Anbudsoversikt for Anskaffing møbler og anna laust inventar til nye lokaler
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Kontormøbler og -utstyr
Norec skal flytte inn i nye lokaler og inviterer til konkurranse om kjøp av arbeidsbord, bordskjerm, kontormøblar og laust inventar med tilhøyrande tenester. Det skal møbleres til 46 arbeidsplasser, spiserom, store og små møterom, bibliotek, garderober m.m. Anskaffinga er delt opp i 2 delkontraktar: Delkontrakt A Platemøblar og Delkontrakt B Anna laust inventar.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffing møbler og anna laust inventar til nye lokaler
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 2 500 000,00 kr
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Lovleg etablert føretak: *Norske selskap: Firmaattest *Utanlandske selskap: Dokumentasjon av at selskapet er registrert i bransjeregister eller føretaksregister som føreskrive i lovgivinga i det land kor leverandøren er etablert
*Leverandørar må sende inn Skatteattest, ikkje eldre enn 6 md. *Tilbydar skal ha tilstrekkeleg økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdigheit utan krav til å stille sikkerheit vil vere tilstrekkeleg til å oppfylle kravet. Kredittvurdering som baserer seg på siste kjende rekneskapstal. Ratinga skal vere utført av kredittopplysningsverksemd som har konsesjon til å drive slik verksemd.
'Tilbydar skal ha erfaring frå oppdrag som kan samanliknast. Skildring av tilbydar sine inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av dei siste 3 åra. Skildringa må inkludere opplysning om verdi, tidspunkt og mottakar (namn, telefon og e-post) av oppdraget. Det er tilbydar sitt ansvar å dokumentere relevans gjennom skildringa. Tilbydar kan dokumentere erfaringa ved å vise til kompetanse til personell han rår over og kan nytte til dette oppdraget, sjølv om erfaringa er opparbeidd medan personellet har utført teneste for ein annan tilbydar. 'Tilbydar skal ha tilfredsstillande kapasitet garanti og servicearbeid i garantitida. Dokument ved å gi ein skriftleg stadfesting på oppfyllelse av følgjande krav: • Responstid garantioppfølging 1 dag • Leveringstid erstatningsprodukt, 1 veke/låneprodukt ved lenger leveringstid • Etterbestilling/Suplering skal vere mogleg i inntil 4 år etter leveranse • Minimum 5 års reklamasjonsfrist og garanti.