Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Brann- og redningskjøretøy

Voss Herad trenger en ny lift med chassis for å levere brannvernstjenester i Vestland over 240 måneder. Det skal inngås avtale om årlig service på liften i 3 år, med mulighet for forlengelse opp til 19 år, samt årlig kontroll. To viktige formelle krav er at leverandøren må kunne dokumentere kvalitetssikringsstandarder og ha erfaring fra lignende oppdrag med kjøretøy (lift med chassis). Anbudets vekting er pris: 60%, levetid ut over 20 år: 30%, og servicevilkår for liften: 10%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Voss brannvern skal gå til anskaffing av ein ny lift med chassis. Anskaffinga omfatter avtale om årleg service på lift i 3 år, med opsjonar på service i 16 år til, og avtale om årleg sakkyndig kontroll av liften i 19 år. Sjå Bilag 1 Kravspesifikasjon for meir informasjon.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffinga blir gjennomført i samsvar med lov 17. juni 2016 nr. 73 om offentlige anskaffelser (LOA) og forskrift 12. august 2016 nr. 974 om offentlige anskaffelser (FOA) del I og del III. Konkurransen vert gjennomført som ein konkurranse med forhandling etter føregåande kunngjering, jf. FOA § 13-1 (2). Denne konkurransen blir innleidd med ein kvalifiseringsfase (fase 1). Alle interesserte leverandørar har moglegheit til å levere ein førespurnad om å delta i konkurransen. Alle tilbydarar som oppfyller kvalifikasjonskrava vil bli invitert til å levere tilbod (fase 2). Alle inviterte tilbydarar vil få tilboda sine evaluerte (i fase 2). Oppdragsgjevar vil gjera ein reduksjon av tal tilbod basert på tildelingskriteria i forkant av forhandlingane. Tilbydarane med dei tre - fem beste tilboda etter innleiande evaluering vil bli inviterte til forhandlingar. Etter forhandlingane og reviderte tilbod vil endeleg evaluering av dei tilboda bli gjort og kontrakt tildelt. Oppdragsgjevar har rett til å tildela kontrakten på grunnlag av dei fyrste tilboda utan ågjennomføra forhandlingar, jf. FOA § 23-7 (5).

    Kontakt navn
    Gry Loftesnes
    Kontakt telefon
    +47 56519400
    Adresse
    Uttrågata 9, 5700 VOSS

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren må minimum ha hatt en årsomsetning på 20,0 MNOK for siste tilgjengelige regnskapsår (2022).

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å håndtere kontraktsforpliktelsene. Leverandøren må ha tilstrekkelig egenkapital og likviditet til at selskapet blir vurdert som kredittverdig, slik at det er lav risiko forbundet med å inngå en langvarig kontrakt. Det er ikke tilstrekkelig å ha score «kreditt mot sikkerhet».

    Leverandør skal ha gode rutiner for kvalitetsstyring. Dette kravet gjelder for leverandør som er ansvarlig for leveransen, og for produsent av både chassis og lift.

    Leverandøren må ha system og rutiner som sikrer lav miljøbelastning ved gjennomføring av oppdraget. Dette kravet gjelder for leverandør som er ansvarlig for leveransen, og for produsent av både chassis og lift.

    Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

    Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Med lignende oppdrag er det ment leveranse av kjøretøy (lift med chassis), inkludert oppfølging av garantiordninger og gjennomføring av serviceavtaler tilsvarende det som omfattes av denne avtalen.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Evalueringsprisen består av summen av ulike priselement, rekna over levetida til liften, her under: - Pris for komplett køyretøy (chassis og lift), ferdig montert og akseptansetesta - Pris servicaavtale lift, over 20 år - Pris sakkyndig kontroll, over 20 år - Pris for komplett revisjon av lift i samsvar med produsenten sine krav Pris på service av chassis er ikkje omfatta av kontrakten, og er ikkje inkludert i evalueringsprisen. Sjå bilag 4 Prisskjema for detaljar over kva for priselement som inngår i evalueringa. Dokumentasjon: Ferdig utfylt Bilag 4 Prisskjema

    Beskrivelse

    Oppdragsgjevar legg til grunn at køyretøyet vert seld vidare etter 20 år. Årleg forventa køyrelengde er inntil 2000 km per år. Det vil bli gitt høgare utteljing dersom køyretøyet har dokumentert levetid ut over 20 år. Dokumentasjon: Leverandøren si eiga skildring på inntil 1 A4 side. Dersom skildringa er på meir enn 1 side, vil berre den fyrste sida bli vurdert. Eventuelle lenker og vedlegg vil ikkje bli vurdert.

    Beskrivelse

    For oppdragsgjevar er det særs viktig at liften har høg «oppetid». Forventa brukstid er 20 år. Det er ein fordel om mellom anna servicearbeid, reparasjonar, samt naudsynte kontrollar av liften vert utført på ein måte som bidreg til dette. Relevante tiltak er mellom anna: - Om og i kva grad oppdragsgjevar har høve til å gjennomføre feilretting via fjernhjelp, for ulike relevante område, på ein lettfatteleg måte. - Tidslengde på gjennomføring av service og sertifisering Tiltaka må være konkrete og forpliktande for å få utteljing. Ein kan gjerne nytte relevante døme. Dokumentasjon: - Leverandøren si eiga skildring på inntil 10 A4 sider, inkludert bilete, og/eller: - Lenke til video, der det vert demonstrert kva område som er aktuelle for feilretting via fjernehjelp, og korleis dette vert gjort i praksis, og /eller: - Gjennomføring av demonstrasjon, til dømes gjennomgang av demoversjon for feilrettingsfunksjonalitet via fjernhjelp på Teams eller tilsvarande.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner