Anbudsoversikt for Avfallshåndteringstjenester i Trøndelag Fylkeskommune

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Avløpshåndtering

Trøndelag Fylkeskommune trenger avfallshåndteringstjenester for å levere effektiv og miljøvennlig avfallshåndtering i Trøndelag til en verdi av 20 000 000 NOK. Anbudet innebærer henting, tømming og behandling av ulike typer avfall, samt utleie av containere og spesialbeholdere. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha etablerte miljøledelsestiltak som kan dokumenteres med sertifisering eller tilsvarende, og må ha erfaring fra lignende oppdrag med detaljert beskrivelse av tidligere relevante leveranser.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Avfallshåndteringstjenester i Trøndelag Fylkeskommune
Lokasjon
Estimert verdi
20 000 000,00 kr
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten.
Kredittvurdering med minimum rating A som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av en kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet og ikke være eldre en 6 måneder gammel. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandøren skal ha etablert rutiner for miljøledelsestiltak som bidrar til å minimere miljøbelastning
Leverandøren kan dokumentere dette ved sertifiseringsattest fra EMAS, ISO 14001, Miljøfyrtårn eller tilsvarende attester. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har på plass tilstrekkelige miljøledelsestiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 3
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Kvalifikasjonskrav 4
Leverandøren skal ha erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med «lignende» menes type oppdrag, størrelse og omfang
Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt for levering og utførelse og navn på mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre en 5 år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Kvalifikasjonskrav 5
Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet og ressurser til å gjennomføre kontrakten
Leverandør skal dokumentere tilstrekkelig kapasitet gjennom å beskrive: Gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i ledelsen i løpet av de 3 siste årene. I tillegg skal det legges ved detaljert beskrivelse av hvordan tilbudt personell vil dekke behovet til Oppdragsgiver. Dersom leverandøren støtter seg på kapasiteten til andre virksomheter, skal han dokumentere at han råder over de nødvendige ressursene, for eksempel ved å fremlegge en forpliktelseserklæring fra disse virksomhetene, se vedlegg 6 Forpliktelseserklæring. Separat ESPD egenerklæring må leveres for slike virksomheter, jf. Konkurransebestemmelsene punkt 3.1. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner