Tildelingskriterium 2Kvalitet
Kvalitet
Underkriterer:
1. Generelle krav (2%)
Generelle krav skal dekke generell informasjon om systemet som blir tilboden og gje oss informasjon om grensesnittet. Krava kan ein finne i bilag 1.
2. Funksjonalitet (30%)
- Demo
Funksjonalitetskrava skal gje oppdragsgjevar innsikt i korleis funksjonaliteten til systemet er, til dømes kommunikasjon, tildeling av sakar, sakshåndtering og liknande. Krava kan ein finne i bilag 1.
3. Teknisk (25%)
Dei tekniske krava skal gje oppdragsgjevar innsikt i korleis systemet fungerer teknisk, til dømes autentisering, brukere og roller, FINT, integrasjoner, Tjenestenivå/SLA og liknande.
4. IKT sikkerheitskrav (5%)
IKT sikkerheitskrav skal ivareta sikkerheita til systemet opp mot oppdragsgjevar, til dømes informasjonssikkerheit, tilgangsstyring, avvikssystem, personvern og liknande.. Sjå bilag 1 for meir informasjon om krava.
5. Etablering og opplæring (7%)
Krava relatert til etablering og opplæring skal gje oppdragsgjevar innsikt i til dømes etableringsplan, kompetanse, opplæring av saksbehandlere og administratorer og liknande. Krava kan ein fnne i bilag 1.
6. Opsjoner (1%)
I kravet relatert til opsjon vil oppdragsgjevar vite om leverandør kan tilby eit utviklingsmiljø/sandbox. Sjå nærare beskriving i bilag 1.
Ferdig utfylt Vedlegg B - Leverandøren si skildring av leveransen
Dokumentasjon:
CV for dei enkeltpersonar som blir tilbydd for gjennomføringa, jamfør krav 502, om aktuelt.