Karmøy kommune har avlyst konkurransen om en rammeavtale for avfallshåndtering for kommunale virksomheter, med unntak av skoler og barnehager, i Rogaland. Avtalen var estimert til å ha en verdi på cirka 12 millioner kroner eks. mva. over en periode på 2 til maksimalt 4 år. Avlysningen skyldes en klage på tildelingen av kontrakten fra en tilbyder.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Beslutning av oppdragsgiveren som følge at klage på tildeling av kontrakten fra en tilbyder/levarandør
Antall mottatte tilbud
3
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt
Om anbudet
Karmøy kommune ønsker å inngå rammeavtale med leverandør for håndtering av avfall for oppdragsgiver. Avtalen skal være gjeldende for 2 år, maksimalt 4 år. Samlet verdi i løpet av hele kontraktsperioden er estimert til ca 12 mill NOK (eks mva). Verdiene er estimerte og ikke bindende for oppdragsgiver.Hovedtrekkene i prosedyrenOppdragsgiver har behov for avfallshåndtering for kommunale virksomheter, definert som næringsbygg. Skoler og barnehager vil ikke være en del av denne avtalen, men vil håndteres av kommunens renovasjon.Se vedlegg 1 for oversikt over bygg og vedlegg 2 for statistikk/mengde avfall for 2024.
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.