Avinor AS
Person- og Varebiler Dynamisk innkjøpsordning
Avinor AS har etablert en dynamisk innkjøpsordning for innkjøp av person- og varebiler.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Brann- og redningskjøretøy
Formål med anskaffelsen er å dekke Avinor AS behov for påbygg på utrykningskjøretøyer og lignende. Med påbygg menes at det installeres lysbjelke, radioutstyr m.m., samt at kjøretøyet skal godkjennes som utrykningskjøretøy. Formål med anskaffelsen Formålet med anskaffelsen er å inngå rammeavtale for kjøp av for å dekke Avinor AS' behov for påbygg på utrykningskjøretøyer og lignende. Med påbygg menes at det installeres lysbjelke, radioutstyr m.m., samt at kjøretøyet godkjennes som utrykningskjøretøy. Nærmere beskrivelse av anskaffelsen er gitt i kravspesifikasjonen, se vedlegg A.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Avinor AS har etablert en dynamisk innkjøpsordning for innkjøp av person- og varebiler.
Arbeids- Og Velferdsetaten planlegger anskaffelsen av spesialutstyr og installasjon av dette utstyret i biler for personer med nedsatt funksjonsevne. Leverandører som er interessert i å delta i denne anskaffelsen oppfordres til å gi innspill og tilbakemeldinger til innkjøperen.
Politiets Fellestjenester (PFT) trenger patruljekjøretøy for politiet i Norge gjennom en rammeavtale over 5 år, med en maksimal totalverdi på 2 milliarder kroner. Anskaffelsen omfatter delkontrakter for små, store og cellepatruljebiler, inkludert opsjoner for service- og vedlikeholdsavtaler. Tildelingskriteriene er kostnad (60%) og kvalitet (40%), hvor kvalitet vurderes basert på operative løsninger, ytelse, kapasiteter, funksjonalitet, ergonomi, komfort, sikkerhet, samt levering, garanti, service og vedlikehold.
Kinn Kommune trenger kompetanse for å levere kjøp og leasing av køyretøy til en verdi av 25 000 000 NOK. Dette omfattar både kjøp og leasing av bilar.
Oslo Kommune Bymiljøetaten trenger en rammeavtale for service og vedlikehold av lette kjøretøy (under 3500 kg) over 6 år, med en maksimal totalverdi på 11,4 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovet for kontroller, service og vedlikehold av etatens elektriske personbiler og varebiler, der tidligere serviceavtale er utgått, og fossildrevne kjøretøy vil bli faset ut i henhold til byrådsvedtak om nullutslipp innen 2025. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til lovlig etablering.