Anbudsoversikt for Arkitekt- og prosjekteringstenester - parallelle rammeavtalar

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Arkitekttjenester

Det skal etablerast separate parallelle rammeavtalar for arkitekt- og prosjekteringstenester for bygg- og anleggsområdet (del I) og VVA-området (del II). Rammeavtalane er tenkt å skulle dekkje hovuddelen av oppdragsgivar sitt jamnlege behov for slike tenester. Oppdragsgivar skal ha ein rett, men inga plikt til å nytte rammeavtalen. Etter dette kan oppdragsgivar gjennomføre eigne konkurransar for oppdrag der ein finn det mest føremålstenleg. Enkelte oppgåver vil dessutan kunne løysast gjennom eigenregi.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Arkitekt- og prosjekteringstenester - parallelle rammeavtalar
Estimert verdi
60 000 000,00 kr
Varighet
12 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

KRAV: Leverandøren skal vere registrert i eit føretaksregister, fagleg register eller eit handelsregister i den staten leverandøren er etablert. NB: Fleire føretak kan saman inngir tilbod som gruppe utan at dei ved tilbodsinngiving har etablert eit felles føretak. Dei enkelte gruppedeltakarane må i slike tilfelle vere lovleg etablerte føretak. DOKUMENTASJONSKRAV: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. NB: Dersom fleire føretak saman inngir tilbod som gruppe skal det leverast attest for alle gruppedeltakarane
Kvalifikasjonskrav 2

KRAV: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. DOKUMENTASJONSKRAV: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Oppdragsgivar tar atterhald om sjølv å innhente ytterlegare kredittrating eller annan økonomisk informasjon som, men ikkje avgrensa til, årsrekneskap inklusive noter, styret sine årsberetningar og revisjonsberetningar NB: Dersom fleire føretak saman inngir tilbod som gruppe kan dei enten levere dokumentasjon for at kvar og ein av gruppedeltakarane har økonomisk kapasitet, alternativt kan gruppedeltakarane støtte seg på ein av gruppedeltakarane sin økonomiske kapasitet, i så fall må denne tilbydaren dokumentere så sterk økonomisk stilling at føretaket kan bere alle gruppedeltakarane sitt ansvar under avtalen. Det må då gå klart fram av tilbodet at det berre leggjast fram dokumentasjon knytt til ein gruppedeltakar og at dei andre deltakarane støtter seg på denne sin økonomiske kapasitet. Det må også saman med tilbodet leggjast ved ein signert erklæring frå den tilbydar som skal oppfylle kravet for heile gruppa med erklæring om at dei andre deltakande føretak kan påberope seg denne sin økonomiske styrke. Gruppemedlemane vil under kvart omstende ha solidarisk ansvar for alle forpliktingar etter kontrakten. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet
Kvalifikasjonskrav 3

KRAV: Leverandøren skal ha tilstrekkeleg erfaring frå samanliknbare oppdrag. Leverandøren bør i skildringa vise erfaring innanfor fagområda som er lista opp under. Alle rollene treng ikkje å gå fram av same referanseprosjekt. FELLES KRAV TIL LEVERANDØRANE (DEL I og II) - Ansvarleg søkjar - Prosjektering og samordning BERRE FOR LEVERANDØRAR SOM VIL LEVERE TILBOD PÅ DEL I - Plan- og reguleringsfag - Bærekraft og klimagassberekning - BREEAM - Energisentralar - Arkitektfag - BIM DOKUMENTASJONSKRAV: Skildring av leverandøren sine inntil 5 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 4 årene. Skildringa må inkludere opplysning om verdi, tidspunkt og mottakar (namn, telefon og e-post. Det er leverandøren sitt ansvar å dokumentere relevans gjennom skildringa. Leverandøren kan dokumentere erfaringa ved å vise til kompetanse til personell han rår over og kan nytte til dette oppdraget, sjølv om erfaringa er opparbeidd medan personellet har utført teneste for ein annan leverandør. Oppdragsgivar ønsker at bilag 5 Referanseskjema til konkurransen vert nytta. NB: Dersom fleire føretak saman inngir tilbod som gruppe skal det leverast dokumentasjon for alle gruppedeltakarane innanfor dei områda dei ulike deltakarane skal betene. KRAV: Leverandøren skal ha et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem, samt rutiner og systemer som sikrer en lav miljøbelastning ved utførelsen av leveransen. DOKUMENTASJONSKRAV: Det skal leveres en kort beskrivelse av leverandørens rutiner og system for kvalitetssikring og hvorledes en sikrer en lav miljøbelastning ved utførelsen av sine tjenester. Dersom leverandøren har gyldig ISO 9001:2015 / 14001:2015 kan dette være tilstrekkelig dokumentasjon.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner