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering utført av godkjent kredittforetak skal vedlegges tilbudet. Kredittvurderingen skal være rating (inneholde kredittrating, delbedømmelse og historisk rating). Kredittvurderingen skal basere seg på siste kjente regnskapstall.
Erfaring Krav: Leverandøren skal ha god erfaring fra gjennomføring av lignende leveranser. Dokumenteres ved: Beskrivelse av tre lignende oppdrag fra de siste fem årene der det er levert tjenester innen det delområdet det leveres tilbud på. Dokumentasjonen skal minimum inneholde: Navn kunde Kontaktperson og kontaktinformasjon Kontraktsverdi og omfang Tidspunkt for leveransen Kort beskrivelse av leveransen.