Fredrikstad Kommune
Renovasjonsbiler - Dynamisk innkjøpsordning
Oppdragsgiver inviterer til begrenset konkurranse for etablering av dynamisk innkjøpsordning for kjøp av renovasjonsbiler. Klikk her https://permalink.mercell.com/187314646.aspx
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Renovasjonskjøretøy og spesialmaskiner
Formålet med anskaffelsen er å kjøpe 1 stk. renovasjonsbil 26 T, EUR 6 Diesel. Demobil/bruktbil maksimum 1 år gammel kan være aktuelt. Det vil være mulig å prise en hel-elektrisk renovasjonsbil som en opsjonspris. Det må tydelig fremgå hvilke av kravene som renovasjonsbilen ikke oppfyller.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProFormålet med anskaffelsen er å kjøpe 1 stk. renovasjonsbil 26 T, EUR 6 Diesel. Demobil/bruktbil maksimum 1 år gammel kan være aktuelt. Det vil være mulig å prise en hel-elektrisk renovasjonsbil som en opsjonspris. Det må tydelig fremgå hvilke av kravene som renovasjonsbilen ikke oppfyller.
Oppdragsgiver inviterer til begrenset konkurranse for etablering av dynamisk innkjøpsordning for kjøp av renovasjonsbiler. Klikk her https://permalink.mercell.com/187314646.aspx
Kongsvinger Kommune, på vegne av Glåmdal Interkommunale Renovasjonsselskap (GIR) og Solør Renovasjon IKS (SOR), etablerer en dynamisk innkjøpsordning for leasing og kjøp av renovasjonsbiler, med en maksimal totalverdi på 113,5 millioner kroner over 10 år. Ordningen omfatter primært chassis, påbygg, serviceavtaler og vedlikeholdsavtaler, og skal dekke behovet for renovasjonsbiler i Innlandet.
Ullensvang Kommune trenger nye og brukte kjøretøy under 3.5t gjennom en dynamisk innkjøpsordning, med en maksimal totalverdi på 19 millioner kroner. Anskaffelsen har som mål å inkludere en størst mulig andel nullutslippskjøretøy og minimere driftskostnader, samtidig som den fremtidige bilflåten skal bli mer miljøvennlig. Det vil også være etterspørsel etter kjøretøy med fossilfritt drivstoff, men der ladeinfrastruktur eller fyllestasjoner mangler, vil fossilt drivstoff være nødvendig. Kvalifikasjonskravene er nærmere angitt i konkurransegrunnlaget.
Renovasjonsselskapet For Drammensregionen Iks trenger to chassis til renovasjonsbiler som skal benytte biogass som drivstoff, med en kontraktsvarighet på 6 måneder. Chassisene skal registreres av leverandøren etter at eksisterende påbygg er flyttet over, og det skal også tilbys serviceavtale på chassisene. Norsk Scania AS har en lignende kontrakt i dag.
Trondheim Kommune trenger én elektrisk lastebil på 7,5 tonn med krokløft, med en maksimal totalverdi på 2,5 millioner kroner. Kjøretøyet skal være optimalisert for distribusjon, varelevering og lettere anleggsarbeid i urbane og regionale miljøer, med spesielt fokus på norske forhold, og skal leveres registrert og godkjent for bruk på offentlig vei i Trøndelag. Wist Last & Buss AS har sannsynligvis en lignende kontrakt i dag.